Autor |
Zpráva |
< Servis ~ čidlo 16v, pomocte prosím - vyřešeno |
vtsko |
Zaslal: st duben 15, 2009 9:28 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
martanc napsal: tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory
co tam maju inak???su tam dva stupne.......a je to tak podla mna na viacerych autach |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: st duben 15, 2009 9:31 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
mne nefuci vobec ten ventilator takze az sa po to dostanem, tiez by som to rad poriesil ....nech sa neuvarim |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:40 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vtsko napsal: martanc napsal: tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory
co tam maju inak???su tam dva stupne.......a je to tak podla mna na viacerych autach právě že 8V motory mají asi jen jeden stupeň, asi je tam trochu jinak zapojenej s jinym čidlem |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:48 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
mě se zapne věčinou jen když to dloouho ženu na těch cca 130 a výš....ale po vypnuti motoru fučí tak pul minutky max a pak vypne |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 16, 2009 6:50 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
troskalp napsal: mě se zapne věčinou jen když to dloouho ženu na těch cca 130 a výš....ale po vypnuti motoru fučí tak pul minutky max a pak vypne jj tak to tu má asi vetšina ale 16V motory to mají zřejmě zapojený jinak. Ty tam mají dva stupně a ten první se po vypnutí klíčku vypíná |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: čt duben 16, 2009 7:17 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
16v nebo alespoň já to tak mám. Nemá spínač , ale teplotně závislý odporový čidlo ktrerý je napojený do řídící jednotky a ta v závilsosti na odporu zapíná 1. nebo 2. stupeň.
Ptal jsem se protože jsem snad ještě nezažil aby se ventiláítor zapnul na 2. stupeň, možná jo ale bylo to tak na 5s.
A když vypnu zapalování tak se ventilatory vypnou.
PS: Ta jednotka tak hezky schovaná pod předním narazníkem (na řidičově straně) a lítá na ní bordel atd. a dost na tom oxidujou konektory, takže doporučuju vyčistit. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 16, 2009 7:32 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
aha tak to bude ten rozdíl, kdežto 8V motory mají jen teplotní čidlo které buď saharu zapne a nebo vypne |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: čt duben 16, 2009 12:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
martanc napsal: tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory
Na 16V mk1 mi chladič jel i po vyndaní klíčku se zapalovače na mk2 16V vypnu motor a chladič nejede... Pry že to je normalni u novejch aut.. Vlastně nedavno se mi stalo že se mi zapl chaldič i při vypnutmy motoru ale jen na prvni stupeň ale ručička bylo skoro už v max.... |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: čt duben 16, 2009 12:48 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
KenaD napsal: martanc napsal: tohle se tu kdysi řešilo. že někomu jde i po vypnutí zapalování a někomu ne ale k jakému závěru se došlo už si nepamatuju ale mam dojem že 16V to mají trochu jinak než 8V motory
Na 16V mk1 mi chladič jel i po vyndaní klíčku se zapalovače na mk2 16V vypnu motor a chladič nejede... Pry že to je normalni u novejch aut.. Vlastně nedavno se mi stalo že se mi zapl chaldič i při vypnutmy motoru ale jen na prvni stupeň ale ručička bylo skoro už v max.... no tak se to asi liší i modelovym rokem |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|