Autor |
Zpráva |
|
DiNOkitovec |
Zaslal: st červen 25, 2008 10:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 02. 2007
Příspěvky: 1300
Bydliště: Praha 2
|
beniro napsal: skokan napsal: mne sa bezne zohreje na stred a potom ak jazdim mesto alebo silim motor tak to ide asi do polky toho pola za polovicou ale viac uz nie. Mozno divne je ze ani tam sa mi nezapina ventilator ....
tam by sa uz mal zapnut, ale ked ti teplota nestupa dalej, tak to mozno nevadi
mozno iba budik ukazuje hluposti
jo,jo tohle jsem řešil už vloni s mechanikem.. čidlo je ok a jen malinko špatně ukazuje budík.. hlavně že to spíná dobře.. spíš ted jen dořešit teplotu po vypnutí a zas je to jak nový |
_________________ Saxokiller
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: čt červen 26, 2008 5:15 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
vcera sem to schvalne testoval - vetrak se tocil, zhasnul sem motor a vetrak se vypnul taky. Musim teda jeste zjistit, jestli se vypne i pri prehrate vode, teda stavu kdy jede vetrak na "dvojku". |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:08 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
nekdy bezi bez zapalovani, nekdy se vypne spolu s motorem... ale to je vse, ceho jsem si vsiml |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 26, 2008 12:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
dave_m napsal: nekdy bezi bez zapalovani, nekdy se vypne spolu s motorem... ale to je vse, ceho jsem si vsiml jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
ywo |
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:43 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 22. 01. 2008
Příspěvky: 544
Bydliště: Stara Lubovna, Slovensko
|
martanc napsal: jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování
tiez mam ten pocit.. ale este sa mi nepodarilo dostat auto na taku teplotu aby sa muselo chladit aj po vytiahnuti klucika... vlastne raz ano.. ked sme testovali ci funguje to rele... |
_________________ Saxo 1,4 VTS
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=146 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ywo napsal: martanc napsal: jj asi sou tam opravdu dva stupně, jeden co se vypne se zapalováním a druhej co dochlazuje při vyší teplotě i po vypnutí zapalování
tiez mam ten pocit.. ale este sa mi nepodarilo dostat auto na taku teplotu aby sa muselo chladit aj po vytiahnuti klucika... vlastne raz ano.. ked sme testovali ci funguje to rele... mně VTSko taky ne ale když sem měl 1.1 tak tam se mi to dařilo pořád |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: čt červen 26, 2008 1:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
myslim, ze iba 16V maju dvojstupnove, hovoril som vam to uz na zaciatku
teploty su 96 a 101 stupnov, ked sa dobre pamatam, je to v knihe
mne sa stalo iba raz, ze zaplo na druhy stupen,
dost to aj hucalo, trochu som sa aj zlakol |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt červen 26, 2008 3:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
beniro napsal: myslim, ze iba 16V maju dvojstupnove, hovoril som vam to uz na zaciatku
teploty su 96 a 101 stupnov, ked sa dobre pamatam, je to v knihe
mne sa stalo iba raz, ze zaplo na druhy stupen,
dost to aj hucalo, trochu som sa aj zlakol vtom případě u ostatních to musí jít naplno, já sem se poprvý taky lek z toho si nic nedělej |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
crack111 |
Zaslal: čt červen 26, 2008 7:41 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 12. 2007
Příspěvky: 246
Bydliště: Bratislava
|
Takze oficialna sprava:
U modelu bez klimatizace jde privod proudu do ventilatoru u chladice pres spinac zapalovani a pojisktu. Obvod je rizen termospinacem, ktery je namontovan v levem hornim rohu chladice. U modelu se sesnactiventilovym zazehovym motorem 1,6l a vsech modelu s klimatizaci jsou dva ventilatory rizeny dvoustupnovym spinacem a snimacem teploty chladici kapaliny (pres ridici jednotku klimatizace).
zdroj: Jak na to: Citroen Saxo |
_________________ 1,5D, 42kW, r.v.1999
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: čt červen 26, 2008 10:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
No ja myslím, že by měl ventilator spínat jen co se trošku vyhoupne nad polovinu.... Takže Skokan má někde chybu. |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: pá červen 27, 2008 8:12 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Lukes.2002 napsal: Větrák musí fungovat nezávisle na zapalování protože auto s vypnutým motorem se chladí mnohem hůř kvuli vypnutému oběhu vody (čerpadlu).....a po vypnutí motoru tak může teplota motoru v první chvíli dokonce na pár minut ještě více stoupnout....
Přesně jak říká Lukes. Mě se větrák točí když je moc horko i když vypnu klíč a odcházím od auta a po chvíli vypne. Taky se mi kdysi netočil a bylo to relátkem ktery je schovany dole jakoby mezi těma větrákama v té trojúhelníkové schránce. Buď je špatny to relé nebo je špatnej kontak. Takže, rozdělat, vydělat relé a vyčistit tu patici a mělo by to být v pohodě pokud to teda nebude ještě něčím jiným. |
_________________ VTS 1,6 16v r.v.98 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá červen 27, 2008 10:20 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jo tak to na to rele taky radši mrknu |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: ne červenec 06, 2008 6:11 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
tak dnes som to overil....
trosku som to prehnal na letisku a po zastaveni a vybrati kluca sa ventilator tocil dalej, takze to funguje ako ma, len ta teplota musi byt dost vysoka, nad 3/4.... tetaz sa mi to stalo iba druhy raz odkedy mam saxo
ale nastastie cervene pole bolo este dost daleko
je to 16V s klimou, dva ventilatory, dvojrychlostne |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
|