Autor |
Zpráva |
|
hajcos |
Zaslal: so srpen 01, 2009 12:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 11. 2007
Příspěvky: 58
Bydliště: Karviná
|
cauky, chci zeptat kdo už má zkušenost těmito kotouči:
ATE PowerDisc
Brembo Max
OZ Zimmermann
Jaké doporučíte, změnil se brzdný účinek? jsou lepší vrtané nebo drážkované?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 01, 2009 2:09 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
az budu muset delat brzdy tak bud opet brembo max a nebo zimmermanny... ted maximalni spokojenost s maxem... sice vic penez nez za powerdisc ale myslim ze to bude poznat... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: so srpen 01, 2009 3:45 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
hajcos napsal: jsou lepší vrtané nebo drážkované?
ani jedno |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 01, 2009 5:42 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
je pravda ze jakykoliv vrtani i drazky ti zmensuje stycnou plochu tzn. mensi treci plocha tzn. mensi brzdnej efekt...
ale zas na druhou stranu je otazka jestli ti par drazek v kotouci zlepsi brzdnej ucinek kvuli lepsimu ochlazovani nebo zhorsi protoze to stejne neuchladi... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Luki |
Zaslal: so srpen 01, 2009 6:29 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 14. 09. 2008
Příspěvky: 387
Bydliště: Semily
|
Sice tomu moc neholduju, ale myslím si že by bylo lepší než vrtaný, či drážkovaný kotouče, lepší přívod vzduchu k nim |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so srpen 01, 2009 7:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
druha vec je, jestli se na tu 1.1cku ty chlazene kotouce vlezou. Ja mam totiz pocic, ze u te moji jsou kotouce nechlazene. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
hajcos |
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:01 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 11. 2007
Příspěvky: 58
Bydliště: Karviná
|
sehnat se dají, samozřejmě nechlazené |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: so srpen 01, 2009 8:07 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ja mam nafticku nachystany chlazeny kotouce i se trmenama - jak dojezdim desky (nebo kotouce) tak jdou tady ty... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
beniro napsal: hajcos napsal: jsou lepší vrtané nebo drážkované?
ani jedno no na 1.1 je asi jedno akej znacky das...myslim,ze dat za velke prachy brzdy,ktore este nemaju ani chladene kotuce v predu,je k nicomu...ale isiel by som asi do ATE-cok |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
ja mam ATE čka a jsou dobry ale stejne si myslim ze dulezitejsi je oblozeni jak kotouce
to mas jedno ja mel uz na aute zimermany i feroda a zadna znacka me nezklamala |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so srpen 01, 2009 9:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
ja myslim, ze na litra sou dobre i ty seriove kotouce. (stejne to sou nejspis nejake atecka) |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: ne srpen 02, 2009 7:38 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Drážkovaný kotouče by měly mít tu výhodu, že drážky odvádí plyn, který vzniká při brzdění mezi destičkou a kotoučem a tím se zlepšuje brzdný účinek. Drážky samozřejmě odvádí i nečistoty, ale že by se kotouč lépe chladil, to snad ani ne.
citace: no na 1.1 je asi jedno akej znacky das...myslim,ze dat za velke prachy brzdy,ktore este nemaju ani chladene kotuce v predu,je k nicomu.
No jedno to asi nebude, protože brzdy jsou základ a čím lepší, tím lépe. Mohutné chlazené kotouče není na 1.1 potřeba, protože jsou spíše z důvodu své hmotnosti na škodu. Nevím co bys chtěl tolik mermomocí chladit, když auto je jinak lehké a pokud jezdím vůči motoru šetrně, není v drtivé většině potřeba brzdit z větší rychlosti jak 100Km/h výjimečně ze 140 někde na dálnici. Víc než chlazení je tedy rozhodující kvalita materiálu, aby se kotouče rychle nesjely, aby se nevlnily, aby brzdy byly účinné a dobře se dávkovaly. Ne vždy se hodí závodní brzdy do běžného provozu, protože pokud nemají patřičnou teplotu, tak nemají plný účinek.
citace: ja mam ATE čka a jsou dobry ale stejne si myslim ze dulezitejsi je oblozeni jak kotouce
Na Saxu 1.1 mám Brembo MAX a destičky Ferodo. Někdy mám pocit, že to vůbec nebrzdí, ale zjistil jsem, že systém dobře funguje, když se brzdy zahřejí. Myslím, že by to zasloužilo jiné obložení, jinak jsem na tom vůbec nic krom vzhledu o proti sériovým brzdám nezískal, spíše naopak. Na druhém autě mám "normální" destičky i kotouče ATE a maximální spokojenost, takže příště asi zase volím ATE.
citace: ja myslim, ze na litra sou dobre i ty seriove kotouce. (stejne to sou nejspis nejake atecka)
Jo sériovky brzdily fajn, ale byly to opravdu originály z Citroenu, takže nevím jaká značka se tomu blíží nejvíce. Určitě bych nekupoval to nejlevnější, ale tím, že jsem si připlatil víc , jsem taky nic nezískal, takže stačí nějaký osvědčený kompromis a tak jsem zase u těch ATE. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
Krtecek |
Zaslal: po srpen 03, 2009 8:10 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2009
Příspěvky: 494
Bydliště: Frýdek-Místek
|
Já mám na ropákovi ATE kotouče a celkem spokojenost. Jenom tedka se blížím k hranici 200tis tak je asi budu muset vyměnit i s desktičkama. |
_________________ ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT |
|
Návrat nahoru |
|
Landys75 |
Zaslal: ne duben 17, 2011 10:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 29. 11. 2010
Příspěvky: 517
Bydliště: Jesenice
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: po duben 18, 2011 1:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
záleží jaké máš brzdové třmeny respektive kotouče. Pokud máš VTS tak by tam měly bejt větraný tak je to systém ATE a sou to ty vetší delší desky a pokud máš nevětrané kotouče tak máš systém bendix a to sou ty menší desky. Pokud nevíš tak jsem dej VIN a já se mrknu do service boxu co máš na autě. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|