Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ tuning motor 1,5D |
Krtecek |
Zaslal: so červenec 11, 2009 2:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
Porsím pordtě jak upravit motor 1,5D zajím jsem nechal osoustružít setrvačník ať jde motor lépe do otáček a ted se chystám na filtr a nějak lak motoru. |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
pale123 |
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:48 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: Trnava SVK
|
Krtecek napsal: Porsím pordtě jak upravit motor 1,5D zajím jsem nechal osoustružít setrvačník ať jde motor lépe do otáček a ted se chystám na filtr a nějak lak motoru.
no ak myslis vzduchovy filter.. tak ten ti na vykone neprida.. iba zvuk to bude mat lepsi. lebo bude mat vacsiu priepustnost vzduchu.. ale s tym aj vacsiu priepustnost prachu.. a je riziko ze sa ti po case poskrabu valce.. v podstate(teoreticky) by si este mohol dat znizit hlavu.. no aj tak si myslim. ze motor 1.5D sa moc tunit neoplati.. az nasetrim tak by som tiez moj 1.5D chcel vymenit za nejake VTS |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:50 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nevim jestli snizeni hlavy pri kompresy 23:1 je rozumny... tlak docela solidni i tak... a s tim filtrem.... kdyz bude kvalitni tak bych se nejakejch takovejch katastrofalnich nasledku nebal...
a s tim budoucim VTS, presne tak sem to mel i ja... prvne nafticku a ted plnokrevnika... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
No ty mi chceš jao říct že odkyž nemám Saxo VTS není to plnohodnotné Saxo? Tak to nevim no. Ale ja jsem se svou naftou spokojen a nějaké 1,6 16V mě vůbec neláká. To spíše nějaké 206 2,0 HDI nebo 406 2,2 HDI cupe. |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: út červenec 21, 2009 1:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
když 206tku tak jedině GTi nebo RC |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út červenec 21, 2009 3:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no VTS je nad Saxo jinak myslim že u toho dislu neni moc smysl něco uprvavovat stejně jako u litra. Filtr si tam dát můžes pro dobrej pocit a možná i proto že se nemusí měnit ale jen čistit ale nic moc od toho nečekej |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: st červenec 22, 2009 7:44 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
Ondrej133 napsal: když 206tku tak jedině GTi nebo RC
Jel jsi někdy v 206 HDI? To je maras sice je to jenom 90 koní ale je to nafta o hmosti přiblížně saxa |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:05 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
Krtecek napsal: Jel jsi někdy v 206 HDI? To je maras sice je to jenom 90 koní ale je to nafta o hmosti přiblížně saxa
zapomen, to HDIcko vazi asi o 200kg vic, nez Saxo To poradne nejede ani kdyz to hodis ze skaly. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:19 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
No tak jako na to jak to s tím autem ten motor cvičí tak je to celkem v klidu. Ale tedka jsem našel 406 2.2 HDi cupe tak do toho bych i šel. |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:21 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
Krtecek napsal: No tak jako na to jak to s tím autem ten motor cvičí tak je to celkem v klidu.
viezol si sa niekedy na 16V ? |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:25 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
Jo ale to mě moc nenatchlo. Ja moc nemam rad auta co jezdej na benzín, proteže v nich nemám důvěru. Měl jsem s kamaradem na půl benzinovou Xsaru 2.0 a to se pořád škrtilo a dusilo nevim co tomu bylo tak jsme koupili nový motor a bylo to to samé. Možná že jsem natrefil na špátny týp motoru ale do te doby jedině auta co jezděj na ropu:D |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:30 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
tak doufam, ze tu ted nebudeme flamovat na tema nafta vs benzin |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:38 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
No tak jako nevim no viš jak to je benzín je lehčí a auto má vetší zrychlení ale motor jde více do prdele. Kdež to u nafty je to naopak. Já navíc jezdím na spotřebu a tankuju motorovou naftu což je nafta s řepkou a za 20,90Kč/l takže myslím že pro je me jako na diesela je jané. Ale bohužel do HDI se tahle nafta už lít nedá a tím to ukončuju debatu benzín vs. nafta. |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
|