Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Zadní náprava |
kurenadvore |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 2:28 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
ja som si tam pri oprave nechal spravit tie maznicky ako pisali hore chalani. a skusenost: funguje to.
len do buducnosti nevidim. ale ak sa to maze, co sa pred tym nemazalo, malo by to predlzit zivotnost. ale to uvidime |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:26 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Tie maznicky je super napad, dostat to normalne kupit dakde?
V sobotu sa na tu napravu mrknem- ako pisal Beniro na ten stabilak a ten srob a popri tom by som snad zvladol aj tie maznicky. Videl som tu foto, no nemate niekto nejaky nakres zadnej napravy (napr. z Citroen service), kde je to presne umiestnene, pretoze pri mojom antitalente navrtam lozisko ako sa poznam |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:35 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
me to jeden mechanik z citroenu moc nedoporucoval - je to prej dobre tak u napravy, ktera je pred smrti - oddali se jeji konec, ale ani u ni to neni uplne vzdycky ku prospechu. A az to nekdo bude repasovat, bude to cele zajebane od oleja a bude te mit rad Nekdy jsou prej napravy s maznicema v horsim stavu, nez bez. Ja sem se na to u repasnute napravy vykaslal. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:50 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
MrChodnyCZ napsal: me to jeden mechanik z citroenu moc nedoporucoval - je to prej dobre tak u napravy, ktera je pred smrti - oddali se jeji konec, ale ani u ni to neni uplne vzdycky ku prospechu. A az to nekdo bude repasovat, bude to cele zajebane od oleja a bude te mit rad Nekdy jsou prej napravy s maznicema v horsim stavu, nez bez. Ja sem se na to u repasnute napravy vykaslal.
a co pokazi mazanie napravy, ktora bola prave repasovana? logicky? ved ta sa musi vytesovat. preco to je vzdy hrdzave a sype sa odtial bordel? zhrdzavene, nemazane... |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
zura |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:55 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 24. 01. 2007
Příspěvky: 152
Bydliště: Zlín-Malenovice
|
Ty mazničky sou jenom zbytečná práce, stačí pořádně namazan ložiska při repasi, popř vyměnit hřídele, které můžou byt vymačkané a je klid, me to repasoval jeden známý mechanik a už čtyři roky mámklid a že to auto dostává hodně na prdel. V citroenu mi dokonce poradily dat tvrdší silenbloky na zadní nápravu. |
_________________ 1.6 16V 127kW
206 2.0 S16 100kW |
|
Návrat nahoru |
|
kurenadvore |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 4:57 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 17. 02. 2009
Příspěvky: 1107
Bydliště: Zilina
|
CO POKAZIA MAZNICKY, okrem "zbytocnej" prace? |
_________________ ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD |
|
Návrat nahoru |
|
DarkMIKE |
Zaslal: čt říjen 01, 2009 5:04 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 13. 06. 2006
Příspěvky: 789
Bydliště: Zilina
|
Nazdaaar pretekaar! Vitaj Zura!!
Tak na Tvoje odporucenie teda dam, kaslem na maznicky, no to vrzganie ma zacina pekne stvat, a to som 1 rok po repasi...
(Pisal som Ti potom aj na ICQ)
Jako auto, uz to je hotove? Som nan velmi zvedavy!! |
|
|
Návrat nahoru |
|
pudas |
Zaslal: po říjen 05, 2009 6:20 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 05. 10. 2009
Příspěvky: 1
Bydliště: Boskovicko
|
Zdarec,
chci se zeptat jestli už někdo z vás zkoušel dělat tu repasi zadní nápravy doma podle tohoto návodu: http://www.saxo-vts.com/forum/viewtopic.php?t=1084
Mě to na nerovné silnici hrozně klepe, začínají se rozjíždět kola do A, navíc občas když saxíka rozvášním už taky cítím že ta prdel nesedí jak by měla. Borec v origo servise v Boskovicích chce za komplet repasi 9000Kc. Zdá se mi to docela dost, ale když jsem se díval na netu tak materiál na komplet GO stojí 7000Kc. Mám doma docela dobrý tech. zázemí ale potřeboval bych vědět jestli je ten postup v domácích podmínkách reálně proveditelnej s určitou kvalitou. Navíc frantíkům moc nerozumím a hodil by se ten návod alespoň v angličtině.
Dík za reakce a soráč za tak dlouhej přízpevek. |
|
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: po říjen 05, 2009 10:02 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
marek1306 |
Zaslal: út květen 11, 2010 4:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 09. 2008
Příspěvky: 142
Bydliště: Olomouc
|
Má někdo další zkušenosti s dodatečnou instalací mazniček?Mám na Saxu málo najeto ale stáro je už 12let,díval jsem se a kola do A zatím nejsou,tak bych tomu chtěl namazáním předejít.Má někdo mazničky instalované a fota,kde a jak?Ten autor tohodle vlákna má fotky snad z AX a rozmazané |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so květen 15, 2010 8:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
maznice neni potrebna na stav napravy maji vliv 2 veci a to zatizeni auta pokud dost casto jezdis ve 4 lidech atd druha vec je stav tesneni pokud se ti tam dostane voda tak tam budou i jinsi nezadouci veci a pak takova maznica nic nezmuze olej cislo 0 je v prefektni mazaci kondici i po 12 letech tak proc tam rvat novou jinak loziska jsou dost male tudiz ovalita cepu je dost casto
jinak ja dal na napravu na kazdou stranu 4 ks lozisek a davaji se tam jen 2ks a mezi se dava distancni krouzek krouzek jsem zmensil a ted muzu vozit na zadni naprave i 600kg naklad |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
MaRcO |
Zaslal: st září 08, 2010 6:49 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 10. 2009
Příspěvky: 71
Bydliště: CHYM, (Kosice-okolie)
|
Nasdar chlapci.....
"Zdravim Ta. Pred par dnami som tento problem a alternativu opravy popisoval v clanku (206 2,0hdi problem zadna naprava). Pri kupe použitej si daj poriadny pozor,lebo naoko sa ti može zdat ze je ok,ale nemusí to tak byt.Celý problem je vo vymlátených ihličkových ložiskách,ktoré su na konci hrubej nosnej trubky so zabudovaným stabilizátorom.Ak máš už aj tuto trubku vymlátenú a niekto ti tam dá pri repase iba nové ihličkove ložisko,tak o rok- dva to repasuješ znova.Ja na tvojom mieste by som to rozobral,poriadne vyčistil osadenia kde sú/alebo boli/ ložiská,daj vyrobit mosadzné púzdra /spraví ti to každý normálny sústružník/ a nalisuj ich do tej nosnej trubky namiesto ložisk.Potom to poskladáš,ak budeš chciet nastavíš si aj výšku a tuhost nápravy,cez mosadzné púzdro navrtaš dierku narežeš závit,našrobuješ maznicu,celú trubku nápravy natlačiš vazelínou a bude to fungovat nadoživotie(mam to overené).Nie som mechanik ani nič podobné a trvalo mi to jeden celý den ale je to makačka.Náklady na opravu cca 2500sk."
TOTO som nasiel na jednom Peugeotskom fore. Prave sa chystam na repas napravy a neviem no... mohlo by to fungovat aj takto ? |
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|