Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Gufera poloos |
BX19GTI |
Zaslal: pá červenec 07, 2006 6:49 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Ahoj nevíte někdo náhodou rozměry gufer na poloosách. Zajímá mě jak levá strana u řidiče tak pravá u spolujezdce. Nechce se mi volat do Citroenu. Stejně tam vědí prd. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po červenec 10, 2006 11:24 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Tak mi někdo pomožte. Kdopak z vás zná ty rozměry. Docela mi vadí, že se tu řeší hodně tuning a blbosti, ale takovýhle základní věci ne. Jen pár lidí tu doopravdy zná. Tak jaký rozměry maj ty tuningový gufera, prosím |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út červenec 11, 2006 10:13 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Mám blbou otázku. kde jsou na poloose gufera? Každá strana polosy má manžetu s tukem a jinak je to tyč s kloubem a konečná. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: po červenec 17, 2006 1:35 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Gufera jsou na tý straně co jde poloosa do převodovky. Když je vaběhaný tak ti vytejká tamtudy převodovej olej. Hm, takže se to vys.alo jenom mě. Někdo tomu říká gufera převodovky. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út červenec 18, 2006 11:22 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
|
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út červenec 18, 2006 12:06 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
takove monolog |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st červenec 19, 2006 8:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
BX19GTI napsal: Gufera jsou na tý straně co jde poloosa do převodovky. Když je vaběhaný tak ti vytejká tamtudy převodovej olej. Hm, takže se to vys.alo jenom mě. Někdo tomu říká gufera převodovky.
A tak to jo, gufera převodovky, Už jsem v obraze, ale stejně rozměry nevím. Ptát se jestli nemáš přelitou převodovku je asi zbytečný co? Je mi jen divný, že se Ti vys.aly obě strany, nebo je v čudu jen jedna strana a druhá Tě zajímá čistě z prevence? Dá se to měnit normálně na autě, asi jo že? |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt červenec 20, 2006 8:36 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Odešla mi jen jedna starna, ale zajímá mě preventivně i ta druhá. Gufera se dají sehnat dle mě tak do 150Kč V servise Domanský za něj chtějí 280Kč , ale rozměr říct nechcou. Brzo sem hodím rozměr gufera na levé straně co je řidič. Výměna je jednoduchá. Jen se musí vypustit olej z převodovky a vyndat rameno, aby šla polosa povytáhnout z převodovky. Už brzo sem dám ten rozměr, aby to tu bylo když to někdo bude potřebovat. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: st září 27, 2006 5:48 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
eeeeyy prosimte uz jsi to vyresil ty rozmery gufer???....od vymeny manzet na polose u ridice ..me celkem dost tece olej .....tak bych to potreboval nejak poresit diik....
a jeste k te vymene stacilo povolit rameno atech 2 silentblokach? nemuselo se shazovat ztoho cepu ..a povolit poloosu v naboji ?? |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: čt září 28, 2006 1:30 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Mám rozměry někde na papírku bohužel jen gufero na straně řidiče. Při výměně se musí sundat plastové nadkolí,vypustit olej z převodovky a pak stačí jen vyndat kulovej (svyslý) čep ramene. Mě ten čep nešel vyklepnout, vzpříčil se tam tak sem musel sundat ceý rameno. povolit 2 silentbloky, odšroubovat od ramene stabilizační tyč a čep vyklouzlul jak po másle. Náboj kola se vůbec nepovoluje. Poloosa se dá z převodovky vysunout ale je to jen tak tak. Gufero pak vyšťouráš z převodovky šroubováčkem. Ale možná, že je lepší povolit ty silentbloky a čep tam nechat. Sem si to chtěl ulehčit a nakonec muselo celý rameno ven. Ten čep se tam vzpříčí pokaždý. Ještě bylo na prd usazovat zpátky tu stabilizační tyč co je k ramenu přišroubovaná. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: čt září 28, 2006 3:10 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
skus to nekde pohledat dikec......prave premyslim ze se dotoho pustime s kamosem sami ...co servis to nikdy na 100 percent jak bych to chtel...
ted po vymene ani kapicka? slo to gufero v pohode vystarnout? |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: pá září 29, 2006 8:29 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
To gufero šlo ven trochu hůř.Je tam blbej přístup a klouže to po oleji. Docela sem z toho chytil nerva, ale dají se do něj zašroubovat vruty a za ně ho vytáhnout. Jinak komedie opět nastala když sem tam dostával to nový gufero. Kladívkem přes kousek dřeva a opatrně poklepával, až tam postupně zalezlo. Když sem porovnal starý a nový gufero tak tam byl rozdíl ve vnitřním průměru o 5 mm. Takže bylo hodně vyběhaný. Teď pod autem ani kapička. Jinak o víkendu budu v garáži tak mrknu jestli to kolem lehce neprolíná. Ten rozměr sem napsal do knížky, kterou zrovna četla máma. Tak doufám, že si vzpomene co to tenkrát četla. Přeci jenom už je starší paní |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: ne říjen 01, 2006 7:17 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
|
Návrat nahoru |
|
Adler |
Zaslal: út říjen 03, 2006 6:25 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 22. 02. 2005
Příspěvky: 1173
Bydliště: Kroměříž
|
jo hele kolik te stalo to gufero nakonec??muzu ho mit pod 200 uautodilů tak jestly ma cenu resit to cislo... |
_________________ Skodylak fmetle, ftédéýčku a na hlínách
ex 1,5VTd //Galerie// |
|
Návrat nahoru |
|
BX19GTI |
Zaslal: út říjen 03, 2006 3:53 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 05. 2005
Příspěvky: 242
Bydliště: Praha
|
Stálo mě 260Kč a koupil sem ho v Citroenu Domanský. Jinak kdybych měl rozměr tak sem ho měl tak kolem 170Kč jinde. |
_________________ Saxo 1.1 44Kw r.v. 2000, jednobodový vstřikování, co jede a přede. |
|
Návrat nahoru |
|
|