Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Vstriky-DOTAZ |
Keřa |
Zaslal: út září 08, 2009 6:00 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Ciste teoreticky,tere vstriky jsou lepsi? Co maji v sobe jen 1 vetsi dirku nebo 4 mensi ??? U benzinu. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
Vassi |
Zaslal: pá září 11, 2009 11:07 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 08. 01. 2009
Příspěvky: 60
Bydliště: Louny
|
No samozřejmě 4 dirky. 4 bodová sříkačka je určitě lepší než jednobod |
|
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: pá září 11, 2009 12:28 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
No myslim, ze jsi asi nepochopil dotaz. Ja mam namysli dirky primo ve vstriku a ne jestli je to jednobod nebo ctyrbod. To je neco uplne jineho. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so září 12, 2009 7:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
kera ja tez myslel ze ti jde o jedno bod a vicebodovy vstrik,,,,,,jinak ty 4dirove vstriky jsou na beton delany tak aby cakaly do 4 stran takze se ti nemuze stat ze by ti to treba bouchalo jen v jednom miste nedochazi k opotrebebni motoru |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: so září 12, 2009 10:50 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
blesk65 napsal: kera ja tez myslel ze ti jde o jedno bod a vicebodovy vstrik,,,,,,jinak ty 4dirove vstriky jsou na beton delany tak aby cakaly do 4 stran takze se ti nemuze stat ze by ti to treba bouchalo jen v jednom miste nedochazi k opotrebebni motoru
Směs ve válcích výří ne si myslíš že vstřik s jednou dírou ti nerozpráší směs nebo co? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: so září 12, 2009 2:33 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Skrbla napsal: blesk65 napsal: kera ja tez myslel ze ti jde o jedno bod a vicebodovy vstrik,,,,,,jinak ty 4dirove vstriky jsou na beton delany tak aby cakaly do 4 stran takze se ti nemuze stat ze by ti to treba bouchalo jen v jednom miste nedochazi k opotrebebni motoru
Směs ve válcích výří ne si myslíš že vstřik s jednou dírou ti nerozpráší směs nebo co?
Vstrik stejne vstrikuje benzin jeste pred SV takze nez se dostane do spalovaciho prostoru tak musi prekonak SV a tim padem se ruzne rozpraseny bezin srazi a kapalni. No a me prave duma hlavou proc se nektere vstriky delaji s jednou dirkou a nektere se ctyrma. Ktery z nich je lepsi. Treba u 306 a u saxa ma jednu dirku a u xsary ma ctyry. A to na stejnych motorech 1.6 NFZ 65Kw |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
dmsk |
Zaslal: po září 14, 2009 11:14 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 07. 09. 2009
Příspěvky: 23
Bydliště: Kosicky kraj
|
Skrbla napsal:
Směs ve válcích výří ne si myslíš že vstřik s jednou dírou ti nerozpráší směs nebo co?
Je okolo toho cela veda, kde a ako sa pri priamom vstreku vstrekuje palivo, takze urcite zalezi na pocte a smere otvorov na tryskach pri priamom vstreku.
Napr. sa to nastriekava priamo na priehlbinu v pieste, ktora je potom tvarovana tak, ze sa to z nej odparuje pred zapalenim do spravneho priestoru.
Pri priamom vstreku je hodne menej casu na nastreknutie zmesi ako pri nastriekavani do sacieho potrubia, takze tuto si myslim, ze tie styri otvory su za ucelom lespieho dosiahnutia spravneho miesta nastreku.
BTW: pri motore s priamym vstrekom sa palivo vstrekuje pocas sacieho a kompresnehe zdvihu priamo do valca nie pred SV... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po září 14, 2009 11:37 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
dmsk napsal: Skrbla napsal:
Směs ve válcích výří ne si myslíš že vstřik s jednou dírou ti nerozpráší směs nebo co?
Je okolo toho cela veda, kde a ako sa pri priamom vstreku vstrekuje palivo, takze urcite zalezi na pocte a smere otvorov na tryskach pri priamom vstreku.
Napr. sa to nastriekava priamo na priehlbinu v pieste, ktora je potom tvarovana tak, ze sa to z nej odparuje pred zapalenim do spravneho priestoru.
Pri priamom vstreku je hodne menej casu na nastreknutie zmesi ako pri nastriekavani do sacieho potrubia, takze tuto si myslim, ze tie styri otvory su za ucelom lespieho dosiahnutia spravneho miesta nastreku.
BTW: pri motore s priamym vstrekom sa palivo vstrekuje pocas sacieho a kompresnehe zdvihu priamo do valca nie pred SV...
Sory ale tady se o přímém vstřikování nebavíme, to je úplně něco jiného. |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
dmsk |
Zaslal: po září 14, 2009 11:46 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 07. 09. 2009
Příspěvky: 23
Bydliště: Kosicky kraj
|
Tak ked je to len o nepriamom nastreku pred SV (resp. takmer na neho), tak si myslim, ze to bude takmer jedno, lebo to sa aj tak premiesa naslednym virivym pohybom vo valci pri sacom a kompresnom zdvihu.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Skrbla |
Zaslal: po září 14, 2009 12:15 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 27. 02. 2008
Příspěvky: 1180
Bydliště: Jičín
|
Pokud jde o ty díry myslím si že spíš o konstrukci motoru a sacího traktu. Jinak si myslím že ta tryska bude vevnitř konstrukčně stejná (nepočítám, průměr ad.), bude se to lišit jen v ukončení 1 nebo 4 díry |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: čt říjen 22, 2009 6:05 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
tak zitra zkusim dat misto jednodirovych vstriku 4 diry uvydim jak poslapou maj stejny vyrobni cislo tak doufam ze nebudou zlobit |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
|