Autor |
Zpráva |
< Servis ~ trhá, dusí, nepravidelný chod |
EiFFeL |
Zaslal: pá srpen 14, 2009 9:57 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
kurenadvore napsal: EiFFeL napsal: u me je ted tema "hlava a tesneni" celkem aktualni - vcera jsem videl vypustenou vodu a mastna nebyla... ale je pravda ze pomale ubyvani sem pozoroval...
nechcel by si moju staru hlavu
je prebrusena, bez zavady.. + zaruka
mas PM |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne srpen 16, 2009 1:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
Sparco900 napsal: co tak tesnenie pod hlavou??? nemina sa ti voda ?? alebo nemas na vicku oleja taky sajrajt??
tesnenie je asi v poho, voda sa nemina, na vicku okrem oleja nic ine... |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne srpen 16, 2009 1:59 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
Sparco900 napsal: alebo co tak este zapalovaci modul- tyristor????????
hmm, to neviem kde je, ja som menil akurat tak zapalovaciu listu - rampu - cievku |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne srpen 16, 2009 2:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
beniro napsal: aka to bola diagnostika? iba vycitanie kodov alebo live data?
pri live data to podla mna musia zistit !
inak este ma napadaju vstreky, nepodavaju palivo rovnomerne
daju sa precistit, robia to nejake firmy aj na SK tusim, pripadne nejaky sajrajt na cistenie vstrekov do benzinu
alebo FPR, pripadne palivove cerpadlo uz nevladze
pri uplne odpojenej lambde to robi tiez?
- diagnostika bola cez nb, nejaky soft od DELPHI, ich logo som tam videl
- do tej diagnostiky sa dalo dostat jedine cez Peugeot 106, cez origo Citroen Saxo to nechcelo spojit
- bolo tam mozne vsetko sledovat, vycitat chybne kody - ziadny nebol a tiez sa dalo pozerat aj live data - lambda, casovanie vstrekov, krokac, ...
- vstreky? hmm, tipek to pozeral a vraj to je v poho ale mozem skusit kupit nejaky ten sajrajt na precistenie
- FPR neviem co je
- palivove cerpadlo - ak by to bolo toto, vraj by to potom nemalo vykon a ten to ma, drbe tomu pri volnobehu a najhorsie je to pri nizkych otackach pri jazde, zasrane trhanie
- pri odpojenej lambde som to este neskusal, neviem ci to ma nejaky zmysel to skusat |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: pá srpen 28, 2009 5:54 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: pá srpen 28, 2009 10:24 am |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
no pokial nemas naozaj dobreho servisaka inde tak skus ...predsa len sa specializuju na tu znacku a aj ked to je banda, snad ti pomozu alebo aspon ti nejak poradia. |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: ne září 06, 2009 2:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
zohnal som si origo použitú lambdu a vyzerá to tak, že to už pôjde v poho, uvidíme časom, po dlhšej jazde...
čiže ponaučenie: nešetriť na lambde, nekupovať UNIverzálnu, ktorá je na hovno !!! |
_________________ 1.6 16v VTS rv.6/1999
môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
pale123 |
Zaslal: ne září 06, 2009 9:52 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 13. 07. 2008
Příspěvky: 61
Bydliště: Trnava SVK
|
no ja som ma diesli mal podobny problem. dusenia... trhania.. a vyriesil som to teraz... zaslepil som egr ventil. a to auto akoby.. ozilo .. takze. kto mozete.. odporucam zaslepit egr |
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: po září 07, 2009 1:24 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
pale123 napsal: no ja som ma diesli mal podobny problem. dusenia... trhania.. a vyriesil som to teraz... zaslepil som egr ventil. a to auto akoby.. ozilo .. takze. kto mozete.. odporucam zaslepit egr
argument proti argumentu.. /nahodenie ventilu odstranilo problemy/. kde je ta pravda s tym egr? mne to tiez za studena dusi, preto rozmyslam cim to je...
ci tym naftakom? |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: po září 07, 2009 6:30 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
kure:nemozes porovnavat diesel s ottom,ak mas 2 lambdy tak by si mal mat aj EGR resp vzduchovu pumpu,ak ju nemas nahodenu,tak ti bude trhat za studena par minut,pozri si vtskov topic,tam je to rozpisane... |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po září 07, 2009 2:45 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
tak znova 16V VTS-2 lambdy - EGR ventil
-1 lambda - bez RGR
(EGR vhana vzduch do vyfuku,pre lepsi(normalny) chod motora za studena)
diesel - EGR(iny ako u 16V) vracia cast vyfukovych plynov spät do sania
u ostatnych - NEVIEM! a ani ma to nezaujma,kedze mam 16V |
_________________ Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Návrat nahoru |
|
|