punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Voda vyleti ven!
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Voda vyleti ven!

lakinooo
Zaslal: út září 29, 2009 2:28 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
vtsko napsal:
lakinooo: no prave ked tam nieje,je to natlakovane.
ono bez toho stale koluje hore dole,hore dole...a ked sa motor vypne,tak aj voda zastavi,zvacsa voda stecie na nizsi bod,cize do chladica a proste to vyrazi von,lebo sa tam nestane...ked je termostat,tak sa zavre a cast vody zostane v motory...snad chapes ako to myslim
O moj boze....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: út září 29, 2009 4:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
vtsko - tvoje teorie se zavrenim je zajimava, ale rekl bych ze uz z principu toho ze termostat otvira podle teploty vody a neni nikterak elektronicky rizenej nemuze pri vypnuti klicku hned zavrit... chladici okruh nevychladne behem par minut...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: út září 29, 2009 4:58 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
A este dodam, ze voda do jednej strany motora vstupuje z chladica a z druhej strany vystupuje do chladica cez termostat. Tlak sa siri vsetkymi smermi rovnako, isiel by proste druhou stranou do chladica ak by bol termostat zavrety a robilo by to to iste. Cize vtsko urcite je tvoja teoria zaujimava, ale bohuzial nerealna.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne říjen 04, 2009 10:44 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
nejaky pokrok?? zajima me jestli to je tim termostatem nebo ne...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
dmsk
Zaslal: út říjen 06, 2009 1:53 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 07. 09. 2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Kosicky kraj
Tlak je tam samozrejme vsade rovnaky, nezavisle na tom ci je termostat otvoreny alebo nie Smile...
Ak by to tak nemalo byt, tak by to muselo byt zatvorene z dvoch stran Smile + termostat by nesmel mat tu malu dierku, ktora je stale otvorena (este som termostat bez nej nevidel) Smile....

Podla mna sa to normalne prehrieva, mas to niekde na hranici a po odstaveni este chvilu teplota stupa, cim tam samozrejme stupne aj tlak a to ti potom pretlaci tu zatku, alebo je vadna ta zatka....

Este si skus tesne po odstaveni stlacit hadice s chladiacou kvapalinou. daju sa stlacit, alebo su tvrde ako kamen?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViktorVTS
Zaslal: út říjen 06, 2009 6:56 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Tento problem mi delalo spatne vicko na expanzce. Sice u jineho auta, ale to je fuk. Termostat na to nema vliv, protoze jak uz to psali kluci tak tlak je tam vsude stejny jak pri otevritem tak zavritem termostatu. Termostat je tam jen z toho duvodu aby se driv ohral maly okruh vody tj motor a topeni a az po zahrati na provozni teplotu se otevre velky okruh pres chladic.

A jinak ja mam na saxu termostat bez te male dirky. Ted kdyz jsem menil motor tak jsem menil i termostat a prave jsem na to hledel, ze ji nema. Jak stary tak novy origo citron.

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
dmsk
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:16 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 07. 09. 2009 Příspěvky: 23 Bydliště: Kosicky kraj
Tak ked je bez dierky, tak je mozno priamo v komore termostatu maly obtok, aj tak som to uz videl...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViktorVTS
Zaslal: út říjen 06, 2009 8:08 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
Praveze tam neni ani zadny obtok. Shocked

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
kloub
Zaslal: st říjen 07, 2009 12:32 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 22. 06. 2008 Příspěvky: 212 Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
Po zahřátí a vypnutí motoru, zkus jestli máš tvrdé hadice od chladiče. tohle spíš vypadá na těsnění pod hlavou Idea

_________________
1.6 8V už není
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
BenzyL
Zaslal: čt říjen 08, 2009 12:18 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2008 Příspěvky: 363 Bydliště: Domaželice, Okr. Přerov
Tak zahada uz je delsi dombu vyresena Smile Stacilo poradne odvzdusnit Laughing ....odvzdusnoval jsem skoro hodinu...kousek pokousku a vlezlo se tam 8,5 chladícího média ...coz me celkem prekvapilo Razz
Ale dík za rady a tipy Wink

_________________
sexík 1.6 16V VTS ...Silver rocket...

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved