punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - vyznam powerflexu
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  vyznam powerflexu

EiFFeL
Zaslal: ne červenec 26, 2009 10:58 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
zdravím,

mohl by mi nekdo vysvetlit jakej vyznam maji powerflexy na predku?? konkretne uprostred ramena - nejak tam nechapu vyznam... a predem upozornuji zadny flame, nejvic ocenim prispevky, ktery budou k tematu a trosku mi osvetli tuto problematiku - diky

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ondrej133
Zaslal: ne červenec 26, 2009 11:49 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 530 Bydliště: Plzeň
taky se přidávam Smile chtěl jsem se na to zeptat včera ale zapoměl jsem na to. a někdo mě předběhnul Smile

takže jakej význam tam mají? jsou tvrdší. dobře. a to znamená?

_________________
WWW.FIRETYRE.7X.CZ

Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
olda77
Zaslal: ne červenec 26, 2009 12:39 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhanějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost!

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
EiFFeL
Zaslal: ne červenec 26, 2009 2:39 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tak a ted nejakej nekomercni textik... Rolling Eyes

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
olda77
Zaslal: ne červenec 26, 2009 7:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
jenom osel by tohle nepochopil.uz ta otazka je samam o sobe divna.pokud jezdis jak moje babicka tak se nan tyhle veci vubec neptej. Rolling Eyes co je na tom komercniho?

_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
SKreyn
Zaslal: ne červenec 26, 2009 7:49 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 10. 2008 Příspěvky: 437 Bydliště: Slovensko
Vo firme Powerflex dobre vedia, že guma asi nebude to správne riešenie. Tak chvíľku „podumali“ a riešenie je na svete. Nahradili gumené zmesi za polyuretán. Tento špeciálny druh plastu je známy už dobrých 30 rokov. Kedže polyuretán je materiál tvrdší než guma, nemá také pohltivé schopnosti a nieje ani natoľko húževnatý, aby dokázal tlmiť hluk tak kvalitne ako gumové zmesi. Technologický pokrok, ktorý je patrný v každej sfére života neobišiel ani túto oblasť, a umožnil vlastnosti tohto plastu vylepšovať. Výsledkom tohto pokroku sú dnešné silentbloky z polyuretánu, ktoré sú o tretinu tuhšie ako „kolegovia z gumy“. Aj napriek väčšej tuhosti vykazujú rovnaké vlastnosti ako guma.

Schema silentblokov Powerflex
Ich najvýznamnejším prínosom v oblasti využiteľnosti v autách je ich schopnosť zvyšovať mieru bezpečnosti, zvyšovať kvalitu jazdných vlastností a dokonca aj predlžujú životnosť pneumatík (V niektorých prípadoch aj o 50%). S inštaláciou nových silentblokov od powerflex by ste nemali mať problémy.

Mnohokrát sa stáva, že človek sa omnoho viac zapotí pri demontáži starých silentblokov, než pri inštalácii nových. Ďalšou výhodou je, že na to nepotrebujete žiadne špeciálne náradie.

Polyuretánové lôžka POWERFLEX sú rozdelené do štyroch základných skupín:

* 1. Lôžka dielov zavesenia pre konkrétny typ automobilu, nahrádzajúce pôvodné gumené členy.
* 2. Púzdra uloženia stabilizátorov aplikovateľné podľa potrebného priemeru.
* 3. Dorazy tlmičov pruženia.
* 4. Prvky zavesenia výfukov.


* POWERFLEX predlžuje životnosť pneumatík.
* POWERFLEX zlepšuje prejazdy zákrutami.
* POWERFLEX zlepšuje stabilitu pri brzdení.
* POWERFLEX zvyšuje bezpečnosť.

POWERFLEX triumfuje s nasledovnými výhodami:

* Zlepšuje životnosť tlmičov
* Univerzálna sada sedí na akýkoľvek model auta
* Unikátny dizajn tlmiča nárazov zaisťuje jednoduchú aplikáciu
* Progresívny stupeň tlmenia nárazov maximálne chráni ventily tlmičov
* Tuhý nitrilový gumový obal vytvára vode odolný uzáver tlmiča
* Ucelený kryt vylučuje poškodenie povrchu piestnice tlmiča nečistotou
* Lacnejší než väčšina originálnych zariadení a dielov, ako sú tlmiče a kryty
* Sada zahrnuje vrchné a spodné bezpečnostné púta
* Chráni tlmiče pred vodou, soľou a poškodením kameňmi

_________________
1.6 16v VTS rv.6/1999


môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:23 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Otazocka ako sa to sprava v realy??? Je to citit?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandman
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:36 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
lakinooo napsal:
Otazocka ako sa to sprava v realy??? Je to citit?

mam ho ako spodny silent motora na volnobehu slusne trasie volantom,ked sa rozbiehas na velmi nizkych otackach tak vibruje cele auto,inak ani neviem ze ho tam mam...

a klady:rychlejsie reakcia na plyn,resp ked tomu das podlahu alebo aj po preradeni sa kvazi zotavi a reaguje rychlejsie,motor sa tak neskruti ako na standardnom,cize logicky mi vychadza ze sa viac energie prenesie na kolesa,resp. sa minimalizuju straty vplyvom krutenia motora... tolko moj laicky postreh Wink

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
lakinooo
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:41 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
a na napravach?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
takze mame do toho jit a koupit si ty modry nesmysli Wink
ja chci jen na ramena ve predu

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandman
Zaslal: ne červenec 26, 2009 9:01 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 05. 08. 2008 Příspěvky: 1500 Bydliště: Piesok
lakinooo napsal:
a na napravach?

tak dozadu nevidim zmysel to davat,lebo ta naprava je dost pevna sama o sebe,pokial nie je zrela na repas,tam je to podla mna zbytocnost,a co sa tyka predku mam to len na stabile,v ramenach ich este nemam,lebo sa mi to nechce rozoberat,a nejazdim nejak na hrane a ani vela km zeby som to vedel porovnat pred a po,cize neviem posudit prinos,skor ti na to odpovedia slalomari alebo okruhaci...

_________________
Silver 16V - "Holobyt"

Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
EiFFeL
Zaslal: po červenec 27, 2009 11:43 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
a nejakej tip kde koupit za rozumnou cenovku, nejlip v republice....

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Krtecek
Zaslal: po červenec 27, 2009 11:59 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
olda77 napsal:
Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhanějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost!


Čoveče tenhle text je jako by jsi jim dělla reklamu Very Happy

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
P.E.T.R
Zaslal: po červenec 27, 2009 12:25 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 04. 05. 2009 Příspěvky: 1632 Bydliště: Klatovy
EiFFeL napsal:
a nejakej tip kde koupit za rozumnou cenovku, nejlip v republice....

já je bral ve Speedpru v Plzni, ale čekali sme na ně asi 3 tejdny než to přišlo, komplet sada na celý auto vyšla 4750Kč
http://speedpro.cz/

_________________
2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi


Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Nick
Zaslal: út červenec 28, 2009 6:14 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
no nevím zda je ten powerflex i jak je ten silentblok pod řídící jednotkou sory že odbočuju z téma ale co tam dáváte za šroub já jsem tam dávla nový páč se mi střihnul no a po 1 měsíce si mzase povolil a auto vibruje zase krunik,a sranda je že to rameno nebo co to je co vede k motoru jak tam jsou ty 4 šrouby hvezdičkové tak ju mám protočenou,ale to se vyřeší spíš jde oto jeslti je možné že se to zase povolilo kurnik nebo bude krpa jinde, ještě raz sory Eiffel že tu nepíšu ohledně tvého dotazu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved