punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Cidlo teploty
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Cidlo teploty

Roman Šafář
Zaslal: čt říjen 15, 2009 6:46 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Hulín
Hojas potreboval bych vedet kde je cidlo teploty chladici kapaliny na 16v. Jsou tam 3 cidla a nevime ktery je ktery. dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: čt říjen 15, 2009 7:12 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
http://www.saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=5784&start=15
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:20 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Stačí?


_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Skrbla
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:21 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Co stim máš za problé?

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Roman Šafář
Zaslal: pá říjen 16, 2009 11:11 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Hulín
Za problem?...tak dusi se to v nizkych otackach a je silena spotreba jakoby to jelo porad na sitic kvuly te teplote. No a na diagnostice to vyhodilo to cidlo a lambdu...ale lambda bude asi taky spatna neni v ni napeti...ale prvni chcem zkusit to cidlo....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Roman Šafář
Zaslal: pá říjen 16, 2009 11:15 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Hulín
A jinak diky moc Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Skrbla
Zaslal: pá říjen 16, 2009 2:39 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
No tak zkus proměřit to ECU čidlo, ty hodnoty jsem měřil nedávno na svým autě, je to měřený při zahřátým motoru kdž běželi větráky. Myslím že když vytáhneš konektor na ECU čidle tak by to mělo aspoň změnit chod motoru.

Svíčky jsi zkoušel? Tlaky? možná potenciometr klapky. Taky jsi mohl natankovat nějakej blbej benzín.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Roman Šafář
Zaslal: pá říjen 16, 2009 3:21 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Hulín
Jo svicky novy, palivovy filtr novy, vycistena klapka, prepajeny draty ke vstrikom. Auto sem koupil v pohode a zacalo to delat asi za 2 dny Mad ...je to rok 2000 a nevim jestli ma na EGR ventil jenom pripravu nebo je vytahlej...kdyz je to studena tak se to dusi a skube v nizkych otackach myslim tim. Ale jak se to zahreje tak to dela porad, pri seslapnuti plynu to zacne skubat a dusit se. No a spotreba je hrozna, z uplne lehkou nohou asi 11l.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Skrbla
Zaslal: pá říjen 16, 2009 3:42 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Roman Šafář napsal:
Jo svicky novy, palivovy filtr novy, vycistena klapka, prepajeny draty ke vstrikom. Auto sem koupil v pohode a zacalo to delat asi za 2 dny Mad ...je to rok 2000 a nevim jestli ma na EGR ventil jenom pripravu nebo je vytahlej...kdyz je to studena tak se to dusi a skube v nizkych otackach myslim tim. Ale jak se to zahreje tak to dela porad, pri seslapnuti plynu to zacne skubat a dusit se. No a spotreba je hrozna, z uplne lehkou nohou asi 11l.


Pokud to má jen jednu lambdu a tyhle 3 čidla na bloku tak by to měl bejt ten model těsně před EGR.

A jak to jde na volnoběh, drží normálně? A když přidáš na neutrál hádá se to??
Kontroloval jsi svíčky? Není nějaká od oleje, čěrná, přepálená.

Chce to asi jít od začátku a kontrolovat jednu věc zadruhou.
Tlak palivovýho čerpadla

Zkus třeba vyndat lištu se vstřikama a vyskoušte jestli všechny dobře prášej.

svíčky- zapalovací rampu.

Těsnost sacího potrubí.

Čidlo klepání.

Nebo jestli tmáš možnost aby ti někdo půjčil závodní ECU ta je bez imobilizéru.

Neměnil jsi i rozvody?
Už jsem viděl auta co měli o zub přesazenej rozvoďák a škubalo to a prskalo.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Roman Šafář
Zaslal: pá říjen 16, 2009 4:15 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 31. 08. 2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Hulín
Na volnobeh to taky kolisa...ale ne ze by to zdechlo. A rozvody se zatim nedelaly ma to najety 150t a delaly se ve 130t...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Nick
Zaslal: pá říjen 16, 2009 5:01 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 30. 08. 2008 Příspěvky: 637 Bydliště: Otrokovice
al mě to dělalo něco podobnýho ale vůbec to nebylo v čidle a ničem takovém ale v káblech k baterce ale to tím asi nebudeš mít ale omkrnout si to můžeš,spotřebu jsem měl normálka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu MSN Messenger
vtsko
Zaslal: pá říjen 16, 2009 7:31 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
ak ti zdvyhlo spotrebu,bude to lambdou...ak vypojis cidlo co je na ECU,tak sa ti zdvyhnu otacky,zapne sa vetrak naplno a bude ti svietit kontrolka na budiku teploty.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved