punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - regulator tlaku paliva
 
Autor Zpráva

<  Tuning  ~  regulator tlaku paliva

PRSOESO
Zaslal: st srpen 19, 2009 12:58 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 19. 08. 2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Dlouhá Loučka 60
chlapi chtel bych se zeptat zda by slo mirne zvysit vykon predelanim regulatoru tlaku paliva?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vtsko
Zaslal: st srpen 19, 2009 10:14 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
teoreticky ano,ale u mna prax zatial ukazala ze nie...teda aspon nie tak,aby si to pocitil.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sparco900
Zaslal: st srpen 19, 2009 11:13 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 19. 04. 2007 Příspěvky: 842 Bydliště: Košice
pocitil si to v spotrebe a nie vo vykone?? Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
vtsko
Zaslal: st srpen 19, 2009 11:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
niako! Wink a nebolo to na mojom aute

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PRSOESO
Zaslal: čt srpen 20, 2009 8:38 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 19. 08. 2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Dlouhá Loučka 60
a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
tomsi91
Zaslal: čt srpen 20, 2009 9:17 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 07. 2009 Příspěvky: 126 Bydliště: Plzeň
máš 1.6 8v a nestačí ti výkon. dám ti dobrou radu, vyměň to na měsíc nebo 2 za litr nebo 1.1, garantuju ti, že až se vrátíš ke své 1,6, zapomeneš na nějaké zvyšování tlaku paliva.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: čt srpen 20, 2009 9:47 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
PRSOESO napsal:
a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw

no neviem presne kde ho maas ty,ale mal by byt na palivovej rampe,tam kde sa zapajaju vstreky..a je to vlastne vymena kus za kus...kde je zapojeny origo,das ten druhy...ale pokial nemas nic robene s motorom,je to len dobre na pohlad Wink

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:11 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tomsi91 napsal:
máš 1.6 8v a nestačí ti výkon. dám ti dobrou radu, vyměň to na měsíc nebo 2 za litr nebo 1.1, garantuju ti, že až se vrátíš ke své 1,6, zapomeneš na nějaké zvyšování tlaku paliva.
no po tomhle se člověk vrátí rád i k 1.4 Very Happy Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:39 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
PRSOESO napsal:
a mohl bys mi poradit kam se to napojuje a kde je originalni regulator tlaku?mam 1.6 8v 65kw


Nic ve zlím ale myslím že když nevíš jak vypadá regulátor tlaku a kde asi tak má bejt, tak bych se teda do výměny sám nepouštěl.

A navíc zvýšení tlaku paliva má jednu nevýhodu, nědko už to tady psal, nebo jsem to četl na GMC . Vyší tlak paliva je dobrej na zrychlování (sprinty, závody kde pořád stojíš na podlaze) ale ne pro ustálenou jízdu.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
PRSOESO
Zaslal: čt srpen 20, 2009 11:54 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 19. 08. 2009 Příspěvky: 5 Bydliště: Dlouhá Loučka 60
no prave ze regulator ma byt na palivove rampe na vystupu vlastne vyvod na prepad jenze ja tam zadnej prepad jaksi nemam mam jenom privod do rampy ale dal uz nic neni
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
beniro
Zaslal: čt srpen 20, 2009 2:48 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
nie vsetky saxa maju regulator paliva (FPR) na palivovej liste !
niektore to maju pri palivovom cerpadle

ja mam 4Bar FPR na liste, vykon to neprida, ale injektory vstrekuju palivo rovnomernejsie, motor ide rovnomernejsie
stary ventil uz nemusi konstatne udrziavat predpisany tlak (na VTS je to asi 3 na rampe, 3.5 pri cerpadle, cerpadlo tlaci asi 5-6Bar) ale kolise to, resp. je mensi

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
vtsko
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:27 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
beniro napsal:
nie vsetky saxa maju regulator paliva (FPR) na palivovej liste !
niektore to maju pri palivovom cerpadle

ja mam 4Bar FPR na liste, vykon to neprida, ale injektory vstrekuju palivo rovnomernejsie, motor ide rovnomernejsie
stary ventil uz nemusi konstatne udrziavat predpisany tlak (na VTS je to asi 3 na rampe, 3.5 pri cerpadle, cerpadlo tlaci asi 5-6Bar) ale kolise to, resp. je mensi

kupoval si ten isty,novy,alebo iny?

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
beniro
Zaslal: čt srpen 20, 2009 10:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
novy:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380105226542

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
Miki
Zaslal: pá srpen 21, 2009 10:38 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
výkon to samozrejme žiadny nepridá.
Ale úprava pôvodného je velmi jednoduchá a nič nestojí. Kedže vnútry je pružina, treba len zobrať väčšie kliešte a regulátor hore trošku zatlačiť . Robí sa to úplne normálne a úprava je trvalá Wink

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
olda77
Zaslal: pá srpen 21, 2009 1:47 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 25. 02. 2005 Příspěvky: 1685 Bydliště: PŘEROV
Miki napsal:
výkon to samozrejme žiadny nepridá.
Ale úprava pôvodného je velmi jednoduchá a nič nestojí. Kedže vnútry je pružina, treba len zobrať väčšie kliešte a regulátor hore trošku zatlačiť . Robí sa to úplne normálne a úprava je trvalá Wink

miki popis to trochu podrobneji.dik
je to tak jak na obrazku?


_________________
400m za 14.86,max na 2 km radarem 204km/h.tach.215km/h
http://www.youtube.com/watch?v=tCtWe4a1h9s http://www.youtube.com/watch?v=VOR-MEsxDCU octavia kombi 1.8T 191PS
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved