punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - vymena termostatu saxso 1,5D
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  vymena termostatu saxso 1,5D

jozefde
Zaslal: čt listopad 13, 2008 7:49 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 13. 11. 2008 Příspěvky: 2 Bydliště: Moravské Lieskové
nemate niekto presny navod ako vymenit termostat na saxse 1,5D (r.v.2000)...hlavne ako odvzdusnit system.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt listopad 13, 2008 8:52 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
někde je tu ke stažení chytrá kniha a tam bude výměna popsaná, jinak ozvudšnění neni až taková hrůza stačí nastartovat a dolejvat kapalinu, až se to ohřeje a sepne termostat tak musíš dolejvat rychle Very Happy no a pak stačí postupně povolovat odvzdušňováky nevim jak přesně je má 1.5D ale typuju že jeden bude na termostatu pak vejš na chladiči a ten na nejviším bodě je na hadici k topení. Jinak je už to tu popsaný mnohokrát

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukes.2002
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:03 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
martanc napsal:
někde je tu ke stažení chytrá kniha a tam bude výměna popsaná, jinak ozvudšnění neni až taková hrůza stačí nastartovat a dolejvat kapalinu, až se to ohřeje a sepne termostat tak musíš dolejvat rychle Very Happy no a pak stačí postupně povolovat odvzdušňováky nevim jak přesně je má 1.5D ale typuju že jeden bude na termostatu pak vejš na chladiči a ten na nejviším bodě je na hadici k topení. Jinak je už to tu popsaný mnohokrát


no to není moc rozumný řešení... povolíš odvzdušnováky všechny a naliješ co se vleze...vlastně dokud nepoteče z toho neniže položeneho voda....jakmile z něj poteče voda tak ho zavřeš a leješ dál dokud nepoteče voda z toho nejvýše položeného. Je potřeba si na to vyrobit udělátko.... a nebo prostě po pár ohřátích to přes ten nejvyšší odvzdušnovák odvzdušnit...dolít a pak jsi v pohodě... lít to do zavřených odvzdušnováků je blbost Smile

a navíc podle mě má 1.5D pouze jeden odvzdušňovák což znamená mnimální problém při odvzdušnění...

Jen ale pro lepší přistup bude lepší odmontovat sání a nejlépe i baterku aby tam byl dobrý přístup




_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Lukes.2002
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:28 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
jinak ten jedinej odvzdušňovák je tady a dokonce je si myslím níž než chladič takže pohodička ...otebřeš ho -> liješ dokud z něj neteče voda -> zavřeš a pak hlídáš pár jízd rysku hladiny chladící kapaliny popřípadě doleješ a muzeš zkusit klidne i odvzdusnit povolením šroubu...


_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:41 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukes.2002
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:42 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 08. 09. 2006 Příspěvky: 1998 Bydliště: Šumperk
martanc napsal:
no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě


a kudy uteče ten vzduch co je u tech spodních šroubů??

vždycky se ve vysledku vzduch dostane do toho nejvyššího po zahřátí ale takhle je to rychlejší...

_________________
ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout Smile

ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo

ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré Smile

Alfa Romeo 159 Sportwagon
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt listopad 13, 2008 11:57 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Lukes.2002 napsal:
martanc napsal:
no podle mne stačí mít při dolejvání otevřenej jen ten nejviší aby měl kudy unikat vzduch a ty ostaní pak otevřít až po dolití. nebo teda alespoň já to tak dělal a v pohodě


a kudy uteče ten vzduch co je u tech spodních šroubů??

vždycky se ve vysledku vzduch dostane do toho nejvyššího po zahřátí ale takhle je to rychlejší...
no ve výsledku to bude asi skoro na stejno. Ze spodních šroubů upustim vzduch právě dodatečně nebaví mně to zavírat při dolejvání Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved