punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - tuning motor 1,5D
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  tuning motor 1,5D

Krtecek
Zaslal: so červenec 11, 2009 2:13 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
Porsím pordtě jak upravit motor 1,5D zajím jsem nechal osoustružít setrvačník ať jde motor lépe do otáček a ted se chystám na filtr a nějak lak motoru.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
pale123
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:48 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 13. 07. 2008 Příspěvky: 61 Bydliště: Trnava SVK
Krtecek napsal:
Porsím pordtě jak upravit motor 1,5D zajím jsem nechal osoustružít setrvačník ať jde motor lépe do otáček a ted se chystám na filtr a nějak lak motoru.

no ak myslis vzduchovy filter.. tak ten ti na vykone neprida.. iba zvuk to bude mat lepsi. lebo bude mat vacsiu priepustnost vzduchu.. ale s tym aj vacsiu priepustnost prachu.. a je riziko ze sa ti po case poskrabu valce.. v podstate(teoreticky) by si este mohol dat znizit hlavu.. Smile no aj tak si myslim. ze motor 1.5D sa moc tunit neoplati.. az nasetrim tak by som tiez moj 1.5D chcel vymenit za nejake VTS Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:50 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
nevim jestli snizeni hlavy pri kompresy 23:1 je rozumny... tlak docela solidni i tak... a s tim filtrem.... kdyz bude kvalitni tak bych se nejakejch takovejch katastrofalnich nasledku nebal...

a s tim budoucim VTS, presne tak sem to mel i ja... prvne nafticku a ted plnokrevnika...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Krtecek
Zaslal: út červenec 21, 2009 11:54 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No ty mi chceš jao říct že odkyž nemám Saxo VTS není to plnohodnotné Saxo? Tak to nevim no. Ale ja jsem se svou naftou spokojen a nějaké 1,6 16V mě vůbec neláká. To spíše nějaké 206 2,0 HDI nebo 406 2,2 HDI cupe.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ondrej133
Zaslal: út červenec 21, 2009 1:34 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 530 Bydliště: Plzeň
když 206tku tak jedině GTi nebo RC Smile

_________________
WWW.FIRETYRE.7X.CZ

Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
martanc
Zaslal: út červenec 21, 2009 3:42 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no VTS je nad Saxo Very Happy Very Happy jinak myslim že u toho dislu neni moc smysl něco uprvavovat stejně jako u litra. Filtr si tam dát můžes pro dobrej pocit a možná i proto že se nemusí měnit ale jen čistit ale nic moc od toho nečekej

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Krtecek
Zaslal: st červenec 22, 2009 7:44 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
Ondrej133 napsal:
když 206tku tak jedině GTi nebo RC Smile


Jel jsi někdy v 206 HDI? To je maras sice je to jenom 90 koní ale je to nafta o hmosti přiblížně saxa

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:05 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Krtecek napsal:
Jel jsi někdy v 206 HDI? To je maras sice je to jenom 90 koní ale je to nafta o hmosti přiblížně saxa

zapomen, to HDIcko vazi asi o 200kg vic, nez Saxo Very Happy To poradne nejede ani kdyz to hodis ze skaly.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Krtecek
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:19 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No tak jako na to jak to s tím autem ten motor cvičí tak je to celkem v klidu. Ale tedka jsem našel 406 2.2 HDi cupe tak do toho bych i šel.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Sandman
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:21 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
Krtecek napsal:
No tak jako na to jak to s tím autem ten motor cvičí tak je to celkem v klidu.

viezol si sa niekedy na 16V Laughing ?

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Krtecek
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:25 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
Jo ale to mě moc nenatchlo. Ja moc nemam rad auta co jezdej na benzín, proteže v nich nemám důvěru. Měl jsem s kamaradem na půl benzinovou Xsaru 2.0 a to se pořád škrtilo a dusilo nevim co tomu bylo tak jsme koupili nový motor a bylo to to samé. Možná že jsem natrefil na špátny týp motoru ale do te doby jedině auta co jezděj na ropu:D

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:30 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
tak doufam, ze tu ted nebudeme flamovat na tema nafta vs benzin Very Happy

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Krtecek
Zaslal: st červenec 22, 2009 8:38 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No tak jako nevim no viš jak to je benzín je lehčí a auto má vetší zrychlení ale motor jde více do prdele. Kdež to u nafty je to naopak. Já navíc jezdím na spotřebu a tankuju motorovou naftu což je nafta s řepkou a za 20,90Kč/l takže myslím že pro je me jako na diesela je jané. Ale bohužel do HDI se tahle nafta už lít nedá a tím to ukončuju debatu benzín vs. nafta.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved