punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Turbo na 1,5D
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Turbo na 1,5D

Bishboun
Zaslal: po říjen 05, 2009 9:40 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 20. 01. 2007 Příspěvky: 165 Bydliště: Ústí n.L.
Ahoj, chtěl jsem se jen optat jestli by šlo dodělat turbo na 1,5D a zvednout mu trošku výkon.Jen slabší turbo, nechtěl bych podělat motor.

Má stím někdo zkušenosti...koukal jsem že turbo sehnat není problém třeba ze starýho golfa 1,6TD nebo Opel 1,7TD.

Jen chci rozpoutat diskuzi jestli to jde a zdali to má cenu.

Díky za Vaše názory.

B.

_________________
Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne Smile a 230V v autě najdu taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
lakinooo
Zaslal: po říjen 05, 2009 9:47 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Ist to ide, len dramaticky znizis zivotnost motora, nie je stavany na take tlaky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ViktorVTS
Zaslal: út říjen 06, 2009 7:06 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 09. 2009 Příspěvky: 176 Bydliště: Dubňany
No a hlavne to neni jen o tom, ze na vyfuk prdnes turbo a hotovo.
Musel bys prekopat vyfuk, sani, vymyslet vakuovou pumpu, musel bys mit jednotku na dany zdvich+vrtani+kompresni pomer, mazani turba, chlazeni turba, predelat elektriku a spoustu cidel.....

_________________
Nepotrebuji si honit ego velkym autem Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Krtecek
Zaslal: út říjen 06, 2009 9:49 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No Viktor má pravdu. Já mam taky 1.5D taky se mi to zdá bejt celkem slabé ale řekl bych že jednoduší bude když se na to vykašleš a koupíš si 1.6 16V ale záleží na tobě.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
SliM
Zaslal: út říjen 06, 2009 11:46 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 27. 05. 2005 Příspěvky: 38 Bydliště: Čadca
Ako námet na diskusiu - OK, zaujímavý tech. problém ...
Prakticky: výhodu hladkého diesla vidím v tom, že motor má relatívne jednoduchú konštrukciu, prakticky sa tam nemá čo pokaziť. Táto výhoda dorobením turba padne. 1.5D je proste vozítko do mesta, kde sa výkon auta nemá kde "ukázať". Súhlasím s názorom, že kto chce silné auto, nech si silné auto kúpi. Aj keď urobíš na 1.5D akékoľvek úpravy, myslým že na ceste nikoho extra neohúriš ... No ale VTS, to je iná reč, tam tie kone niekto nakonštruoval.

_________________
1.5 D, 42kW, 2001
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved