punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Prehozeni motoru-dotaz
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Prehozeni motoru-dotaz

Keřa
Zaslal: st září 09, 2009 1:57 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 49 Bydliště: okr. Hodonin
Mam doma komplet 1.6 8V a chtel bych to nejak prehodit misto 1.4 8V Delal to nekdo, muzete mi prosim poradit co vsechno je treba? Nebo jestli se to uz resilo tak hodit odkaz. Nejak to nemuzu najit. dekuji

_________________
1.4 VTS
No job, No school, no problem... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st září 09, 2009 4:12 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
tak nejspis prehodit i komplet elektriku - viz. treba sekce nase saxa a borci co prestavuji 16V do jiny kastle...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
JOKER
Zaslal: st září 09, 2009 4:25 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 22. 08. 2009 Příspěvky: 10 Bydliště: Slovensko
Keřa napsal:
Mam doma komplet 1.6 8V a chtel bych to nejak prehodit misto 1.4 8V Delal to nekdo, muzete mi prosim poradit co vsechno je treba? Nebo jestli se to uz resilo tak hodit odkaz. Nejak to nemuzu najit. dekuji


treba vymenit všetko,aj tu elektriku.uchytenie motora je stejné.len ho tam našúpat Smile

_________________
..malé Shelby..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Keřa
Zaslal: st září 09, 2009 8:13 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 49 Bydliště: okr. Hodonin
No ale ja mam na sagu altik vepredu a te 1.6 je vzadu. Vim ze by to melo jit predelat, ale je otazka jestli ma ten 1.6 blok nachystane diry.

_________________
1.4 VTS
No job, No school, no problem... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: st září 09, 2009 8:27 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
mototor tam dáš i s atíkem tam kde na něm má bejt

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: st září 09, 2009 8:34 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
Keřa napsal:
No ale ja mam na sagu altik vepredu a te 1.6 je vzadu. Vim ze by to melo jit predelat, ale je otazka jestli ma ten 1.6 blok nachystane diry.

jak vzadu?? kdyz otevres kapotu a stojis celem k motoru tak altik je vlevo pred motorem (pripadne kdyz mas klimu tak je trosku vys a pod nim je jeste kompresor od klimy)...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Keřa
Zaslal: st září 09, 2009 8:38 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 49 Bydliště: okr. Hodonin
No zapomel jsem dodat ze se jedna o motor 1.6 8V z xsary a puga 306. Tam je altik vzadu. Ale pocitam s tim ze odlitek bloku bude nachystany na obe varianty. Nebo se pletu?

_________________
1.4 VTS
No job, No school, no problem... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: st září 09, 2009 8:52 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tak jde o to co je to přesně za motor, osobně bych do motoru něaké další díry moc nevrtal pokud to na to není připravené

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Keřa
Zaslal: st září 09, 2009 9:18 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 06. 2009 Příspěvky: 49 Bydliště: okr. Hodonin
martanc napsal:
tak jde o to co je to přesně za motor, osobně bych do motoru něaké další díry moc nevrtal pokud to na to není připravené


Jedna se o

CITROËN XSARA coupé (N0) [02/98-] 1.6 i (1587ccm/65kW/88HP) [02/98-09/00]
Rok výroby 1998/02 - 2000/09
Technická data
Výkon [kW] 65
Výkon [HP] 88
Objem 1587
Počet válců 4
Spalovací ventily 2
Kódy motoru

NFZ (TU5JP)

Coz je uplne stejne s tim co se montoval do saga, takze by to mohlo jit nejak prehodit ten altik

CITROËN SAXO (S0, S1) [02/96-04/04] 1.6 VTL,VTR (1587ccm/65kW/88HP) [05/96-06/03]
Rok výroby 1996/05 - 2003/06
Technická data
Výkon [kW] 65
Výkon [HP] 88
Objem 1587
Počet válců 4
Spalovací ventily 2
Kódy motoru

NFZ (TU5JP)

_________________
1.4 VTS
No job, No school, no problem... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: st září 09, 2009 9:33 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
vtom případě by to mněl bejt stejnej blok takže by ho to chtělo omrknout a ty díry na držák atíku tam možná i budou

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved