punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Kotouče
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  Kotouče

hajcos
Zaslal: so srpen 01, 2009 12:08 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 11. 2007 Příspěvky: 58 Bydliště: Karviná
cauky, chci zeptat kdo už má zkušenost těmito kotouči:
ATE PowerDisc
Brembo Max
OZ Zimmermann

Jaké doporučíte, změnil se brzdný účinek? jsou lepší vrtané nebo drážkované?
Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so srpen 01, 2009 2:09 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
az budu muset delat brzdy tak bud opet brembo max a nebo zimmermanny... ted maximalni spokojenost s maxem... sice vic penez nez za powerdisc ale myslim ze to bude poznat...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
beniro
Zaslal: so srpen 01, 2009 3:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
hajcos napsal:
jsou lepší vrtané nebo drážkované? Wink


ani jedno Wink

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
EiFFeL
Zaslal: so srpen 01, 2009 5:42 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
je pravda ze jakykoliv vrtani i drazky ti zmensuje stycnou plochu tzn. mensi treci plocha tzn. mensi brzdnej efekt...
ale zas na druhou stranu je otazka jestli ti par drazek v kotouci zlepsi brzdnej ucinek kvuli lepsimu ochlazovani nebo zhorsi protoze to stejne neuchladi...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Luki
Zaslal: so srpen 01, 2009 6:29 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 14. 09. 2008 Příspěvky: 387 Bydliště: Semily
Sice tomu moc neholduju, ale myslím si že by bylo lepší než vrtaný, či drážkovaný kotouče, lepší přívod vzduchu k nim Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
MrChodnyCZ
Zaslal: so srpen 01, 2009 7:05 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
druha vec je, jestli se na tu 1.1cku ty chlazene kotouce vlezou. Ja mam totiz pocic, ze u te moji jsou kotouce nechlazene.

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
hajcos
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:01 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 11. 2007 Příspěvky: 58 Bydliště: Karviná
sehnat se dají, samozřejmě nechlazené
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EiFFeL
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:07 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
ja mam nafticku nachystany chlazeny kotouce i se trmenama - jak dojezdim desky (nebo kotouce) tak jdou tady ty...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vtsko
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
beniro napsal:
hajcos napsal:
jsou lepší vrtané nebo drážkované? Wink


ani jedno Wink
Laughing no na 1.1 je asi jedno akej znacky das...myslim,ze dat za velke prachy brzdy,ktore este nemaju ani chladene kotuce v predu,je k nicomu...ale isiel by som asi do ATE-cok

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
blesk65
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:04 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
ja mam ATE čka a jsou dobry ale stejne si myslim ze dulezitejsi je oblozeni jak kotouce
to mas jedno ja mel uz na aute zimermany i feroda a zadna znacka me nezklamala Laughing

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MrChodnyCZ
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
ja myslim, ze na litra sou dobre i ty seriove kotouce. (stejne to sou nejspis nejake atecka)

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dyk77
Zaslal: ne srpen 02, 2009 7:38 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Drážkovaný kotouče by měly mít tu výhodu, že drážky odvádí plyn, který vzniká při brzdění mezi destičkou a kotoučem a tím se zlepšuje brzdný účinek. Drážky samozřejmě odvádí i nečistoty, ale že by se kotouč lépe chladil, to snad ani ne.

citace:
no na 1.1 je asi jedno akej znacky das...myslim,ze dat za velke prachy brzdy,ktore este nemaju ani chladene kotuce v predu,je k nicomu.


No jedno to asi nebude, protože brzdy jsou základ a čím lepší, tím lépe. Mohutné chlazené kotouče není na 1.1 potřeba, protože jsou spíše z důvodu své hmotnosti na škodu. Nevím co bys chtěl tolik mermomocí chladit, když auto je jinak lehké a pokud jezdím vůči motoru šetrně, není v drtivé většině potřeba brzdit z větší rychlosti jak 100Km/h výjimečně ze 140 někde na dálnici. Víc než chlazení je tedy rozhodující kvalita materiálu, aby se kotouče rychle nesjely, aby se nevlnily, aby brzdy byly účinné a dobře se dávkovaly. Ne vždy se hodí závodní brzdy do běžného provozu, protože pokud nemají patřičnou teplotu, tak nemají plný účinek.

citace:
ja mam ATE čka a jsou dobry ale stejne si myslim ze dulezitejsi je oblozeni jak kotouce


Na Saxu 1.1 mám Brembo MAX a destičky Ferodo. Někdy mám pocit, že to vůbec nebrzdí, ale zjistil jsem, že systém dobře funguje, když se brzdy zahřejí. Myslím, že by to zasloužilo jiné obložení, jinak jsem na tom vůbec nic krom vzhledu o proti sériovým brzdám nezískal, spíše naopak. Na druhém autě mám "normální" destičky i kotouče ATE a maximální spokojenost, takže příště asi zase volím ATE.

citace:
ja myslim, ze na litra sou dobre i ty seriove kotouce. (stejne to sou nejspis nejake atecka)

Jo sériovky brzdily fajn, ale byly to opravdu originály z Citroenu, takže nevím jaká značka se tomu blíží nejvíce. Určitě bych nekupoval to nejlevnější, ale tím, že jsem si připlatil víc , jsem taky nic nezískal, takže stačí nějaký osvědčený kompromis a tak jsem zase u těch ATE.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Krtecek
Zaslal: po srpen 03, 2009 8:10 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
Já mám na ropákovi ATE kotouče a celkem spokojenost. Jenom tedka se blížím k hranici 200tis tak je asi budu muset vyměnit i s desktičkama.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Landys75
Zaslal: ne duben 17, 2011 10:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 29. 11. 2010 Příspěvky: 517 Bydliště: Jesenice
Ahoj všichni, chystám se měnit kotouče i destičky na Saxu 1.4i. Nevím ale jaký tam mám dát destičky, protože jsem na netu našel 2 typy brzdového systému (ATE, Bendix) a každý destičky sou úplně jiný Rolling Eyes poraďte mi please. Mám rok výroby 1997

_________________
Saxo 1.4i 1997 Můj "Zelenej drak" Very Happy- Prodáno Sad

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: po duben 18, 2011 1:00 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
záleží jaké máš brzdové třmeny respektive kotouče. Pokud máš VTS tak by tam měly bejt větraný tak je to systém ATE a sou to ty vetší delší desky a pokud máš nevětrané kotouče tak máš systém bendix a to sou ty menší desky. Pokud nevíš tak jsem dej VIN a já se mrknu do service boxu co máš na autě.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved