punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Začalo mrznout a já netopím...
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Začalo mrznout a já netopím...

Micus
Zaslal: čt říjen 15, 2009 5:57 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 10. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
Mám Sx 1,1 l. Chci topit a nic. Studeno. říkám si, zavzdušněno. Dolil jsem vodu a odvzdušnil ventilkem na vstupu do výměníku tepla, ten malý pod vstupy do obvodu klimatizace a také ten ovzdušňovák na výstupu z topení vpravo dole u hlavy motoru, se šroubkem na 5 imbus. Nic, studeno. Zopakoval jsem to několikrát, ale teplá voda jednoduše necirkuluje, hadice jsou na pohmat stále studené. Jsem lama a na něco zapomínám ? Z manuálu jsem nic nevyčetl. Hodí po mně zkušenější radou ?
Předem dík.

Mičus
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt říjen 15, 2009 6:24 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
které hadice jsou studené, jestli jen k topení nemáś náhodou zaseklej kohout a nebo vypadlé táhlo ke kohoutu

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Micus
Zaslal: čt říjen 15, 2009 9:03 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 10. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
martanc napsal:
které hadice jsou studené, jestli jen k topení nemáś náhodou zaseklej kohout a nebo vypadlé táhlo ke kohoutu

Studené jsou hadice vstup a výstup k výměníku topení. Táhlo kohoutu mne nenapadlo, protože páčka regulace modrá červená voda klade trochu odpor.
Nicméně dík, je to směr. Zítra zkontroluju.
Později : nedalo mi to a šel jsem do garage hned. To, co jsem myslel, že je ovládání průtoku/neprůtoku otopné vody, je bowden k centrální klapce přívodu vzduchu. Kde bych měl kohout hledat ? Nenajdu to ani v chytré knize.


Naposledy upravil Micus dne čt říjen 15, 2009 9:28 pm, celkově upraveno 2 krát
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: čt říjen 15, 2009 9:26 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
problém bych tedy vyděl kolem výměníku, omrknul bych ten kohou, on může i prasknout a pak se prostě neotevře

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Micus
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:15 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 10. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
martanc napsal:
problém bych tedy vyděl kolem výměníku, omrknul bych ten kohout, on může i prasknout a pak se prostě neotevře

Díky za radu, ale já tam prostě žádný ventil nemám.
Sad
Domnívám se, že bude ve výměníku nějaký vzduchový pytel, protože je studená už hadice vstupu otopné vody, té spodní od termostatu. Nebo snad ne ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:18 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
doufam ze si to poradne projel - ja nalil, odvzdusnil a az jsem poprvy zatopil tak se jeste dost vody ztratilo... predtim jsem jezdil ale netopil a voda neubyvala...

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: pá říjen 16, 2009 12:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
tak pokud tam voda necirkuluje tak nebude teplá ani vstupní hadice protože tam bude stát ta studená voda, ona se tedy po čase zahřeje ale horká fakt nebude

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Micus
Zaslal: pá říjen 16, 2009 5:25 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 15. 10. 2009 Příspěvky: 4 Bydliště: Svitavy
Zkusil jsem dle rady plastovou láhev s vodou vsunout do nálevního otvoru chladící vody a stiskem nádoby ji do okruhu natlačit. Možná tudy cesta vede, jelikož bych řekl, že z větráku topení mírné teplo již sálá. Pokusím se to poněkolikráte zopakovat. Náladu mi vzal pouze onen poradce, neboť mne poplašil, že se bude patrně jednat o projev podfouknutého těsnění pod hlavou motoru, jež mi mírně fouká do okruhu a zavzdušňuje ho.
Crying or Very sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved