Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Škubání motoru |
Bishboun |
Zaslal: čt únor 19, 2009 6:32 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Ahoj,
mam problém se škubáním motoru. Ráno přijdu nakopnu fáro (1.5D) a na volnoběh po chvilce pozoruju jakési vteřinové škubnutí a to se opakuje pár minut. Pokud se rozjedu tak to vypadá, že motor začné nabírat otačky cca do 1500 a od 1500 do 2000 to škube jako svina. Jakmile se dostanu na 2000 a výš vše OK. To škubání při jízdě vypadá jako autoškola která se skákavě rozjíždí. Zřejmě to nebude zimou protože za teplého počasí to dělá taky...jo a při tom škubání má vejfuk tendenci vyflusávat špatně spálený palivo (něco jako Tatra 815), bělejší smrad co štípe v očích. Po zahřátí motoru po 1km už to nedělá. ..A dál mám problém jakého si cinkání, kdybych za autem táhnul řetízek od špuntu, ale neni to v závislosti na otačení kol a dělá to řekl bych při každé jízdě, ale néé pravidelně pořád...prostě se to ozývá při povolení nebo sešlápnutí plynu. A poslední otázka...Kolik stojí seřízení ventilů popř jak se to dělá???
Dík za radu B. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: čt únor 19, 2009 8:46 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
zkus ozkouset zhavici svicky... taky mi ropacek pocukaval - ale vypadalo to spis jakoze jeden valec nezapalil... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: čt únor 19, 2009 9:11 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Kludne to mozu byt zhavice, trysky, zavzdusneny system, spinavy naftova filter a vela inych veci.... Tazko takto radit. Zacal by som zhavicmy. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: čt únor 19, 2009 9:16 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
lakinooo napsal: Kludne to mozu byt zhavice, trysky, zavzdusneny system, spinavy naftova filter a vela inych veci.... Tazko takto radit. Zacal by som zhavicmy.
Zkusím svíčky , protože filtry, těsnění systému je OK |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: pá březen 12, 2010 9:57 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Tááák závada odstraněna. Všem co se to děje .... nechte si upravit rozvody resp. je posunuté čerpadlo o zub. Nechal jsem to jako poslední možnost, ale vyplatilo se to...Auto má i lepší výkon. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
vladazv |
Zaslal: so duben 17, 2010 9:33 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 02. 03. 2008
Příspěvky: 1
Bydliště: Robeč 33
|
Ahojky
Mám trošku jiný problém, začali mi kolísat otáčky,ale to co jsem našel v těchto ruzných odkazech to není, ačkoli je motor zahřátý a venkovní teplota na 15 stupňů, začali otáčky stoupat až k 2000, je to jak bych přidával plyn,nebo by stále naskakoval sytič,
mam Saxo 1.1 44kw 1999
Prosím o radu Vladazv |
|
|
Návrat nahoru |
|
|