Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Prehozeni motoru-dotaz |
Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 1:57 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
Mam doma komplet 1.6 8V a chtel bych to nejak prehodit misto 1.4 8V Delal to nekdo, muzete mi prosim poradit co vsechno je treba? Nebo jestli se to uz resilo tak hodit odkaz. Nejak to nemuzu najit. dekuji |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st září 09, 2009 4:12 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
tak nejspis prehodit i komplet elektriku - viz. treba sekce nase saxa a borci co prestavuji 16V do jiny kastle... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
JOKER |
Zaslal: st září 09, 2009 4:25 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 22. 08. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Slovensko
|
Keřa napsal: Mam doma komplet 1.6 8V a chtel bych to nejak prehodit misto 1.4 8V Delal to nekdo, muzete mi prosim poradit co vsechno je treba? Nebo jestli se to uz resilo tak hodit odkaz. Nejak to nemuzu najit. dekuji
treba vymenit všetko,aj tu elektriku.uchytenie motora je stejné.len ho tam našúpat |
_________________ ..malé Shelby.. |
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 8:13 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
No ale ja mam na sagu altik vepredu a te 1.6 je vzadu. Vim ze by to melo jit predelat, ale je otazka jestli ma ten 1.6 blok nachystane diry. |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st září 09, 2009 8:27 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
mototor tam dáš i s atíkem tam kde na něm má bejt |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st září 09, 2009 8:34 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
Keřa napsal: No ale ja mam na sagu altik vepredu a te 1.6 je vzadu. Vim ze by to melo jit predelat, ale je otazka jestli ma ten 1.6 blok nachystane diry.
jak vzadu?? kdyz otevres kapotu a stojis celem k motoru tak altik je vlevo pred motorem (pripadne kdyz mas klimu tak je trosku vys a pod nim je jeste kompresor od klimy)... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 8:38 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
No zapomel jsem dodat ze se jedna o motor 1.6 8V z xsary a puga 306. Tam je altik vzadu. Ale pocitam s tim ze odlitek bloku bude nachystany na obe varianty. Nebo se pletu? |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st září 09, 2009 8:52 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
tak jde o to co je to přesně za motor, osobně bych do motoru něaké další díry moc nevrtal pokud to na to není připravené |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
Keřa |
Zaslal: st září 09, 2009 9:18 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 15. 06. 2009
Příspěvky: 49
Bydliště: okr. Hodonin
|
martanc napsal: tak jde o to co je to přesně za motor, osobně bych do motoru něaké další díry moc nevrtal pokud to na to není připravené
Jedna se o
CITROËN XSARA coupé (N0) [02/98-] 1.6 i (1587ccm/65kW/88HP) [02/98-09/00]
Rok výroby 1998/02 - 2000/09
Technická data
Výkon [kW] 65
Výkon [HP] 88
Objem 1587
Počet válců 4
Spalovací ventily 2
Kódy motoru
NFZ (TU5JP)
Coz je uplne stejne s tim co se montoval do saga, takze by to mohlo jit nejak prehodit ten altik
CITROËN SAXO (S0, S1) [02/96-04/04] 1.6 VTL,VTR (1587ccm/65kW/88HP) [05/96-06/03]
Rok výroby 1996/05 - 2003/06
Technická data
Výkon [kW] 65
Výkon [HP] 88
Objem 1587
Počet válců 4
Spalovací ventily 2
Kódy motoru
NFZ (TU5JP) |
_________________ 1.4 VTS
No job, No school, no problem... |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st září 09, 2009 9:33 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vtom případě by to mněl bejt stejnej blok takže by ho to chtělo omrknout a ty díry na držák atíku tam možná i budou |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|