Autor |
Zpráva |
< Servis ~ řazení? převodovka? |
Dratak |
Zaslal: st únor 13, 2008 5:36 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Mn. Hradiště
|
Zdravim, mam takovej mensi problem.
Když zařadim zpátečku a chvíli na ni jedu, tak mi vyskočí - čím to?
pak občas mi tam nejde jednička, jde tam tak nějak strašně ztuha a celkově řazení je takový hlasitý, když řadim dvojku tak jako by to skočilo přes zub, když trojku tak to samý, ale čtyři pět už to je v pohodě. Spojku mám novou a správně naštelovanou. HELP? |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: čt únor 14, 2008 10:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
urcite skontroluj olej v prevodovke maju byt 2L doporucujem 75w90.
navod na vymenu/doliatie sa tu uz riesil.
to co ti huci su jednotlive synchrony, alebo samotny diferak.
pokial jazdis na sucho dlho, gratulujem, hladaj druhu skrinu.
|
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: so únor 16, 2008 8:02 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Ja mam zase prezmenu taky problem ze cca. od vcera/dneska neviem zaradit jednotku poriadne ... pod urcitym uhlom ju zaradim bezproblemov ale niekedy to absolutne nejde ... tento tyzden idem do servisu tak dufam ze to opravia lebo je to na nervy . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Dratak |
Zaslal: ne únor 17, 2008 10:57 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 11. 2007
Příspěvky: 35
Bydliště: Mn. Hradiště
|
MaTToS8806 napsal: Ja mam zase prezmenu taky problem ze cca. od vcera/dneska neviem zaradit jednotku poriadne ... pod urcitym uhlom ju zaradim bezproblemov ale niekedy to absolutne nejde ... tento tyzden idem do servisu tak dufam ze to opravia lebo je to na nervy .
Dej mi prosim pak vědět jak to dopadlo? co stim bylo, nebo nějaké takové info. |
|
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: ne únor 17, 2008 8:07 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Tak ja som nato dneska pozeral a jedno tiahlo vyzera byt nejake v tom klbe kde sa ma otacat velmi uvolnene ... no dufam ze mi to coskoro spravi mechanik v servise ... pak napisem co stym bolo,
este idem menit olej ... som tam mal castrol 15W-40 a teraz som kupil TOTAL 10W-40 - takze som aj zvedavy co tato vymena spravi ... |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: ne únor 17, 2008 9:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
a ktore tiahlo si pozeral? lebo hlavne tiahlo od prevodovky co konci velkym klbom ma byt origo take volne ze ho iba vytiahnes rukou.
je tam velka vola schvalne koli velkej blizkosti u vyfuku, aby sa po zohriati nadalej lahko radilo. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po únor 18, 2008 10:29 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Ja mam taky pocit ze na mojom saxe je velka vôla uplne vsade co sa tyka prevodovky .... no jednotku uz nezaradim vôbec cize dneska cely den som jazdil od dvojky len , urgentne som nahanal aj servis ale najskorej zajtra 17:00 mam prist do servisu a najvecsi problem mam ze dneska mi uz parkrat nesla ani dvojka zaradit ... serem ja takuto robotu normalne - minuly tyzden vo stvrtok to este normalne fungovalo no normalne sa mi to behom troch dni rozpadlo pod rukamy a dneska uz 1 K.O, som zvedavy co na to povie mechanik, a ja som pozeral nejake tiahlo co ked radim do jednotky tak je ako prve viditelne ked sa pozeram smerom od baterie ... a cele sa cudne hybalo alebo co ... no fakt som zvedavy co zisti mechanik
____
Pred mesiacom som siel v pripajacom pruhu na dialnicu a bolo to do kopca tak som radil 1 alebo 2 a N, cca. pred koncom kopca som tam zaradil dvojku a normalne tam skocila akurat z motoru vysla nejaka rana ... mno skuste hadat - mne sa tam zaradila stvorka a dala sa budto vyradit alebo zaradit proste do hocijakej rychlosti som to dal tak tam bola styrka ... tak som stym nejakym zazrakom cez 5 krizovatiek dosiel do servisu kde zistili ze mi vypadol nejaky srob odtial tak mi dali novy, dotiahli ho a zalepili lepidlom nejakym aby sa neuvolnovat... radenie fungovalo vyborne 3 tyzdne
tak uz normalne som zvedavy na zajtra na co dojdeme . |
Naposledy upravil MaTToS8806 dne po únor 18, 2008 11:10 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: po únor 18, 2008 10:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
rana z prevodovky? mne to pripada jak keby sa ti utrhol stift na lavom uchyte prevodovky. su tam tri a a na ne sa uchytava silenblok.
pokial sa ti jeden urve, dalsie dva su nadmerne namahane, a vykrucaju sa von, cim ti pada prevodovka k zemi.
to ma vplyv na problemove radenie a sklbanie motoru, nakolko zle pracuje spojka atd atd.
daj von baterku, a skus dotiahnut uchyt prevodovky, ci nieje povolena. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: po únor 18, 2008 11:10 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Mno zasa nie taka rana, proste som tam dal normalne dvojku a nieco tam buchlo a vobec sa nedalo uz radit ani nic radiaca paka bola uplne volna atd., som dosiel do servisu a zistili ze nejaky srob mi odtial vypadol tak ho namontovali naspet a uz to fungovalo ale malo to trochu vecsiu vôlu ako predtym a teraz mi funguje vsetko krasne az nato ze jednotka vobec nejde a dvojka dost tazko teda ... uz idem do servisu ani sa ja nato nechcem pozerat uz radsej |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: út říjen 07, 2008 12:26 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Ahoj, všem, pomalu začínám pociťovat špatné řazení. Jednička OK 2 trochu se silou či slabím meziplynem 3,4,5 když řadim nahoru dobrý, ale jakmile chci podřadit z otáček, tak mam pocit, že mi to jde přes zuby či že si trošku škrtám. Samozřejmě řadit umím takže se nemusíte bát, že tam ve 120 cpu 3. to neee. 5adím pokaždé v limitech (na 3 pod 60 apod). Mám podezření na již špatné sinchrony, nevíte někdo kolik by stála oprava nebo jestli to zvládnu sám?? Je to někdy problem kdyz si auti pujci pritelkyne a tezko se vysvetluje ze kdyz tam nejde rychlost tak to chce trosku plynu a pomoct prevodovce. Dík za rady |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: út říjen 07, 2008 9:37 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
To já tam tu trojku klidně ve 110-120 loupnu |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: st říjen 08, 2008 7:14 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Skrbla napsal: To já tam tu trojku klidně ve 110-120 loupnu
To kdybych udělal u svých dieslouše tak mi ta převodovka z auta vystoupí a šlehne mě přes ksicht šeltrpákou |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: st říjen 08, 2008 7:23 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Mno jo mno Diesel je neco jinyho nez VTS.....teda jestli ma "Skrbla" 1.6VTS prijmo u 16V jde trojka do 150km/h takze neni problem s radnym meziplynem ji tam cáknout i ve 130km.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: čt říjen 30, 2008 2:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
Bishboun napsal: Ahoj, všem, pomalu začínám pociťovat špatné řazení. Jednička OK 2 trochu se silou či slabím meziplynem 3,4,5 když řadim nahoru dobrý, ale jakmile chci podřadit z otáček, tak mam pocit, že mi to jde přes zuby či že si trošku škrtám. Samozřejmě řadit umím takže se nemusíte bát, že tam ve 120 cpu 3. to neee. 5adím pokaždé v limitech (na 3 pod 60 apod). Mám podezření na již špatné sinchrony, nevíte někdo kolik by stála oprava nebo jestli to zvládnu sám?? Je to někdy problem kdyz si auti pujci pritelkyne a tezko se vysvetluje ze kdyz tam nejde rychlost tak to chce trosku plynu a pomoct prevodovce. Dík za rady
ano vymenu sinchronu zmaknes sam,neni to zas tak problem,
pocitej s tim ze doma usetris cca 3az 6 tis zalezi od servisu ze a to je dost .
dej si pozor jen na to ze je to francouz,ti delaji prevodovky ktere obces nedavaji smysl pri skladani
kdyz si to rozhodis tak si tam muzes zrovna zmenit stali prevod pokud si zvysoval vykon |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Zaghura |
Zaslal: pá listopad 27, 2009 1:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 05. 2008
Příspěvky: 54
Bydliště: Bratislava, SR
|
Dratak napsal: Zdravim, mam takovej mensi problem.
Když zařadim zpátečku a chvíli na ni jedu, tak mi vyskočí - čím to?
pak občas mi tam nejde jednička, jde tam tak nějak strašně ztuha a celkově řazení je takový hlasitý, když řadim dvojku tak jako by to skočilo přes zub, když trojku tak to samý, ale čtyři pět už to je v pohodě. Spojku mám novou a správně naštelovanou. HELP?
Z radenim mam detto problem. Ide dost z tuha, ale uz som to ani neriesil. Teraz ked to citam, tak mi to neda. Cez zub mi to skoci medzi 1 - 2, a obcas 3-4. Naahodou, nemoze to byt zlou technikou radenia. Neviem, je x nazorov a nikto neda jasnu odpoved. Niekto pise, ze treba radit rychlo, niekto dava prestavku v neutr. Sam som odpozoroval, ze ked radim, a medzi 1 a 2 dam prestavku, tak zub nepocujem, detto 3-4. A pripadne otacky. Ak sa niekomu chce, viete mi sem napisat v akych otackach radit pri tom ktorom stupni? Niekto tu dokonca pisal ze jazdi na 1500 otackach s benzinom. TAk odbornik nie som, ale zda sa mi to trochu urvane. Mam 1.1, benzin. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|