Autor |
Zpráva |
< Servis ~ přístrojovka |
HanibalKiller |
Zaslal: út září 23, 2008 2:28 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 23. 07. 2008
Příspěvky: 16
Bydliště: Vinařice u Kladna
|
ahoj da se do saxa 1.0 dat přístrojová deska z 1.4? a chci se zeptat chci ze 3 dir udělat 4 a podložky na to abych to udělal už sem si našel ale chci se zeptat jesi by nebylo lepší dát náboje z 1.1 která už má 4 díry? teda pokud to vůbec jde? |
_________________ Citroen Saxo 1.0 i 1998 není rychlej ale postačí |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: út září 23, 2008 2:54 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
HanibalKiller |
Zaslal: út září 23, 2008 2:59 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 23. 07. 2008
Příspěvky: 16
Bydliště: Vinařice u Kladna
|
aha no nejspíš si zkusím někde tu přístrojovku sehnat a když by byli ty naboje tak drahý radši si koupím podložky |
_________________ Citroen Saxo 1.0 i 1998 není rychlej ale postačí |
|
Návrat nahoru |
|
Nubian |
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:43 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 21. 08. 2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Věšín
|
Potřeboval bych vědět jak sundat přístrojovou desku na 1,6 ce vtsu? Potřebuju se dostat na budíky? Byl bych rád za každou radu nebo nějaký návod jak na to?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st říjen 08, 2008 9:53 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
tu: http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=1596 |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st říjen 08, 2008 10:52 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no přístrojovka pasovat bude ale jde o to jestli na ní pudou budíky. Tachometer a palivoměr pude určitě ale jestli na té staré nemáš otáčkoměr mohly by to být problém a teplota motoru možná taky bude dělat problémy protože 1.4 má budík kdežto ty máš asi jen kontrolku tím pádem tam na budí asi bude chybět čidlo ale je to jen moje doměnka. Jo a samozrejmě musíš montovat stejnej typ pŕístrojovky protože jestli do starýho saxa namontuješ tu s displejem tak ta tam asi nepude ani připojit nebudou souhlasit konektory. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|