Autor |
Zpráva |
< Servis ~ vymena termostatu saxso 1,5D |
jozefde |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 7:49 am |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 13. 11. 2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Moravské Lieskové
|
nemate niekto presny navod ako vymenit termostat na saxse 1,5D (r.v.2000)...hlavne ako odvzdusnit system. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 8:52 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
někde je tu ke stažení chytrá kniha a tam bude výměna popsaná, jinak ozvudšnění neni až taková hrůza stačí nastartovat a dolejvat kapalinu, až se to ohřeje a sepne termostat tak musíš dolejvat rychle no a pak stačí postupně povolovat odvzdušňováky nevim jak přesně je má 1.5D ale typuju že jeden bude na termostatu pak vejš na chladiči a ten na nejviším bodě je na hadici k topení. Jinak je už to tu popsaný mnohokrát |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:03 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
martanc napsal: někde je tu ke stažení chytrá kniha a tam bude výměna popsaná, jinak ozvudšnění neni až taková hrůza stačí nastartovat a dolejvat kapalinu, až se to ohřeje a sepne termostat tak musíš dolejvat rychle no a pak stačí postupně povolovat odvzdušňováky nevim jak přesně je má 1.5D ale typuju že jeden bude na termostatu pak vejš na chladiči a ten na nejviším bodě je na hadici k topení. Jinak je už to tu popsaný mnohokrát
no to není moc rozumný řešení... povolíš odvzdušnováky všechny a naliješ co se vleze...vlastně dokud nepoteče z toho neniže položeneho voda....jakmile z něj poteče voda tak ho zavřeš a leješ dál dokud nepoteče voda z toho nejvýše položeného. Je potřeba si na to vyrobit udělátko.... a nebo prostě po pár ohřátích to přes ten nejvyšší odvzdušnovák odvzdušnit...dolít a pak jsi v pohodě... lít to do zavřených odvzdušnováků je blbost
a navíc podle mě má 1.5D pouze jeden odvzdušňovák což znamená mnimální problém při odvzdušnění...
Jen ale pro lepší přistup bude lepší odmontovat sání a nejlépe i baterku aby tam byl dobrý přístup
|
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:28 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:41 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:42 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
martanc napsal: no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě
a kudy uteče ten vzduch co je u tech spodních šroubů??
vždycky se ve vysledku vzduch dostane do toho nejvyššího po zahřátí ale takhle je to rychlejší... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:57 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Lukes.2002 napsal: martanc napsal: no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě
a kudy uteče ten vzduch co je u tech spodních šroubů??
vždycky se ve vysledku vzduch dostane do toho nejvyššího po zahřátí ale takhle je to rychlejší... no ve výsledku to bude asi skoro na stejno. Ze spodních šroubů upustim vzduch právě dodatečně nebaví mně to zavírat při dolejvání |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|