Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Voda vyleti ven! |
lakinooo |
Zaslal: út září 29, 2009 2:28 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
vtsko napsal: lakinooo: no prave ked tam nieje,je to natlakovane.
ono bez toho stale koluje hore dole,hore dole...a ked sa motor vypne,tak aj voda zastavi,zvacsa voda stecie na nizsi bod,cize do chladica a proste to vyrazi von,lebo sa tam nestane...ked je termostat,tak sa zavre a cast vody zostane v motory...snad chapes ako to myslim O moj boze.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út září 29, 2009 4:18 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
vtsko - tvoje teorie se zavrenim je zajimava, ale rekl bych ze uz z principu toho ze termostat otvira podle teploty vody a neni nikterak elektronicky rizenej nemuze pri vypnuti klicku hned zavrit... chladici okruh nevychladne behem par minut... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út září 29, 2009 4:58 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
A este dodam, ze voda do jednej strany motora vstupuje z chladica a z druhej strany vystupuje do chladica cez termostat. Tlak sa siri vsetkymi smermi rovnako, isiel by proste druhou stranou do chladica ak by bol termostat zavrety a robilo by to to iste. Cize vtsko urcite je tvoja teoria zaujimava, ale bohuzial nerealna. |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne říjen 04, 2009 10:44 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nejaky pokrok?? zajima me jestli to je tim termostatem nebo ne... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
dmsk |
Zaslal: út říjen 06, 2009 1:53 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 07. 09. 2009
Příspěvky: 23
Bydliště: Kosicky kraj
|
Tlak je tam samozrejme vsade rovnaky, nezavisle na tom ci je termostat otvoreny alebo nie ...
Ak by to tak nemalo byt, tak by to muselo byt zatvorene z dvoch stran + termostat by nesmel mat tu malu dierku, ktora je stale otvorena (este som termostat bez nej nevidel) ....
Podla mna sa to normalne prehrieva, mas to niekde na hranici a po odstaveni este chvilu teplota stupa, cim tam samozrejme stupne aj tlak a to ti potom pretlaci tu zatku, alebo je vadna ta zatka....
Este si skus tesne po odstaveni stlacit hadice s chladiacou kvapalinou. daju sa stlacit, alebo su tvrde ako kamen? |
|
|
Návrat nahoru |
|
ViktorVTS |
Zaslal: út říjen 06, 2009 6:56 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Tento problem mi delalo spatne vicko na expanzce. Sice u jineho auta, ale to je fuk. Termostat na to nema vliv, protoze jak uz to psali kluci tak tlak je tam vsude stejny jak pri otevritem tak zavritem termostatu. Termostat je tam jen z toho duvodu aby se driv ohral maly okruh vody tj motor a topeni a az po zahrati na provozni teplotu se otevre velky okruh pres chladic.
A jinak ja mam na saxu termostat bez te male dirky. Ted kdyz jsem menil motor tak jsem menil i termostat a prave jsem na to hledel, ze ji nema. Jak stary tak novy origo citron. |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem |
|
Návrat nahoru |
|
dmsk |
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:16 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 07. 09. 2009
Příspěvky: 23
Bydliště: Kosicky kraj
|
Tak ked je bez dierky, tak je mozno priamo v komore termostatu maly obtok, aj tak som to uz videl... |
|
|
Návrat nahoru |
|
ViktorVTS |
Zaslal: út říjen 06, 2009 8:08 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 09. 2009
Příspěvky: 176
Bydliště: Dubňany
|
Praveze tam neni ani zadny obtok. |
_________________ Nepotrebuji si honit ego velkym autem |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: st říjen 07, 2009 12:32 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
Po zahřátí a vypnutí motoru, zkus jestli máš tvrdé hadice od chladiče. tohle spíš vypadá na těsnění pod hlavou |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
BenzyL |
Zaslal: čt říjen 08, 2009 12:18 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 01. 2008
Příspěvky: 363
Bydliště: Domaželice, Okr. Přerov
|
|
Návrat nahoru |
|
|