Autor |
Zpráva |
< Tuning ~ vyznam powerflexu |
EiFFeL |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 10:58 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
zdravím,
mohl by mi nekdo vysvetlit jakej vyznam maji powerflexy na predku?? konkretne uprostred ramena - nejak tam nechapu vyznam... a predem upozornuji zadny flame, nejvic ocenim prispevky, ktery budou k tematu a trosku mi osvetli tuto problematiku - diky |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Ondrej133 |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 11:49 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 05. 2008
Příspěvky: 530
Bydliště: Plzeň
|
taky se přidávam chtěl jsem se na to zeptat včera ale zapoměl jsem na to. a někdo mě předběhnul
takže jakej význam tam mají? jsou tvrdší. dobře. a to znamená? |
_________________ WWW.FIRETYRE.7X.CZ
Citroen saxo 1.4 VTS - 75 komoňů |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 12:39 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhanějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost! |
_________________ 400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 2:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tak a ted nejakej nekomercni textik... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
olda77 |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 7:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 25. 02. 2005
Příspěvky: 1685
Bydliště: PŘEROV
|
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 7:49 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
Vo firme Powerflex dobre vedia, že guma asi nebude to správne riešenie. Tak chvíľku „podumali“ a riešenie je na svete. Nahradili gumené zmesi za polyuretán. Tento špeciálny druh plastu je známy už dobrých 30 rokov. Kedže polyuretán je materiál tvrdší než guma, nemá také pohltivé schopnosti a nieje ani natoľko húževnatý, aby dokázal tlmiť hluk tak kvalitne ako gumové zmesi. Technologický pokrok, ktorý je patrný v každej sfére života neobišiel ani túto oblasť, a umožnil vlastnosti tohto plastu vylepšovať. Výsledkom tohto pokroku sú dnešné silentbloky z polyuretánu, ktoré sú o tretinu tuhšie ako „kolegovia z gumy“. Aj napriek väčšej tuhosti vykazujú rovnaké vlastnosti ako guma.
Schema silentblokov Powerflex
Ich najvýznamnejším prínosom v oblasti využiteľnosti v autách je ich schopnosť zvyšovať mieru bezpečnosti, zvyšovať kvalitu jazdných vlastností a dokonca aj predlžujú životnosť pneumatík (V niektorých prípadoch aj o 50%). S inštaláciou nových silentblokov od powerflex by ste nemali mať problémy.
Mnohokrát sa stáva, že človek sa omnoho viac zapotí pri demontáži starých silentblokov, než pri inštalácii nových. Ďalšou výhodou je, že na to nepotrebujete žiadne špeciálne náradie.
Polyuretánové lôžka POWERFLEX sú rozdelené do štyroch základných skupín:
* 1. Lôžka dielov zavesenia pre konkrétny typ automobilu, nahrádzajúce pôvodné gumené členy.
* 2. Púzdra uloženia stabilizátorov aplikovateľné podľa potrebného priemeru.
* 3. Dorazy tlmičov pruženia.
* 4. Prvky zavesenia výfukov.
* POWERFLEX predlžuje životnosť pneumatík.
* POWERFLEX zlepšuje prejazdy zákrutami.
* POWERFLEX zlepšuje stabilitu pri brzdení.
* POWERFLEX zvyšuje bezpečnosť.
POWERFLEX triumfuje s nasledovnými výhodami:
* Zlepšuje životnosť tlmičov
* Univerzálna sada sedí na akýkoľvek model auta
* Unikátny dizajn tlmiča nárazov zaisťuje jednoduchú aplikáciu
* Progresívny stupeň tlmenia nárazov maximálne chráni ventily tlmičov
* Tuhý nitrilový gumový obal vytvára vode odolný uzáver tlmiča
* Ucelený kryt vylučuje poškodenie povrchu piestnice tlmiča nečistotou
* Lacnejší než väčšina originálnych zariadení a dielov, ako sú tlmiče a kryty
* Sada zahrnuje vrchné a spodné bezpečnostné púta
* Chráni tlmiče pred vodou, soľou a poškodením kameňmi |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:23 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Otazocka ako sa to sprava v realy??? Je to citit? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:36 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
lakinooo napsal: Otazocka ako sa to sprava v realy??? Je to citit?
mam ho ako spodny silent motora na volnobehu slusne trasie volantom,ked sa rozbiehas na velmi nizkych otackach tak vibruje cele auto,inak ani neviem ze ho tam mam...
a klady:rychlejsie reakcia na plyn,resp ked tomu das podlahu alebo aj po preradeni sa kvazi zotavi a reaguje rychlejsie,motor sa tak neskruti ako na standardnom,cize logicky mi vychadza ze sa viac energie prenesie na kolesa,resp. sa minimalizuju straty vplyvom krutenia motora... tolko moj laicky postreh |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:41 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 8:42 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
takze mame do toho jit a koupit si ty modry nesmysli
ja chci jen na ramena ve predu |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: ne červenec 26, 2009 9:01 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
lakinooo napsal: a na napravach?
tak dozadu nevidim zmysel to davat,lebo ta naprava je dost pevna sama o sebe,pokial nie je zrela na repas,tam je to podla mna zbytocnost,a co sa tyka predku mam to len na stabile,v ramenach ich este nemam,lebo sa mi to nechce rozoberat,a nejazdim nejak na hrane a ani vela km zeby som to vedel porovnat pred a po,cize neviem posudit prinos,skor ti na to odpovedia slalomari alebo okruhaci... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po červenec 27, 2009 11:43 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a nejakej tip kde koupit za rozumnou cenovku, nejlip v republice.... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: po červenec 27, 2009 11:59 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
olda77 napsal: Silentbloky používané k uložení podvozkových částí patří k nejnamáhanějším částem, použitým na automobilu. Podstupují enormní zatížení a nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty. Takový materiál podléhá stárnutí, měkne a stává se příliš poddajným. Přestává odolávat silám na něj vynakládaným a tudíž dovoluje pohyb jednotlivých částí podvozku. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brždění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály používané dříve k závodním účelům způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu. Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu! Tou jsou polyuretanové silentbloky. Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové originální gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl. Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost!
Čoveče tenhle text je jako by jsi jim dělla reklamu |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
P.E.T.R |
Zaslal: po červenec 27, 2009 12:25 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 04. 05. 2009
Příspěvky: 1632
Bydliště: Klatovy
|
EiFFeL napsal: a nejakej tip kde koupit za rozumnou cenovku, nejlip v republice....
já je bral ve Speedpru v Plzni, ale čekali sme na ně asi 3 tejdny než to přišlo, komplet sada na celý auto vyšla 4750Kč
http://speedpro.cz/ |
_________________ 2000 Saxo VTS 1.6 16V race car
2000 Saxo VTS 1.6 16V civil
2001 Peugeot 607 3.0 V6
2003 Mercedes-Benz Vito II 115CDi
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho! |
|
Návrat nahoru |
|
Nick |
Zaslal: út červenec 28, 2009 6:14 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 08. 2008
Příspěvky: 637
Bydliště: Otrokovice
|
no nevím zda je ten powerflex i jak je ten silentblok pod řídící jednotkou sory že odbočuju z téma ale co tam dáváte za šroub já jsem tam dávla nový páč se mi střihnul no a po 1 měsíce si mzase povolil a auto vibruje zase krunik,a sranda je že to rameno nebo co to je co vede k motoru jak tam jsou ty 4 šrouby hvezdičkové tak ju mám protočenou,ale to se vyřeší spíš jde oto jeslti je možné že se to zase povolilo kurnik nebo bude krpa jinde, ještě raz sory Eiffel že tu nepíšu ohledně tvého dotazu |
|
|
Návrat nahoru |
|
|