punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Ventilátor
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Ventilátor

DiNOkitovec
Zaslal: st červen 25, 2008 10:25 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 02. 2007 Příspěvky: 1300 Bydliště: Praha 2
beniro napsal:
skokan napsal:
mne sa bezne zohreje na stred a potom ak jazdim mesto alebo silim motor tak to ide asi do polky toho pola za polovicou ale viac uz nie. Mozno divne je ze ani tam sa mi nezapina ventilator .... Confused


tam by sa uz mal zapnut, ale ked ti teplota nestupa dalej, tak to mozno nevadi
mozno iba budik ukazuje hluposti

jo,jo tohle jsem řešil už vloni s mechanikem.. čidlo je ok a jen malinko špatně ukazuje budík.. hlavně že to spíná dobře.. spíš ted jen dořešit teplotu po vypnutí a zas je to jak nový Laughing

_________________
Saxokiller

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: čt červen 26, 2008 5:15 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
vcera sem to schvalne testoval - vetrak se tocil, zhasnul sem motor a vetrak se vypnul taky. Musim teda jeste zjistit, jestli se vypne i pri prehrate vode, teda stavu kdy jede vetrak na "dvojku".

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dave_m
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:08 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
nekdy bezi bez zapalovani, nekdy se vypne spolu s motorem... ale to je vse, ceho jsem si vsiml

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: čt červen 26, 2008 12:27 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
dave_m napsal:
nekdy bezi bez zapalovani, nekdy se vypne spolu s motorem... ale to je vse, ceho jsem si vsiml
jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ywo
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:43 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 22. 01. 2008 Příspěvky: 544 Bydliště: Stara Lubovna, Slovensko
martanc napsal:
jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování

tiez mam ten pocit.. ale este sa mi nepodarilo dostat auto na taku teplotu aby sa muselo chladit aj po vytiahnuti klucika... vlastne raz ano.. ked sme testovali ci funguje to rele...

_________________
Saxo 1,4 VTS
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=146
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:46 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ywo napsal:
martanc napsal:
jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování

tiez mam ten pocit.. ale este sa mi nepodarilo dostat auto na taku teplotu aby sa muselo chladit aj po vytiahnuti klucika... vlastne raz ano.. ked sme testovali ci funguje to rele...
mně VTSko taky ne ale když sem měl 1.1 tak tam se mi to dařilo pořád

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:54 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
myslim, ze iba 16V maju dvojstupnove, hovoril som vam to uz na zaciatku Wink

teploty su 96 a 101 stupnov, ked sa dobre pamatam, je to v knihe

mne sa stalo iba raz, ze zaplo na druhy stupen,
dost to aj hucalo, trochu som sa aj zlakol

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
martanc
Zaslal: čt červen 26, 2008 3:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
beniro napsal:
myslim, ze iba 16V maju dvojstupnove, hovoril som vam to uz na zaciatku Wink

teploty su 96 a 101 stupnov, ked sa dobre pamatam, je to v knihe

mne sa stalo iba raz, ze zaplo na druhy stupen,
dost to aj hucalo, trochu som sa aj zlakol
vtom případě u ostatních to musí jít naplno, já sem se poprvý taky lek z toho si nic nedělej Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
crack111
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:41 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 01. 12. 2007 Příspěvky: 246 Bydliště: Bratislava
Takze oficialna sprava:

U modelu bez klimatizace jde privod proudu do ventilatoru u chladice pres spinac zapalovani a pojisktu. Obvod je rizen termospinacem, ktery je namontovan v levem hornim rohu chladice. U modelu se sesnactiventilovym zazehovym motorem 1,6l a vsech modelu s klimatizaci jsou dva ventilatory rizeny dvoustupnovym spinacem a snimacem teploty chladici kapaliny (pres ridici jednotku klimatizace).

zdroj: Jak na to: Citroen Saxo

_________________
1,5D, 42kW, r.v.1999

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
KenaD
Zaslal: čt červen 26, 2008 10:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
No ja myslím, že by měl ventilator spínat jen co se trošku vyhoupne nad polovinu.... Takže Skokan má někde chybu.

_________________
Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
zlamos
Zaslal: pá červen 27, 2008 8:12 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Lukes.2002 napsal:
Větrák musí fungovat nezávisle na zapalování protože auto s vypnutým motorem se chladí mnohem hůř kvuli vypnutému oběhu vody (čerpadlu).....a po vypnutí motoru tak může teplota motoru v první chvíli dokonce na pár minut ještě více stoupnout....

Přesně jak říká Lukes. Mě se větrák točí když je moc horko i když vypnu klíč a odcházím od auta a po chvíli vypne. Taky se mi kdysi netočil a bylo to relátkem ktery je schovany dole jakoby mezi těma větrákama v té trojúhelníkové schránce. Buď je špatny to relé nebo je špatnej kontak. Takže, rozdělat, vydělat relé a vyčistit tu patici a mělo by to být v pohodě pokud to teda nebude ještě něčím jiným. Laughing

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: pá červen 27, 2008 10:20 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
jo tak to na to rele taky radši mrknu

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: ne červenec 06, 2008 6:11 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
tak dnes som to overil....

trosku som to prehnal na letisku a po zastaveni a vybrati kluca sa ventilator tocil dalej, takze to funguje ako ma, len ta teplota musi byt dost vysoka, nad 3/4.... tetaz sa mi to stalo iba druhy raz odkedy mam saxo
ale nastastie cervene pole bolo este dost daleko

je to 16V s klimou, dva ventilatory, dvojrychlostne

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 3
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved