Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ uprava hlavy valcov |
twety69 |
Zaslal: ne březen 01, 2009 1:14 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2009
Příspěvky: 43
Bydliště: slovensko
|
ako sa da neako upravit hlava apridat neake poniky???? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne březen 01, 2009 2:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
znizit(dat tensie tesnenie,alebo z nej zbrusit),tym sa zmeni kompresny pomer a bude to mat vacsi tlak takze by mal byt aj nejaky narast HP,ale ako a ci to realne ovlyvni HP to ti nepoviem,a riskujes stred ventilov z piestami ak to prezenies atd.
potom je port and polish,co je zvacsenie a zlicovanie sacich a vyfukovych kanalov,ale oplati sa to len pri hardcore uprave,lebo je to drahe a bez ostatnych uprav to nema efekt a dokonca som cital polemiku o tom ze ked je to spravene naprd,moze to znizit vykon,cize by som na to kaslal...
radsej chod testou ako vacsina ludi,sanie,poriadny vyfuk,pripadne vacky,remap ECU,kratsi prevodovka a tak podobne... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
twety69 |
Zaslal: ne březen 01, 2009 11:14 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 02. 2009
Příspěvky: 43
Bydliště: slovensko
|
Sandman napsal: znizit(dat tensie tesnenie,alebo z nej zbrusit),tym sa zmeni kompresny pomer a bude to mat vacsi tlak takze by mal byt aj nejaky narast HP,ale ako a ci to realne ovlyvni HP to ti nepoviem,a riskujes stred ventilov z piestami ak to prezenies atd.
potom je port and polish,co je zvacsenie a zlicovanie sacich a vyfukovych kanalov,ale oplati sa to len pri hardcore uprave,lebo je to drahe a bez ostatnych uprav to nema efekt a dokonca som cital polemiku o tom ze ked je to spravene naprd,moze to znizit vykon,cize by som na to kaslal...
radsej chod testou ako vacsina ludi,sanie,poriadny vyfuk,pripadne vacky,remap ECU,kratsi prevodovka a tak podobne...
dik za radu ja len ze idem dat hlavu na brebrus tak ze sa spytam ci sa s tym da nieco robit ci nie |
|
|
Návrat nahoru |
|
Flori |
Zaslal: út březen 17, 2009 9:36 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 08. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Pardubice
|
snizeni max o 2,2mm vic ne riskujes velkej pruser, dal vylestit, zvetsi saci a vyfukovy kanalky, ale jen vyfukovy do zrcadlovyho lesku saci byt nemusi spis je lepsi kdyz jsou hrubsi, slicovat to je plno veci.. mam to aj ja na saxu a muzu doporucit. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Brabi |
Zaslal: út březen 17, 2009 9:47 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 09. 2008
Příspěvky: 365
Bydliště: Třebíč
|
posi mi na cp pls tve icq:) pokecame diky moc |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: út březen 17, 2009 10:38 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Flori napsal: snizeni max o 2,2mm vic ne riskujes velkej pruser, dal vylestit, zvetsi saci a vyfukovy kanalky, ale jen vyfukovy do zrcadlovyho lesku saci byt nemusi spis je lepsi kdyz jsou hrubsi, slicovat to je plno veci.. mam to aj ja na saxu a muzu doporucit.
Těch 2.2mm se mi zdá nějak moc |
_________________ VTS 1,6 16v r.v.98 |
|
Návrat nahoru |
|
Flori |
Zaslal: út březen 17, 2009 10:57 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 08. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Pardubice
|
2,2 je max hodnota.. nejlepe je to od 1,8 do 2,0mm, ten kdo to dela dava zaruku do 2,2 mm |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: út březen 17, 2009 11:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
je v tom nějakej rozdíl? Myslím jestli je to živější to auto. |
_________________ VTS 1,6 16v r.v.98 |
|
Návrat nahoru |
|
Flori |
Zaslal: út březen 17, 2009 11:18 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 08. 2008
Příspěvky: 318
Bydliště: Pardubice
|
vetsi tlaky (komprese) rozdil nepatrnej bude ale je to na nic kdyz k tomu nepridas dalsi upravy svody 4 in 1 kvalitni kit sani (bmc) nic nezkazis, vacka (catcams) treba, odlechcenej setrvak a samozdrejmne kvalitni odfuk plynu. Pred saxem jsem mel skodovku motor z fava prevrtanej na 1498 a upravy viz vyse + webr celkova hodnota 113hp vaha 820kg zadokolka. byla to sranda no. tyhle upravy provadim i na saxane. |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út březen 24, 2009 8:20 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
snížením hlavy válců jde to líp do otáček tj ,jediná výhoda nárust výkonu v koníkách je minimální takže pokud ti nevylítne těsnění tak tam dávat nové je celkem zbytečné kup si k nim vačky |
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po březen 30, 2009 8:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Krom toho při velký kompresi může nastat detonační spalování - takže to bude chtít lepší benzín. Možná to bude chtít změnit i předstih |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: po březen 30, 2009 8:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
přesne skrblo ,já měl hlavu sníženou na maximální možnou mez,detonační čidlo jsem nechal odstranit tak aby řidící jednotka nehlásila chybu ale ani nesmysli a lil sem pouze u OMV 100 mohl sem i u shellky ale týpek mi řek že by to mohlo zlobyt, ani krokový motorek volnoběžných otáček sem neměl volnoběh sme odladily mechanicky |
|
|
Návrat nahoru |
|
kubik106 |
Zaslal: út březen 31, 2009 8:32 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 10. 11. 2007
Příspěvky: 357
Bydliště: Bratislava III
|
blesk na akom motore si bral z hlavy a kolko? |
_________________ kovana 1.6 na klapkach uz coskoro |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út březen 31, 2009 9:16 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
20l 16v sopel ale ten rozmer si nepamatuju uz je to pres 2 roky
1000kg nevyhadzane jen bez povine vybavy a katu a pres 200Nm
jedina nevyhoda byla ze poloosa [delsi] nebyla uchycena k motoru pri plnem rejdu pokud byla horsi[vule]mohla vylitnout
spotreba 15l/100km |
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: st duben 01, 2009 7:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Já myslím že saxo 16v má dost velkou kompresi už v sérii. Jen taková libůstka:
Kámoš má rapida na sprinty. jednou vzal obyčejnej motor z favorita. Nechal snížit hlavu úplně na doraz, prostě co to šlo, s kompresí se dostal myslim na nějakých 18:1. Motor vydržel 2x 400m sprint a pak se roztekly písty |
|
|
Návrat nahoru |
|
|