SAXOKLUBÁKZaložen: 22. 05. 2008Příspěvky: 54Bydliště: Bratislava, SR
Takato otazka sem asi nepatri, preto sa vopred ospravedlnujem, ale ako Z-kar si nad tym lamem hlavu. Neviem ako mam radit rychlost, ked auto ide dost rychlo na to aby som preradlil z 2 na 1, ale moc pomaly na dvojku - ked uz pocujem ze motor sa trapi. Vraj medziplyn. Ale nech robim co robim, nejde mi to. Mal som poradene, ze kaslat na to, na dvojke to dusit. Ale mne sa to nezda...
jednicka jenom na rozjezd, dvojka na vsechno ostatni. Na dvojku se nezadusi.
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
MELHUBA KLUBUZaložen: 23. 02. 2005Příspěvky: 1262Bydliště: Bratislava
Zaghura napsal:
Takato otazka sem asi nepatri, preto sa vopred ospravedlnujem, ale ako Z-kar si nad tym lamem hlavu. Neviem ako mam radit rychlost, ked auto ide dost rychlo na to aby som preradlil z 2 na 1, ale moc pomaly na dvojku - ked uz pocujem ze motor sa trapi. Vraj medziplyn. Ale nech robim co robim, nejde mi to. Mal som poradene, ze kaslat na to, na dvojke to dusit. Ale mne sa to nezda...
1 je na to aby si sa rozbehol, auto by nemalo mat najmensi problem ist na 2 na volnobeh co je cca 10km/h. Podradit do 1 cez medziplyn ti nepomoze, lebo 1 nema synchron, tam to proste musis narvat. Motor sa na 2 ale nijakym sposobom dusit nemoze, proste najmenej co dokaze je ist na 2 na volnobeh
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru