Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Prehodenie motora |
kurenadvore |
Zaslal: po červenec 27, 2009 2:35 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
caute,
ak uz asi viete mam mensi problem s motorom, ktory sa da vyriesit malinkym zasahom pod kapotou. Vymenou
Nechcem, aby toto bol nejaky duplicitny topic, ale rad by som mal na jednom mieste zosumarizovane, co vsetko ocakavat a na co sa pripravit, pripadne ake situacie mozu nastat.
V prvom rade by som sa rad spytal na ten problem s konektormi k ECU. Od swoopera prispevky som podaktore prestudoval, ale nedopracoval som sa k odpovediam.
Moj motor ma jeden centralny konektor, ten druhy, novsi typ ma pravdepodobne 3. Je to mozne upravit? Predajca pravdepodobne origo riadiacu uz predal.
Dalsiou vecou je taka prkotina ako imobilizer? Nebude to problematicke, kedze dojde k vymene motora a ja budem mat klucik s kodom, ktory nepatri k motoru, pripadne je mozne aj imob prehodit?
A este taka blba otazocka, ako sa da kvazi ohodnotit 16V motor na saxo. Ak clovek predava, co sa da rozumiet pod adekvatnou sumou? Pripadne ak je cifra vysoka, co by mal clovek ocakavat v "baleni"..
dakujem.. |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po červenec 27, 2009 2:51 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
swoopera som sa pytal na ten kabel,zatial to vypada len tak ze sa to da vychytat len prehodenym kabelaze na motor... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po červenec 27, 2009 2:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
kod imobilizeru je v ECU, takze pokud ti bude sedet ecu k motoru, mas vyhrano. S predelavkou tri konektorove ecu na jednokonektorovou nemam zkusenosti, ale ruzne po forech to anglicani resi tak, ze si sezenou spravnou ecu a kabelovy svazek.
Myslim, ze motor ma hodnotu minimalne 10.000,- a vic. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: po červenec 27, 2009 3:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
se ti divim pouzij elektro instalaci co jsi tam mel a tu co ktomu dostanes tak nekomu prodej at sa ti to vrati nebo za chvilku v tom budes mit mega balik penez jo a vykon ti to nezvedne |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po červenec 27, 2009 5:23 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
No kusok zdvyhne, teraz to ma vykon 0. Inak ak je motor identicky, tak si prehodis na neho povodnu svoju kabelaz, a nemusis riesit ECU ani imobilizer.
Cenu motora ovplyvnuje par veci, napr kolko ma km, ci je na neho zaruka, ci su k nemu cievky, zvody, spojka...... ( 10 tis - 15 tis) Sam musis vediet, kolko si za to ochotny dat.
Priklad: pre dvoma rokmi som kupil motor 1,6e do Megana so zvodmy, spojkou, kabelazou, silemblokmi, cievkamy, komplet cidlamy, plne funkcny mal 60 tis km ( prave ho vyberali z auta ked som tam prisiel). Dal som za to 10 tis korun. |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: po červenec 27, 2009 6:02 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
dobra cena ted si ho zas nasral |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: po červenec 27, 2009 6:11 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
rekl bych, ze 16Vcek je podstatne min, nez 1.6tek z meganu, takze ceny jsou neporovnatelne... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: po červenec 27, 2009 6:13 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
nenasral. to co je v dohladne je 2002, cca 110000 nabehane, 2 mesacna spojka, so zarukou od predajcu a znameho. zmluva, vsetko. a dnes sa mu volalo, je tam aj RIADIACA
mozno to je konecne na dobrej ceste
.....500 eciek |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: po červenec 27, 2009 7:13 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Bol to len priiiiklad!!!
A kluce k tomu dostanes tiez? |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: po červenec 27, 2009 8:49 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a kdyz klice tak i zamky atd - i kdyz ty se daji preskladat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út červenec 28, 2009 3:38 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
EiFFeL napsal: a kdyz klice tak i zamky atd - i kdyz ty se daji preskladat... to nepotřebuje když bude měnit ECU tak stačí když si od původního majitele vyndá čipi z klíčku a dá si je do svejch klíčů a nemusí vůbec hejbat se zámkama |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: út červenec 28, 2009 4:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
chlapi, lenze ja kupim motor. kluciky, zamky uz su davno v pase... je to problem? |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út červenec 28, 2009 4:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
kurenadvore napsal: chlapi, lenze ja kupim motor. kluciky, zamky uz su davno v pase... je to problem? no pokud budeš dávat i jinou ECU tak se svíma klíčema neodblokuješ imo. Jedině že by si od původního majitele sehnal čipy z jeho klíčů a dal do svých |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út červenec 28, 2009 4:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
pokud ti zustane tvoje ecu, nemusis resit nic... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: út červenec 28, 2009 9:14 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Kod klicku ti zjisti podle VIN v citroenu. Takze pokud davas druhy motor z druhe kastle tak by bylo dobre vedet ten VIN kastle ve ktere ten motor byl. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
|