Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Otackomer ukazuje co chce |
MaTToS8806 |
Zaslal: so únor 07, 2009 9:04 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Od minulorocneho zrazu som nemal az doteraz ziaden problem zo saxikom ,ale odkedy boli dost tuhe mrazy mi otackomer ukazuje vecsinou menej otacok akoby mal, robi to velmi nahodne , vzdy to robi po nastartovani je jedno ci studeny alebo teply motor , a staci vypnut motor - kluc uplne na polohu nula , a znova nastartovat a uz ukazuje korektne .
Napriklad dnes som rano nastartoval a otacky na 500 , pridaval som a otacky korektne sa zvysuju az nato ze namiesto 1000 je rucicka na 500 ako volnobeh .T.j. napriklad na trojke ked idem 50 tak ukazuje nejakych 1500 otacok miesto 2000 ako by malo - proste o 500 menej .
Lenze mrazy uz aj skoncili , dnes bolo cezden 15 stupnov a zase to parkrat urobilo, uz ale cca. 4x sa mi to stalo za jazdy ze som vyradil a otackomer miesto na 900 spadol na 500 ale motor pritom ma normalne otacky- neviem co je to za haluz a preco vzdy pomoze dat kluc do polohy 0 a znovu to nakopnut a ist dalej . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: so únor 07, 2009 9:37 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Mám obdobný problém,nebo spíše ani nemusím nastartovat a už mi otáčkoměr ukazuje 1000 otáček,jen otočím klíčem a šup ručička skočí hned na tisícovku.Po nastartování už snad ukazuje normal,čím by to mohlo bejt??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 07, 2009 10:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
otáčkoměry v saxech sou snad zakletý mam už druhý saxo a ve vobou snim byl problém dělaly si co chtěli občas pomhla rána do palubky a bylo to ok pak třeba den fungoval a pak zase blbnul, u prvního sem to neřešil u druhýho sem měnil přístrojovku protože otáčkoměr je bohužel neopravitelnej. Jediný co my kdysi někdo říkal že může za zblbnutí otáčkoměru je jeho špatné ukostření takže by se vyplatilo ho skontrolovat a když to nepomůže tak začít shánět jinou přístrojovku |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: so únor 07, 2009 10:45 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Este tak cca. 1,5 roka dozadu sa mi stala taka vec ze som dosiel pred dom, zaparkoval a vypol motor a rucicka otackomera aj po vytiahnuti kluca ostala na 900otackach samozrejme ani po nastartovani otackomer uz vobec nefungoval ani po vytiahnuti kluca atd., vtedy som vecer odpojil na nejaku hodinu baterku a nasledne po zapojeni fungovalo vsetko korektne az doteraz kedy mi uz cca. mesiac robi taketo somariny otackomer... len ma doraza to ze funguje normalne ale proste o 500 otacok menej - to uz len co moze byt za zavadu . |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 07, 2009 11:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no pravděpodobně je chyba v té části která hejbe rucičkou a zárověn vlastně zpracovává data jak říkám mě občas pomohlo bouchání do palubky. Tu závadu opravdu bohužel vyřeší jen výměna a nebo se smířit stím že otáčkoměr prostě nefunguje |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: so únor 07, 2009 11:08 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
a co třeba špatná kostra nebo signál?je tam nějáký snímač otáček nebo to jde přímo z řídící jednotky? chtělo by to jakmile se to stane nechat to běžet dojet do servisu a na počítač...
Takhle jsem to udělal s novou P 407 co mi sem tam zacukala a přepla se do nouzovýho režimu = poloviční výkon. Auto mělo najeto pár tisíc km a nakonec to byla komplet řídící jednotka.... |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: so únor 07, 2009 11:24 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no já sem stim byl v servisu už tak třikrát a pokaždé v jinym. V citroenu rovnou vymění přístrojovku pak sem byl u známého autoelektrikáře a prolezli sme snad vše kostra, konektory, jen sme teda nezjistili kde se u saxa bere signál pro otáčkoměr ale prý zřejmě z ECU takže kdyby byla chyba tam tak by to auto i blbě jelo no a na potřetí sem byl v jednom servisu kde my řekli: to víte francouský auto a elektrika to musíte počítat stim že občas něco nejde takže po týdle odpovědi sem si obrázek udělal a odjel, nakonec sem to auto naboural dříve než sem to vyřešil a prodal. Poté sem koupil VTS a hle ten samej problém takže sem nechal vyměnit přístrojovku a zatim je klid |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
pale123 |
Zaslal: ne únor 08, 2009 2:22 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: Trnava SVK
|
mne vcera po vypnuti motora ukazoval otackomer 3000 ot.. a pritom motor bol vypnuty.. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne únor 08, 2009 3:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
pale123 napsal: mne vcera po vypnuti motora ukazoval otackomer 3000 ot.. a pritom motor bol vypnuty.. měl si bouchnout do palubky on by spadnul dolu |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: ne únor 08, 2009 7:56 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Já bych řek že se nemusi měnit celá přístrojovka,otáčkoměr je taká bíla krabka ze zadu toho budíku otáčkoměru,tak by možná satačilo vyměnit jen ji. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: ne únor 08, 2009 8:47 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
robo napsal: Já bych řek že se nemusi měnit celá přístrojovka,otáčkoměr je taká bíla krabka ze zadu toho budíku otáčkoměru,tak by možná satačilo vyměnit jen ji. jj mě to taky napadlo ale problém může bejt i někde okolo, ale i když bude problém v tom tak ono se to stejně samotný koupit nedá a musí se koupit celá palubka a přendat jen tu krabičku. Ale pokud by stačilo jen to tak bych třeba skusil objednat jinou palubku z ebay.uk sice bude v mílých ale otáčkoměr stejnej bude a mělo by to vijít cenově přijatelnějš než v ČR |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MaTToS8806 |
Zaslal: st únor 11, 2009 10:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 03. 2007
Příspěvky: 234
Bydliště: Bratislava
|
Este ma napadla jedna vec ktoru som si odsledoval u mna pri tomto probleme, akonahle auto celu noc stoji tak rano to ledva starter natoci (bateria je KO uz) tak otackomer ukazuje somariny bud je stale na nule alebo o 500 menej ukazuje atd., ale uz ked auto nestoji taku dlhu dobu tak je to OK aj po viacerych startoch , zas dojdem do roboty a po 9 hodinach vecer sadnem do auta , ledva to natoci a otackomer znova ukazuje sprostosti ale znovu ked dojdem domov a o hodinku som siel do obchodu tak to nastartovalo v pohode aj otackomer fungoval korektne .
Tak ci nahodou nemoze ten otackomer vzdy zblbnut z poklesu napetia lebo palubovka dobre ze nezhasne pri tom startovani - ta bateria je tam original stale uz ma vyse 6 rokov --- |
_________________ SAXO predane 17.03.2008, new car KIA RIO Sporty 1,4 16V full vybava, 97 konikov |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st únor 11, 2009 11:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no že by ho aš takhle ovlivnil pokles napětí si nemyslím vzhledem k tomu že vlastně naskočí až po startu a to už dává napětí atík, ale to se pozná až koupíš novou baterku |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|