ano TU3JP sa montovali seriovo do pugov. drziaky motora pouzijes svoje,
jedine scim sa pohrajes je nakablovat motorovu zasuvku s kabinovou.
najlepsie je mat el. schemy z oboch aut.
Pozor, motor o kterym se bavite je tento:
1.6 VTS 09/2000-09/2003 72kW 98HP 1587ccm kód motoru (NFT)
jsou i dalsi variace 1.6tek tak bacha na to:
1.6 VTL, VTR -06/2003 65kW 88HP 1587ccm kód motoru TU5JP(NFZ)
1.6 VTR -07/1999 80kW 109HP 1587ccm
1.6 VTS(16V) -09/2003 87kW 118HP kód motoru TU5JP4(NFX)
nějak jsme se s kámošem mechanikem bavili jak dostat něco s mýho saxa 1.4 a řikal dát tam hlavu z 16ti ventilu řikal že by to sice bylo dost práce ale možná by to šlo. teda jenom jestli by seděly díry na šrouby on dost předělává a přehazuje motory tak má takovýdle nápady
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru