punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Jak na to 2
 
Autor Zpráva

<  Ostatní  ~  Jak na to 2

dyk77
Zaslal: út květen 30, 2006 4:12 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
VTSáci chcete být na Saxoclubu opravdu in? Hoďte pod kapotu tenle agregát.
Příručku máte v odkazu Laughing

http://aek4470.finalnet.cz/serviska/jpg/serviska.htm

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ritchma
Zaslal: út květen 30, 2006 5:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 21. 02. 2005 Příspěvky: 2233
dyk77 napsal:
VTSáci chcete být na Saxoclubu opravdu in? Hoďte pod kapotu tenle agregát.
Příručku máte v odkazu Laughing

http://aek4470.finalnet.cz/serviska/jpg/serviska.htm


To si tam dej spíš ty Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dave_m
Zaslal: út květen 30, 2006 7:27 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
Ritchma napsal:
To si tam dej spíš ty Wink


asi tak. Ale stejne to bude nejaka kamuflage, pac s 1.1 valit 190 km/h ... no a proc tam lit V-Power? Nejak mi to nesedi (jenom muj nazor Wink )

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
hejhixx
Zaslal: út květen 30, 2006 8:17 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 11. 2005 Příspěvky: 191 Bydliště: Rovina
no ja mam taky 1.1 (40kw) ale k 190 se nepriblizim ani s vetrem v zadech a z konpce, by ten kopec musel mit tak 10km a uhel klesani 45° Smile. jen nevim jak bych to ubrzdil Smile, by me zajimalo co na to rika motor na to V-power....

_________________
Saxo 40kw Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
dave_m
Zaslal: út květen 30, 2006 8:24 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
hejhixx napsal:
...by me zajimalo co na to rika motor na to V-power....


to me taky. Spis bych to videl jako subjektivni narust kilowattiku

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: út květen 30, 2006 9:16 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
V-Power a proč ne ? Mám dát za plnou nádrž 1100,-Kč nebo 1160,- to už je celkem jedno, na autě nešetřím. Četl jsem už nějaké spekulace o tom proč tankovat V-Power, ale i tak. Myslím, že značka jako je Shell by si nikdy nedělala ostudu s pajcováním benzínu, takže to tankuju proto, že věřím v kvalitu. Pak to tankuju proto, že V-Pover slibuje čištění palivového systému, čištění spalovacího motoru od karbonu a lepší starty. Auto na něj jede jednoznačně lépe, ne že by to byl nárůst výkonu jako prase, ale pozná se to zejména v kopcích a také s plně naloženým autem. Prostě to lépe táhne a motor jde ochotněji do otáček i spotřeba je v průměru o min čtvrt litru nižší. Řekl bych že Shel V-Power má opravdu těch 95 oktanů kolik se u něj uvádí a ne nějakých 94 nebo 93 ktanů jako nějaký nepovedený benzín které nakupují levné benzínky. Jeden můj známý co dělá v chem.závodech to tak popisoval. Výroba oktanů je drahá záležitost např. u Naturalu 95 je povolená nějaká tolerance + - jeden oktan. Řekl bych, že když se ten benzín nepovede a není u něj garantováno min 95 okt. tak ho Shell prostě jako Natursl 95 prodat může protože je třeba ještě vnormě, ale jako V-Power 95 ho už neprodává. Je to sice jen moje spekulce, ale jinak si lepší průběh výkonu motoru s V-Power nedokážu vysvětlit. Ostatně můj kamarád co má Lagunu tvrdí, že onen rozdíl je cítit i u běžného Naturalu 95 natankováného u Shell než třeba u Tesco nebo OMW. V neposlední řadě sbírám u Shell body za které si později můžu něco vybrat z jejich katalogu. Je to už jen maličkost, ale potěší. Nejsem nějaký naivka který věří všemu co mu v reklamě nakecaj, ale i kdyby V-Poewr neměl ty účinky, které popisuji, tak doufám, že za ty peníze nenatankuju nějakou úplnou sr@čku. Auto jsem si kupoval za vlastní vydělané peníze úplně nové a ještě ke všemu je tomůj mazel, takže mě teď stovka měsíčně navíc na benzínu fakt nevytrhne. Auto je ve výbavě FURIO 5dv. a i s potahama, zástěrkama, ALU kolama a audiem mě vyšlo bez mála na nějakých 300 talířů, takže se snažím na něm v tomhle směru opravdu nešetřit
Těch 190 jsem opravdu jel , úsek Teplice - Bílina. Na tacháči to prostě bylo a tak to je, moje přítelkyně je svědek. Výrobce u auta udává max rychlost 160Km/h a na rovince v praxi udělám 175, takže když je delší silnice trochu z kopce a nefouká vyloženě protivítr, nevím proč by to už o těch 15Km/h nemohlo jet víc. Když jsem auto "zajížděl" dával jsem si hodně pozor na to co novému motru vadí, takse mi holt asi poved zajet nebo já nevim, ale tacháč určitě o moc neproměřuje, protože ve městě jedu 50 jako ostatní a když mě stavěj policajti že jsem překročil rychlost o 15Km/h tak vím, že jsem tam opravdu víc jak těch 105Km/h neměl jinak bych se s nima hádal.


Naposledy upravil dyk77 dne út květen 30, 2006 9:38 pm, celkově upraveno 1 krát

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dyk77
Zaslal: út květen 30, 2006 9:24 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
hejhixx napsal:
no ja mam taky 1.1 (40kw) ale k 190 se nepriblizim ani s vetrem v zadech a z konpce, by ten kopec musel mit tak 10km a uhel klesani 45° Smile. jen nevim jak bych to ubrzdil Smile, by me zajimalo co na to rika motor na to V-power....


Já mám 1.1 ale 44KW . Co jsem měl dříve Oltcita po tátovi a ten taky nejezdil špatně ( rovinka 160KM/h s lyžema na zahrádce a plným kufrem, ve třech lidech ) tak ten měl 41KW , ale Saxo 1.1i 44KW je proti tomu raketa a poloviční spotřeba Laughing . Pro Oloucha byl Š Favorit hubená kořist. S Felíciema už to bylo horší, ale stačil jsem jim. Hlavně na trojku, která byla poměrně dlouhá ale hodně svižná to jelo tak, že i Felda většinou ztrácela.


_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dave_m
Zaslal: út květen 30, 2006 9:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
s tim cistenim motoru a kvalitnejsim benalem souhlasim. Sorry, vim o tom, ale neuvedomil sem si to. Jinak liju Shell a body sbiram taky Wink. Ale fakt je, ze kdyz do toho VTSa naliju V-Power Racing, tak to jede o poznani lepe Laughing

auto sem koupil taky za svy tezce vydelany penizky, ale jety Embarassed

no a s tou maximalkou ses nam priznal, ze je to z kopce Wink viz:"...když je delší silnice trochu z kopce...". Podle me, kdyz jedes z kopce, tak se neda mluvit o maximalce Laughing Netroufam si odhadnout, kolik by tam udelala 1,6-tka. Jinak z mirnyho kopce sem jel s Fabii 1,4 195km/h, ale jeji maximalku bych videl tak na 165-170.

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: út květen 30, 2006 9:48 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Jo to je v pohodě, za nic se omlouvat nemusíš. Já tu rychlost neprezentuji jako maxímálku tak jak to Ty myslíš, je to osobní maximum dosažené vlastně jen ojediněle a je to taková provokace pro kluky tady ve fóru, takové malé NO FEAR Wink . Někdo tady prezentuje fotky svého tachometru, kde jde ručička dokonce za roh a co taky z toho nedělám vědu jestli to bylo zkopce nebo na rovince. Důležité je jak rychle tvoje prdel míjí silnici, o ten požitek z rychlosti a o to, že se auto chová stále klidně. Cool

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dave_m
Zaslal: út květen 30, 2006 9:57 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 05. 2006 Příspěvky: 1299 Bydliště: Olomouc
chapu Cool ... ale spis bych videl jako nejdulezitejsi to: ".. ze se auto chova stale klidne.." Wink

vyplacnout se nekde ve 190, to by asi byl ten posledni pozitek z rychlosti Exclamation

_________________
bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: út květen 30, 2006 10:02 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Jinak věřím tomu , že V-Power racing dělá ve VTS divy. Už dříve jsem četl, že síla toho benzínu je využitelná v něčem nadupanějším co má víc otáček a tak. I já ho tam zkusi dát. Rozdíl byl patrný, ale ne na tolik, abych u něj musel zůstat. Hlavně mě odradila cena, kdy se např. vloni vyšpala přes 36Kč za litr a to už je docela luxus. Dnes jsem našel článek od někoho kdo se tímhle zřejmě docela zabývá, najdete ho na :

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903

Článek je sice vůči vysokooktanovému benzínu trochu pesimistickej, nicméně nárůst výkonu vyloženě nepopírá. Zhodnoťte si to sami. Nutno dodat, že na stránkách kde jsem článek našel se to pesimismem jenom hemží, takže to beru tak trochu s rezervou Twisted Evil

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
řehy
Zaslal: út červenec 18, 2006 8:03 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 11. 07. 2006 Příspěvky: 6 Bydliště: Velešín
max. 190km/h
Zdravím, tak sem si říkal jak to ? Já nedám ani maximálku z techničáku...
Pokud někdo znáte převodový poměry -> dají se zpočítat otáčky. Docela by mě to zajímalo. A bude jasno Idea
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Saty
Zaslal: st červenec 19, 2006 7:12 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 01. 11. 2005 Příspěvky: 138 Bydliště: Veřovice
dyk77 napsal:
Jinak věřím tomu , že V-Power racing dělá ve VTS divy. Už dříve jsem četl, že síla toho benzínu je využitelná v něčem nadupanějším co má víc otáček a tak.


Tak to zkusím nalét do Horneta, uvidíme jak to pujde poznat (97k@12000ot) Smile

_________________
Saxo 1,4 VTS (75PS, 120Nm), Uniroyal Rainsport-1 195/45 @ 7x15" ET15 Alessio Monza
Fotogalerie
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved