Autor |
Zpráva |
< Servis ~ po nastartovani chcipe |
kejmi |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 6:10 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
cus odbornici. Mám takovej problem, popisu ho co nejstrucneji. Po klasickym startu nizké otacky a chcipe (po cca 1km se zahreje, ot. držej, nechcipa). Kdyz nastartuju se seslapnutym plynovym pedalem, otacky samozrejme vylitnou na cca 3000, pustim pedal- nechcipa, vse ok, drzi na cca 950. už jsem si zvykl na starty s plynem, ale stejne bych to rad poresil, abych normalne nastartoval a nechcipalo to. nejake napady? (krokac jsem cistil a bez vysledku) |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 6:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vyděl bych to asi na něaké čidlo ale které to ti nepovím ale napadá mě lamba když nastartuješ s visokejma otáčkama tak hlásí něco jinýho a motor zůstane držet |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 6:42 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
martanc napsal: vyděl bych to asi na něaké čidlo ale které to ti nepovím ale napadá mě lamba když nastartuješ s visokejma otáčkama tak hlásí něco jinýho a motor zůstane držet hm... zvlastny odhad. Ja ba som na 99 % ovedal ze cidlo teploty vody.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 6:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
lakinooo napsal: martanc napsal: vyděl bych to asi na něaké čidlo ale které to ti nepovím ale napadá mě lamba když nastartuješ s visokejma otáčkama tak hlásí něco jinýho a motor zůstane držet hm... zvlastny odhad. Ja ba som na 99 % ovedal ze cidlo teploty vody.... no nevím to mě taky napadlo ale pak jsem si řek že čidlu vody je jedno jestli staruje na volnoběh a nebo se zvíšenýma otáčkama ta voda se taky hned neohřeje |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Dar3cek |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 9:52 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Zlonice , Okres kladno
|
Mno nevím ....podle myho za studena bez plynu mu to nenastartuje protoze cidlo neda info jednotce aby obohatila smes.... a po pridani plynu a nastartovani uz si to nejak skousne..... nevim treba zase kecam..... jinak to cidlo vody bych vymenil urcite.... ja pronej jedu zitra |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 10:04 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
Dar3cek napsal: Mno nevím ....podle myho za studena bez plynu mu to nenastartuje protoze cidlo neda info jednotce aby obohatila smes.... a po pridani plynu a nastartovani uz si to nejak skousne..... nevim treba zase kecam..... jinak to cidlo vody bych vymenil urcite.... ja pronej jedu zitra jo na tom taky něco bude |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne prosinec 28, 2008 10:08 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
martanc napsal: no nevím to mě taky napadlo ale pak jsem si řek že čidlu vody je jedno jestli staruje na volnoběh a nebo se zvíšenýma otáčkama ta voda se taky hned neohřeje Start motora a beh motora na volnobeh su dve rozdielne veci. Start motora je pre RJ uplne ina sekvencia ako drzat volnobeh.... Ho. |
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 6:32 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
uz ten problem resim dlouho. kdysi mi tu nekkdo taky radil tepl. čidlo-koupil jsem a nepomohlo:( jak uz jsem psal-start s plynem-vylitnou otacky, pustim plyn-volnobeh 950-nekolisa, vse ok. klasickej start: ma tendenci hned chcipat-pridam tomu hnedlik, pustim plyn a stejne chcipa. musim to furt drzet pod plynem......jediny reseni je, ze uz pri startovani mam pridanej plyn... |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 9:24 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
kejmi napsal: uz ten problem resim dlouho. kdysi mi tu nekkdo taky radil tepl. čidlo-koupil jsem a nepomohlo:( jak uz jsem psal-start s plynem-vylitnou otacky, pustim plyn-volnobeh 950-nekolisa, vse ok. klasickej start: ma tendenci hned chcipat-pridam tomu hnedlik, pustim plyn a stejne chcipa. musim to furt drzet pod plynem......jediny reseni je, ze uz pri startovani mam pridanej plyn... Ak sa auto zohreje uz je to ok? A menil si modre, alebo zelene cidlo? |
|
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 10:57 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
Ano,pokud se zahreje,je to ok. Cidlo ktere jsem menil ma zeleny konektor a zlutou objimku (vypada jak tesneni).v citroenu se primo jmenovalo cidlo teploty chladici kapaliny.ma dva piny v konektoru... |
|
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 12:01 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
mám stejný problém,za studena to musím hold držet na plynu,jak se ohřeje tak vše o.k.Vyčistil sem klapku,dal novej krokáč,poléčil vše co se týše sání,vzduchu,těsnění atd. a prd Jediný to čidlo teploty eče néé.No a zajímalo by mě který tam vlastně koupit?Jsou dva druhy-186 a 189 omů,bo jak se tomu nadává.Samozřejmě myslím to se zeleným konektorem a žlutou objímkou.Mám 1.1 r.v.97(podle tech průkazu)Ovšem dle dílů 12.měsíc,96.A na tom čidle jsou nějaké čísla,ale uplně odlišné od těch co uváděj v katalogu.Poradí někdo? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 12:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
service.citroen.com bo jak je ten web a podle vinu najit |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
kejmi |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 1:41 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 02. 2005
Příspěvky: 164
Bydliště: Pardubice - Studánka
|
ja ho koupil primo v citroenu-typek nasel presne ten typ podle malýho techničáku... ale jak uz jsem psal.... problém to nevyresilo:( má nekdo nejaky dalsi navrhy co vyzkouset? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Barth3Z |
Zaslal: po prosinec 29, 2008 2:34 pm |
|
|
Anonymní
|
no mal som nieco podobne ...nastartoval som, chvilu to slo normalne ale akonahle som zastavil to zdechlo a pokial som nestihol drzat plyn na podlahe tak konec ...ledv aledva to chytilo nas5, ja som menil ob etie cidla, modre aj zelene a mam pokoj doteraz |
|
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: út prosinec 30, 2008 6:04 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Pokud se nepletu,tak to modrý je "jen"spínač kontrolky,to zelený je to hlavní-čidlo,který má dávat echo EKU o teplotě motoru.Ale to se to rozebíralo už několikrát.Někomu to pomohlo a někomu zas ne.No nějak se mi nedaří dostat se na tu stránku co mi tu radili,není to nějak jinak?Nebo třeba jine stránky,kde se objednává dle vin kodu?Ale asi vlítnu do citroena,to vyjde na stejno,když bych započítal poštovný,tak to můžu zrovna sjet k nim. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|