si robis srandu? myslis ze na to je matematicky vzorec? to zavisi na tom ako s tym jazdis a kadial, ake siroke kolesa, ake tazke podlozky.. ako velmi mas stoceny tachometer atd.. v kazdom pripade to uvidis velmi lahko, zacnu ist do A.. a ked si to nahodou nevsimnes ako napr. ja, tak casom ti napr. zacne lietat koleso a na to ta okoloiduci velmi rychlo upozornia.. ako mna.. a potom utekas na repas a dufas ze tam dojdes.. vseobecne citroen odporuca robit repas okolo 150 tisic najazdenych km.. dufam ze som aspon trosku pomohol.. [/quote]
No spíše jsi mě utvrdil co jsem předpokládal, že široké kola případně podložky můžou opotřebení urychlit, že nějaké obecné zkušenosti jsou s počtem najetých km, sice se tu tuším někdy dávno psalo že to bývá cca u těch 120tis km. Lehounce do A jdou prakticky všechny citroeny i co sjedou z výrobního pásu, je to dáno konstrukcí nápravy co používají, jezdívám často za mým mekánikem co dělá přímo v citronenu a jak tam stahují z přívěsu třeba nové picassa nebo tam mívali nové xsary tak když ses podíval tak už zadní kola uhýbala nepatrně z osy. Myslím že mi to nějaký čásek ještě vydrží, jezdívám převážně sám, nijak ostře, auto má na 99% poctivých necelých 70tiskm. Je fakt že se kdysi děly na zadních sedadlech různé zvěrstva ve dvojko, tam se tlumiče zapotili, ale to už bohužel skončilo!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru