punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - sanie 1,4 VTS
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  sanie 1,4 VTS

lakinooo
Zaslal: st září 10, 2008 8:58 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Chalani co mate 1,4 VTS do 1998. Robili ste nieco s tou smiesnou zuzeninou na sani? Myslim suciastku cislo 3 na obr.

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
CVakk
Zaslal: st září 10, 2008 10:26 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 69 Bydliště: Jablonec nad Nisou
lakinooo napsal:
Chalani co mate 1,4 VTS do 1998. Robili ste nieco s tou smiesnou zuzeninou na sani? Myslim suciastku cislo 3 na obr.



hoj mám úplně stejný dotaz...už měsic na tu zúženinu koukám a přemýšlím co s tím Smile jestli to je kvuli spotřebě nebo naopak to dělá podtlak a saje víc vzduchu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubik106
Zaslal: st září 10, 2008 11:44 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
konusove zuzenie sacieho potrubia by ti malo teoreticky urychlit nasatie vzduchu v nizkych ot. a tym dopomoct k lepsiemu priebehu krutiaceho momentu.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: čt září 11, 2008 7:05 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
kubik106 napsal:
konusove zuzenie sacieho potrubia by ti malo teoreticky urychlit nasatie vzduchu v nizkych ot. a tym dopomoct k lepsiemu priebehu krutiaceho momentu.


Teoreticky..... A ked tam dam nejaku rovnu trubku myslis ze to zhorci chod???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: čt září 11, 2008 7:34 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
alebo je to niečo ako reštriktor Smile kamarat ma sanie na 1,4 take ako mam ja, zvuk neskutočný a ťahá to určite o dačo lepšie.

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
kubik106
Zaslal: čt září 11, 2008 7:55 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
vyrobca tieto motory navrhl tak aby mali vyuzitelne pasmo otacok hlavne od 2000-5000 t.j. na krutak.
ked das rovnu hlinikovu trubku s otvorenym filtrom zlepsis tym dychanie motora ale pocitis vo vyssich ot.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: čt září 11, 2008 8:02 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
kubik106 napsal:
vyrobca tieto motory navrhl tak aby mali vyuzitelne pasmo otacok hlavne od 2000-5000 t.j. na krutak.
ked das rovnu hlinikovu trubku s otvorenym filtrom zlepsis tym dychanie motora ale pocitis vo vyssich ot.


Ja tam urcite nechcem dat sisku ( nicomu na atmosferickom motore urcite nepomoze.) Ja len chcem vyhodit to zuzenie.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kubik106
Zaslal: čt září 11, 2008 8:05 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
vtom pripade si myslim ze zmenu nepocitis ziadnu.

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Johny
Zaslal: čt září 11, 2008 10:44 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
daj tam filter, komplet hrušku , určite to ide lepšie, je to overené, ale spotreba samo že tiež min o 2dcl viac, hlavne ten zvuk, to je dačo brut na týchto 8ventiloch v kombinacii so seriovým tichým výfukom, už len kvoli zvuku by som to doporučil.


vyzera to takto

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Sparco900
Zaslal: čt září 11, 2008 2:01 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 04. 2007 Příspěvky: 842 Bydliště: Košice
a si kupim hrusku a dam si to aj ja Smile Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lakinooo
Zaslal: čt září 11, 2008 5:16 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Sisku ta urcite nedam. To ze to zere viac je somarina, len tomu viac stupas, aby to hucalo. Mam to odskusane. Otvoreny filter ma jednu velku nevyhodu, ze nefiltruje vzduch tak ako originalny filter, cize do motora ti ide ovela viac bordelu. A uz som tu raz spominal, ze ak spravis zmenu na sani, musis spravit adekvatnu aj na vyfuku. Rad by som vedel ako si to prepocital...
Ak by som tam aj dal sisku, tak urcite nie ako to je na obrazku. Myslim ze teply vzduch motoru moc neprospieva a hentaka zabrana tomu urcite nepomoze. Sa nahreje a ako keby tam nebola. Ja by som asi kusok posunul baterku dozadu a pred nu by som ho dal. By som vyrobil nejake prepazky z plechu a olepis asi sklennou vatou, alebo niecim podobnym. Taktiez tam treba zabezpecit nejaky poriadny prisun vzduchu.
Maslim ze tym co mi navrhujes by to bol este horsie....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: čt září 11, 2008 8:11 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
fuuhaaaa tak radšej nič nehovorím Very Happy OK sprav si ako xceš Very Happy

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
MrChodnyCZ
Zaslal: čt září 11, 2008 8:15 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
lakinooo napsal:
Sisku ta urcite nedam. To ze to zere viac je somarina, len tomu viac stupas, aby to hucalo. Mam to odskusane. Otvoreny filter ma jednu velku nevyhodu, ze nefiltruje vzduch tak ako originalny filter, cize do motora ti ide ovela viac bordelu. A uz som tu raz spominal, ze ak spravis zmenu na sani, musis spravit adekvatnu aj na vyfuku. Rad by som vedel ako si to prepocital...
Ak by som tam aj dal sisku, tak urcite nie ako to je na obrazku. Myslim ze teply vzduch motoru moc neprospieva a hentaka zabrana tomu urcite nepomoze. Sa nahreje a ako keby tam nebola. Ja by som asi kusok posunul baterku dozadu a pred nu by som ho dal. By som vyrobil nejake prepazky z plechu a olepis asi sklennou vatou, alebo niecim podobnym. Taktiez tam treba zabezpecit nejaky poriadny prisun vzduchu.
Maslim ze tym co mi navrhujes by to bol este horsie....


tyjo, dalsi inzenyr teoretik...

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: čt září 11, 2008 8:37 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Nie nie. Ja nie som ziadny ing teoretik. Len som uz videl velmi vela roznych uprav. Hlavne ohladom otvoreneho filtra. Hlavny efekt otvoreneho filtra je ten zvuk. a je to sakra dobry efekt, ale mne osobne nejde o zvuk. Znamy robi motokary a ten mi tieto teorie vdrbal do hlavy. Ale asi na tom nieco bude nie? On upravuje jeden vyfuk asi tyzden a potom ho vyhodi, lebo nie je dobry. S autami to bude asi nieco podobne. Kazda uprava nemusi viest k zvyseniu vykonu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Johny
Zaslal: čt září 11, 2008 8:41 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 09. 2006 Příspěvky: 767 Bydliště: Banská Bystrica SR
jasne si nám to vysvetlil, zajtra ráno to dám hneď do poriadku , slubujem Very Happy

_________________
1/4mile za 14,26 Trenčín 2007, 14,107s Trenčín 2008, váha 785kg výkon 140,7PS 6950ot/min

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved