Autor |
Zpráva |
< Ostatní ~ Saxo , C2 , C3 |
Lotor |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
Caute chcem sa spytat ci dakto neviete ci sa da do saxa natlacit motor z c2 napriklad alebo c3 dakde som videl ze z c3 pasuje do saxa.. a zda sa mi ze c2 a c3 maju skoro rovnake motory. myslite ze prevodovka kablovacka aj riadiacka zo saxa 16v pasovalo vsetko na tieto motory ? ..
|
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:15 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
hmm ... a na co je to dobre menit 1.6 16v za iny 1.6 16v???
Urcite sa do ta, da sa vsetko. Ked jazdia jednotkove golfiny s VR6 motorom, ale ide o to co ti to prinesie a kolko si za to ochotny zaplatit. A v neposlednom rade, co ziskas na vykone to stratis na vyssej vahe, takze je to asi otazka na dlhsie zamyslenie. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
Lotor |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:21 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
Nie ja mam prave ze 8v a rozmyslam nad 16v.. no tak a chcel som vediet ze co a ako ohladom tychto novsich motorov |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:29 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Lotor napsal: Nie ja mam prave ze 8v a rozmyslam nad 16v.. no tak a chcel som vediet ze co a ako ohladom tychto novsich motorov no potreboval by si komplet ten motor s prevodovkou, kablovym stromom a ECU a pri tychto novsich motoroch to zase tak lacne nebude. Asi kazdy ti tu poradi skor predat tvoj 8v a kupit seriozny 16v a mas pokoj |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: čt únor 19, 2009 12:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
Johny: souhlas!
Lotor: prodej 8V a kup 16V!!! nejjednoduší řešení.... |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
Lotor |
Zaslal: čt únor 19, 2009 2:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
|
Návrat nahoru |
|
Johny |
Zaslal: čt únor 19, 2009 3:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 09. 2006
Příspěvky: 767
Bydliště: Banská Bystrica SR
|
|
Návrat nahoru |
|
Lotor |
Zaslal: čt únor 19, 2009 4:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: čt únor 19, 2009 5:37 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
Lotor ... nikto z nas ti to nepovie lebo to nikto nevie. Nikto este tuna nemenil motor zo saxa za nejaky z C2 alebo neviem coho. Maximalne bola vymena motora 8v za motor 16v a to uz tu bolo povedane ze sa oplati skor kupit normal 16v saxino a mas pokoj. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
Lotor |
Zaslal: čt únor 19, 2009 10:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 16. 04. 2008
Příspěvky: 594
Bydliště: Zvolen Sk
|
vsak ja len nahodou ci dakto si o tom nezistoval informacie .. alebo dakde o tom necital.. no nic.. |
_________________ 1.6 8v VTS , r.v.2001
72kW , max 210km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: čt únor 19, 2009 11:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
|
Návrat nahoru |
|
Majo |
Zaslal: pá únor 20, 2009 8:01 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 09. 05. 2007
Příspěvky: 1331
Bydliště: Bratislava
|
Majci, to tu pises na zlej stranke..
..co sa Ti chalani snazia naznacit je ze tu o tom nikto nema ani sajn.. Niektori pretekari si nechali upravit svoje 16Vcka a okrem Johnyho co robil prestavbu z 8V na 16V tu spekuluje /v pozitivnom slova zmysle/ uz len Kubo.. Johny uz viackrat pisal co vsetko treba menit a v podstate to este stale nie je na 100% vsetko v poriadku a Kubo pisal co uz urobil a co ho to uz stalo..
..najjednoduchsie riesenie pre vsetkych je kupit 16V a howgh..
..takze ak by si chcel mat nieco vynimocne, musis si najst mechanika co sa do takych veci vyzna, pripravit si poriadny balik a potom sa sem prist pochvalit ze co mas za raritku.. tot vsjo.. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: pá únor 20, 2009 9:01 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
az nekdo nacpe do saxa 110ps HDi tak ho zacnu uznavat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: pá únor 20, 2009 10:54 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
Lotor napsal: Ale ja nic nechcem predavat !!... proste sa len pytam na to ci sa to da dopasovat.. s ci v tej c2 je taky isty motor ako v saxe 16V .. chlapi ved hallooo
samotny motor s prevodovkou sadne, motorovu kabelaz budes musiet prekablovat na tvoj konektor, na to treba schemy oboch aut.
urcite to nieje robota typu plug and play.
motorove uchyty treba pouzit zo saxa vts, expanzky, chladice, alternator, servo taktiez zo saxa. sanie dopasovat. zopar estetickych srandiciek sa este urcite najde.
z ostatnej roboty ohladom swapu nevidim stres. |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
|