Autor |
Zpráva |
|
martanc |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 12:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
DarkMIKE napsal: Ja kazdu zimu robim udrzbu, ked davam auto do garaze dolejem destilku a dobijem bateriu a na zimu uskladnim pekne v teple. Jazdi mi stale a to tam bola uz pekne dlho pred kupou, tak cakam kedy uz odide do vecnych lovist... Treba sa o bateriu aj starat...
Co sa kapacity tyka, cital som na to super clanok... Ked si das vacsiu kapacitu, auto nema problem so startovanim, bateria je dost silna a teda aj vydrzi dlhsie ako menej kapacitna, avsak potrebuje dlhsie jazdy na dobitie z alternatora. Pokial si zvolis kapacitu 45Ah, bude pri startovani viac namahana (slabsia), cize menej startov prezije, ale zase alternator ti ju hned dobije na plnu kapacitu za kratsi cas. Je to vsetko o zatazi-ako casto startujete, kratke/dlhe trasy, spotrebice v aute-audio a spol.. Vhodnu kapacitu si musi zvolit kazdy sam. jj přesně takhle sem to myslel proto sem psal že na krátké trasy je lepší 45 aby se stačila dobíjet |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 3:16 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
inak ma saxo ukazovatel nedobijania na palubovke? daku kontrolku co svieti ked nedobija? len tak pre istotu aby som necakal ze sa zazne a ono by nebolo co |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 3:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
ikona baterky, pri otoceni na kontrolky sviti (protoze se nedobii), po nastartovani musi zhasnout. Muze jeste problikavat a ruzne menit intenzitu svitu = problem s dobijenim. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 6:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
je to ta jednina kontrolka co se rosviti po otočení klíčku do první polohy |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 6:23 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
dik hosi ... no stale mi nesvieti cize je vsetko OK |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 6:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: ne říjen 12, 2008 6:45 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
SKreyn napsal: ja mám EXIDE 50Ah Exide su dobre a 50Ah by malo stacit |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
|