punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - čidlo 16v, pomocte prosím - vyřešeno
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  čidlo 16v, pomocte prosím - vyřešeno

vtsko
Zaslal: st duben 15, 2009 9:28 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
martanc napsal:
tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory Confused

co tam maju inak???su tam dva stupne.......a je to tak podla mna na viacerych autach

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
skokan
Zaslal: st duben 15, 2009 9:31 pm Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 18. 05. 2007 Příspěvky: 3348 Bydliště: Slovensko - NMnV
mne nefuci vobec ten ventilator takze az sa po to dostanem, tiez by som to rad poriesil ....nech sa neuvarim Smile

_________________
Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger ICQ
martanc
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:40 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
vtsko napsal:
martanc napsal:
tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory Confused

co tam maju inak???su tam dva stupne.......a je to tak podla mna na viacerych autach
právě že 8V motory mají asi jen jeden stupeň, asi je tam trochu jinak zapojenej s jinym čidlem

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
troskalp
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:48 am Odpovědět s citátem
EX-Saxoclubák Založen: 01. 09. 2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Střílky
mě se zapne věčinou jen když to dloouho ženu na těch cca 130 a výš....ale po vypnuti motoru fučí tak pul minutky max a pak vypne

_________________
saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:50 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
troskalp napsal:
mě se zapne věčinou jen když to dloouho ženu na těch cca 130 a výš....ale po vypnuti motoru fučí tak pul minutky max a pak vypne
jj tak to tu má asi vetšina ale 16V motory to mají zřejmě zapojený jinak. Ty tam mají dva stupně a ten první se po vypnutí klíčku vypíná

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: čt duben 16, 2009 7:17 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
16v nebo alespoň já to tak mám. Nemá spínač , ale teplotně závislý odporový čidlo ktrerý je napojený do řídící jednotky a ta v závilsosti na odporu zapíná 1. nebo 2. stupeň.

Ptal jsem se protože jsem snad ještě nezažil aby se ventiláítor zapnul na 2. stupeň, možná jo ale bylo to tak na 5s.
A když vypnu zapalování tak se ventilatory vypnou.

PS: Ta jednotka tak hezky schovaná pod předním narazníkem (na řidičově straně) a lítá na ní bordel atd. a dost na tom oxidujou konektory, takže doporučuju vyčistit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
martanc
Zaslal: čt duben 16, 2009 7:32 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
aha tak to bude ten rozdíl, kdežto 8V motory mají jen teplotní čidlo které buď saharu zapne a nebo vypne

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KenaD
Zaslal: čt duben 16, 2009 12:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 01. 10. 2007 Příspěvky: 704 Bydliště: Třinec
martanc napsal:
tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory Confused


Na 16V mk1 mi chladič jel i po vyndaní klíčku se zapalovače na mk2 16V vypnu motor a chladič nejede... Pry že to je normalni u novejch aut.. Vlastně nedavno se mi stalo že se mi zapl chaldič i při vypnutmy motoru ale jen na prvni stupeň ale ručička bylo skoro už v max....

_________________
Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: čt duben 16, 2009 12:48 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
KenaD napsal:
martanc napsal:
tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory Confused


Na 16V mk1 mi chladič jel i po vyndaní klíčku se zapalovače na mk2 16V vypnu motor a chladič nejede... Pry že to je normalni u novejch aut.. Vlastně nedavno se mi stalo že se mi zapl chaldič i při vypnutmy motoru ale jen na prvni stupeň ale ručička bylo skoro už v max....
no tak se to asi liší i modelovym rokem Confused

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved