punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Prosím o radu,řídácí jednotka mi zapíná na nouzový režim
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Prosím o radu,řídácí jednotka mi zapíná na nouzový režim

AmbP
Zaslal: pá červenec 28, 2006 8:37 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
Saxo mi totiž začlo nějak ve vyšších otáčkách,když tomu vrznu na plný plyn zapínat na
nouzové nastavení řídící jednotky ,takže to pak jede jen nouzově a nepřidá to plyn,pak pustím plynový pedál,nechám to spadnou na volnoběh a zase to jede normálně a když přidávám plyn pozvolněji,tak to přidává normálně.Nemůže to být načatá nebo úplně v prdeli lambda sonda?.Nebo to můžou být vstřiky,nebo váha vzduchu,co já vím?Žádná kontrolka,ani poruchy motoru mi nesvítí.Nemáte někdo s tímhle podobnou zkušenost?Komu se to na VTS stalo,tak ať prosím poradí.Nerad bych naletěl servisákovi.Možná to má taky spojitost s tím,že tam mám týden nové výfukové svody Raceland
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: pá červenec 28, 2006 10:17 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
A že to jede na nouzový režim, tak to se pozná jen podle toho že to nepřidá, nebo ještě nějak jinak. Jak jsi přišel na ten nouz. režim ?

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dav
Zaslal: ne červenec 30, 2006 8:11 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2005 Příspěvky: 91
plynule přidívám plyn tak 3500 odt. pak to cukne a zastaví se zrychlování. Pak je jedno, jestli nechám pedál plynu jak je, nebo jestli ho dám na podlahu. I když je na podlaze, víc to nejede. a taky ráno, když je studenej motor, tak too szrasne cuká. Taky je cítit po zahřátí cuknutí, jakoby si auto samo přidalo a jezdí to dobře. Samozrejmě do tech asi 3500. Je důležití aby to čidlo bylo utažený přesně na moment co je předepsanej.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: ne červenec 30, 2006 11:20 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
dav napsal:
plynule přidívám plyn tak 3500 odt. pak to cukne a zastaví se zrychlování. Pak je jedno, jestli nechám pedál plynu jak je, nebo jestli ho dám na podlahu. I když je na podlaze, víc to nejede. a taky ráno, když je studenej motor, tak too szrasne cuká. Taky je cítit po zahřátí cuknutí, jakoby si auto samo přidalo a jezdí to dobře. Samozrejmě do tech asi 3500. Je důležití aby to čidlo bylo utažený přesně na moment co je předepsanej.


tohle mi delala jeste 106tka , byla to benzinova pumpa , auto ani za boha neslo do otacek , max. rychlost byla 90-100 a vic ne

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
AmbP
Zaslal: ne červenec 30, 2006 11:57 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
Benzínová pumpa to u mě určitě nebude,mě to do otáček jde v pohodě,ale nemůžu tomu vrznout na plný plyn,protože se mi zapne nouzový režim,to by pumpa nedělala,kdyby to bylo pumpou,tak to pojede,ale blbě a bude to cukat,kdežto mě to v otáčkách táhne,ale míň,protože lambda hlásí chybné údaje jednotce a ta dává míň paliva .Viděl bych to na tu lambda sondu,jo utahovacím momentem to být částečně může,ale já ji mám asi už úplně v prdeli tu lambdu.V pondělí ji vyměním a napíšu,jestli to bylo tím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Mart92
Zaslal: út únor 08, 2011 9:02 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 09. 2010 Příspěvky: 120 Bydliště: Příbram
Podařilo se někomu vyřešit tento problém?
dělá mi to to samé - dám dvojku plnej plyn a otáčky jdouk do 4000ot a pak jako bych pustil plyn. když zrychluju pozvolně tak otáčky jdou nad 5000ot
mám 1.4 VTS r.v.2000

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Casper626
Zaslal: út únor 08, 2011 10:23 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 09. 11. 2009 Příspěvky: 74 Bydliště: Velka Maca
no zacina byt teplejsie a ta moja 1,1 to začala robyt tiež, mam podozrenie na palivove cerpadlo. Len to nemam čas riešiť, možno by sa oplatilo pripojiť manometer na privod paliva k vstrekovaču a popozerať aky je tam tlak (neviete nahodou niekto ake by tam mali byt hodnoty?) pri rôznych otačkach. Inak mam pocit ze to palivove cerpadlo dost huči.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mart92
Zaslal: út únor 08, 2011 10:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 10. 09. 2010 Příspěvky: 120 Bydliště: Příbram
no mě hučí servo takže čerpadlo neslišim ale čerpadlo bylo rozebraný a má najeto 7000km tak jedině že by netěsnila hadička v čerpadle
ale mám podezření spíše na ten nouzák

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved