Autor |
Zpráva |
|
dyk77 |
Zaslal: út květen 30, 2006 4:12 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: út květen 30, 2006 5:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
To si tam dej spíš ty |
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 30, 2006 7:27 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
Ritchma napsal: To si tam dej spíš ty
asi tak. Ale stejne to bude nejaka kamuflage, pac s 1.1 valit 190 km/h ... no a proc tam lit V-Power? Nejak mi to nesedi (jenom muj nazor ) |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
hejhixx |
Zaslal: út květen 30, 2006 8:17 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 11. 2005
Příspěvky: 191
Bydliště: Rovina
|
no ja mam taky 1.1 (40kw) ale k 190 se nepriblizim ani s vetrem v zadech a z konpce, by ten kopec musel mit tak 10km a uhel klesani 45° . jen nevim jak bych to ubrzdil , by me zajimalo co na to rika motor na to V-power.... |
_________________ Saxo 40kw |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 30, 2006 8:24 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
hejhixx napsal: ...by me zajimalo co na to rika motor na to V-power....
to me taky. Spis bych to videl jako subjektivni narust kilowattiku |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út květen 30, 2006 9:16 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
V-Power a proč ne ? Mám dát za plnou nádrž 1100,-Kč nebo 1160,- to už je celkem jedno, na autě nešetřím. Četl jsem už nějaké spekulace o tom proč tankovat V-Power, ale i tak. Myslím, že značka jako je Shell by si nikdy nedělala ostudu s pajcováním benzínu, takže to tankuju proto, že věřím v kvalitu. Pak to tankuju proto, že V-Pover slibuje čištění palivového systému, čištění spalovacího motoru od karbonu a lepší starty. Auto na něj jede jednoznačně lépe, ne že by to byl nárůst výkonu jako prase, ale pozná se to zejména v kopcích a také s plně naloženým autem. Prostě to lépe táhne a motor jde ochotněji do otáček i spotřeba je v průměru o min čtvrt litru nižší. Řekl bych že Shel V-Power má opravdu těch 95 oktanů kolik se u něj uvádí a ne nějakých 94 nebo 93 ktanů jako nějaký nepovedený benzín které nakupují levné benzínky. Jeden můj známý co dělá v chem.závodech to tak popisoval. Výroba oktanů je drahá záležitost např. u Naturalu 95 je povolená nějaká tolerance + - jeden oktan. Řekl bych, že když se ten benzín nepovede a není u něj garantováno min 95 okt. tak ho Shell prostě jako Natursl 95 prodat může protože je třeba ještě vnormě, ale jako V-Power 95 ho už neprodává. Je to sice jen moje spekulce, ale jinak si lepší průběh výkonu motoru s V-Power nedokážu vysvětlit. Ostatně můj kamarád co má Lagunu tvrdí, že onen rozdíl je cítit i u běžného Naturalu 95 natankováného u Shell než třeba u Tesco nebo OMW. V neposlední řadě sbírám u Shell body za které si později můžu něco vybrat z jejich katalogu. Je to už jen maličkost, ale potěší. Nejsem nějaký naivka který věří všemu co mu v reklamě nakecaj, ale i kdyby V-Poewr neměl ty účinky, které popisuji, tak doufám, že za ty peníze nenatankuju nějakou úplnou sr@čku. Auto jsem si kupoval za vlastní vydělané peníze úplně nové a ještě ke všemu je tomůj mazel, takže mě teď stovka měsíčně navíc na benzínu fakt nevytrhne. Auto je ve výbavě FURIO 5dv. a i s potahama, zástěrkama, ALU kolama a audiem mě vyšlo bez mála na nějakých 300 talířů, takže se snažím na něm v tomhle směru opravdu nešetřit
Těch 190 jsem opravdu jel , úsek Teplice - Bílina. Na tacháči to prostě bylo a tak to je, moje přítelkyně je svědek. Výrobce u auta udává max rychlost 160Km/h a na rovince v praxi udělám 175, takže když je delší silnice trochu z kopce a nefouká vyloženě protivítr, nevím proč by to už o těch 15Km/h nemohlo jet víc. Když jsem auto "zajížděl" dával jsem si hodně pozor na to co novému motru vadí, takse mi holt asi poved zajet nebo já nevim, ale tacháč určitě o moc neproměřuje, protože ve městě jedu 50 jako ostatní a když mě stavěj policajti že jsem překročil rychlost o 15Km/h tak vím, že jsem tam opravdu víc jak těch 105Km/h neměl jinak bych se s nima hádal. |
Naposledy upravil dyk77 dne út květen 30, 2006 9:38 pm, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út květen 30, 2006 9:24 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
hejhixx napsal: no ja mam taky 1.1 (40kw) ale k 190 se nepriblizim ani s vetrem v zadech a z konpce, by ten kopec musel mit tak 10km a uhel klesani 45° . jen nevim jak bych to ubrzdil , by me zajimalo co na to rika motor na to V-power....
Já mám 1.1 ale 44KW . Co jsem měl dříve Oltcita po tátovi a ten taky nejezdil špatně ( rovinka 160KM/h s lyžema na zahrádce a plným kufrem, ve třech lidech ) tak ten měl 41KW , ale Saxo 1.1i 44KW je proti tomu raketa a poloviční spotřeba . Pro Oloucha byl Š Favorit hubená kořist. S Felíciema už to bylo horší, ale stačil jsem jim. Hlavně na trojku, která byla poměrně dlouhá ale hodně svižná to jelo tak, že i Felda většinou ztrácela.
|
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 30, 2006 9:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
s tim cistenim motoru a kvalitnejsim benalem souhlasim. Sorry, vim o tom, ale neuvedomil sem si to. Jinak liju Shell a body sbiram taky . Ale fakt je, ze kdyz do toho VTSa naliju V-Power Racing, tak to jede o poznani lepe
auto sem koupil taky za svy tezce vydelany penizky, ale jety
no a s tou maximalkou ses nam priznal, ze je to z kopce viz:"...když je delší silnice trochu z kopce...". Podle me, kdyz jedes z kopce, tak se neda mluvit o maximalce Netroufam si odhadnout, kolik by tam udelala 1,6-tka. Jinak z mirnyho kopce sem jel s Fabii 1,4 195km/h, ale jeji maximalku bych videl tak na 165-170. |
_________________ bývalé VTS 16V, 2001, 1/4 mile za 15.85s, max na 2 km 189 km/h, max GPS 201 km/h
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út květen 30, 2006 9:48 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
|
Návrat nahoru |
|
dave_m |
Zaslal: út květen 30, 2006 9:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 05. 2006
Příspěvky: 1299
Bydliště: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: út květen 30, 2006 10:02 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Jinak věřím tomu , že V-Power racing dělá ve VTS divy. Už dříve jsem četl, že síla toho benzínu je využitelná v něčem nadupanějším co má víc otáček a tak. I já ho tam zkusi dát. Rozdíl byl patrný, ale ne na tolik, abych u něj musel zůstat. Hlavně mě odradila cena, kdy se např. vloni vyšpala přes 36Kč za litr a to už je docela luxus. Dnes jsem našel článek od někoho kdo se tímhle zřejmě docela zabývá, najdete ho na :
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
Článek je sice vůči vysokooktanovému benzínu trochu pesimistickej, nicméně nárůst výkonu vyloženě nepopírá. Zhodnoťte si to sami. Nutno dodat, že na stránkách kde jsem článek našel se to pesimismem jenom hemží, takže to beru tak trochu s rezervou |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
řehy |
Zaslal: út červenec 18, 2006 8:03 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 11. 07. 2006
Příspěvky: 6
Bydliště: Velešín
|
max. 190km/h
Zdravím, tak sem si říkal jak to ? Já nedám ani maximálku z techničáku...
Pokud někdo znáte převodový poměry -> dají se zpočítat otáčky. Docela by mě to zajímalo. A bude jasno |
|
|
Návrat nahoru |
|
Saty |
Zaslal: st červenec 19, 2006 7:12 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 01. 11. 2005
Příspěvky: 138
Bydliště: Veřovice
|
dyk77 napsal: Jinak věřím tomu , že V-Power racing dělá ve VTS divy. Už dříve jsem četl, že síla toho benzínu je využitelná v něčem nadupanějším co má víc otáček a tak.
Tak to zkusím nalét do Horneta, uvidíme jak to pujde poznat (97k@12000ot) |
_________________ Saxo 1,4 VTS (75PS, 120Nm), Uniroyal Rainsport-1 195/45 @ 7x15" ET15 Alessio Monza
Fotogalerie |
|
Návrat nahoru |
|
|