punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - uprava hlavy valcov
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  uprava hlavy valcov

twety69
Zaslal: ne březen 01, 2009 1:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2009 Příspěvky: 43 Bydliště: slovensko
ako sa da neako upravit hlava apridat neake poniky????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandman
Zaslal: ne březen 01, 2009 2:06 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
znizit(dat tensie tesnenie,alebo z nej zbrusit),tym sa zmeni kompresny pomer a bude to mat vacsi tlak takze by mal byt aj nejaky narast HP,ale ako a ci to realne ovlyvni HP to ti nepoviem,a riskujes stred ventilov z piestami ak to prezenies atd.

potom je port and polish,co je zvacsenie a zlicovanie sacich a vyfukovych kanalov,ale oplati sa to len pri hardcore uprave,lebo je to drahe a bez ostatnych uprav to nema efekt a dokonca som cital polemiku o tom ze ked je to spravene naprd,moze to znizit vykon,cize by som na to kaslal...

radsej chod testou ako vacsina ludi,sanie,poriadny vyfuk,pripadne vacky,remap ECU,kratsi prevodovka a tak podobne... Wink

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
twety69
Zaslal: ne březen 01, 2009 11:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 22. 02. 2009 Příspěvky: 43 Bydliště: slovensko
Sandman napsal:
znizit(dat tensie tesnenie,alebo z nej zbrusit),tym sa zmeni kompresny pomer a bude to mat vacsi tlak takze by mal byt aj nejaky narast HP,ale ako a ci to realne ovlyvni HP to ti nepoviem,a riskujes stred ventilov z piestami ak to prezenies atd.

potom je port and polish,co je zvacsenie a zlicovanie sacich a vyfukovych kanalov,ale oplati sa to len pri hardcore uprave,lebo je to drahe a bez ostatnych uprav to nema efekt a dokonca som cital polemiku o tom ze ked je to spravene naprd,moze to znizit vykon,cize by som na to kaslal...

radsej chod testou ako vacsina ludi,sanie,poriadny vyfuk,pripadne vacky,remap ECU,kratsi prevodovka a tak podobne... Wink

dik za radu ja len ze idem dat hlavu na brebrus tak ze sa spytam ci sa s tym da nieco robit ci nie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Flori
Zaslal: út březen 17, 2009 9:36 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 08. 2008 Příspěvky: 318 Bydliště: Pardubice
snizeni max o 2,2mm vic ne riskujes velkej pruser, dal vylestit, zvetsi saci a vyfukovy kanalky, ale jen vyfukovy do zrcadlovyho lesku saci byt nemusi spis je lepsi kdyz jsou hrubsi, slicovat to je plno veci.. mam to aj ja na saxu a muzu doporucit. Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brabi
Zaslal: út březen 17, 2009 9:47 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 09. 2008 Příspěvky: 365 Bydliště: Třebíč
posi mi na cp pls tve icq:) pokecame diky moc
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zlamos
Zaslal: út březen 17, 2009 10:38 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Flori napsal:
snizeni max o 2,2mm vic ne riskujes velkej pruser, dal vylestit, zvetsi saci a vyfukovy kanalky, ale jen vyfukovy do zrcadlovyho lesku saci byt nemusi spis je lepsi kdyz jsou hrubsi, slicovat to je plno veci.. mam to aj ja na saxu a muzu doporucit. Twisted Evil

Těch 2.2mm se mi zdá nějak moc Cool

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Flori
Zaslal: út březen 17, 2009 10:57 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 08. 2008 Příspěvky: 318 Bydliště: Pardubice
2,2 je max hodnota.. nejlepe je to od 1,8 do 2,0mm, ten kdo to dela dava zaruku do 2,2 mm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
zlamos
Zaslal: út březen 17, 2009 11:05 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
je v tom nějakej rozdíl? Myslím jestli je to živější to auto.

_________________
VTS 1,6 16v r.v.98
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Flori
Zaslal: út březen 17, 2009 11:18 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 12. 08. 2008 Příspěvky: 318 Bydliště: Pardubice
vetsi tlaky (komprese) rozdil nepatrnej bude ale je to na nic kdyz k tomu nepridas dalsi upravy svody 4 in 1 kvalitni kit sani (bmc) nic nezkazis, vacka (catcams) treba, odlechcenej setrvak a samozdrejmne kvalitni odfuk plynu. Pred saxem jsem mel skodovku motor z fava prevrtanej na 1498 a upravy viz vyse + webr celkova hodnota 113hp vaha 820kg zadokolka. byla to sranda no. tyhle upravy provadim i na saxane.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: út březen 24, 2009 8:20 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
snížením hlavy válců jde to líp do otáček tj ,jediná výhoda nárust výkonu v koníkách je minimální takže pokud ti nevylítne těsnění tak tam dávat nové je celkem zbytečné Wink Arrow kup si k nim vačky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: po březen 30, 2009 8:07 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Krom toho při velký kompresi může nastat detonační spalování - takže to bude chtít lepší benzín. Možná to bude chtít změnit i předstih
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
blesk65
Zaslal: po březen 30, 2009 8:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
přesne skrblo ,já měl hlavu sníženou na maximální možnou mez,detonační čidlo jsem nechal odstranit tak aby řidící jednotka nehlásila chybu ale ani nesmysli a lil sem pouze u OMV 100 mohl sem i u shellky ale týpek mi řek že by to mohlo zlobyt, ani krokový motorek volnoběžných otáček sem neměl volnoběh sme odladily mechanicky Twisted Evil
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kubik106
Zaslal: út březen 31, 2009 8:32 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 10. 11. 2007 Příspěvky: 357 Bydliště: Bratislava III
blesk na akom motore si bral z hlavy a kolko?

_________________

kovana 1.6 na klapkach uz coskoro

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
blesk65
Zaslal: út březen 31, 2009 9:16 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
20l 16v sopel ale ten rozmer si nepamatuju uz je to pres 2 roky Crying or Very sad

1000kg nevyhadzane jen bez povine vybavy a katu a pres 200Nm
jedina nevyhoda byla ze poloosa [delsi] nebyla uchycena k motoru pri plnem rejdu pokud byla horsi[vule]mohla vylitnout

spotreba 15l/100km
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Skrbla
Zaslal: st duben 01, 2009 7:32 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Já myslím že saxo 16v má dost velkou kompresi už v sérii. Jen taková libůstka:
Kámoš má rapida na sprinty. jednou vzal obyčejnej motor z favorita. Nechal snížit hlavu úplně na doraz, prostě co to šlo, s kompresí se dostal myslim na nějakých 18:1. Motor vydržel 2x 400m sprint a pak se roztekly písty Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved