Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Opožděná reakce na plyn |
KenaD |
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:39 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
Zdravím mám problem s opožděnou reakci na plyn... Je to možne? A čím by to mohlo byt? Ještě mám problem že někdy auto jede bez problemu a někdy škube, kolíšou otáčky... čím to muže byt? Muže to byt lambdou? Díky za rady |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:42 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
zkusil bych svíčky. |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:45 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
tak svíčky mám nedávno meněne dával sem NGK ale přemyšlím že zajedu do citroenu nechám si to napíchnout na diagnostiku a taky si koupím přimo origo. svíčky... Jinak netěsnost kolem vyfuku ani bych neřekl... možna kolem katru? že by to mohlo až tak dělat???? |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:18 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
no už jsem zažil mnohokrát že takové ty údajně lepší svíčky jsou mnohdy horší než obyč Bosch nebo Brisk. u saxíku nejde vyblikat závady v ŘJ klíčkem??? |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
kloub napsal: no už jsem zažil mnohokrát že takové ty údajně lepší svíčky jsou mnohdy horší než obyč Bosch nebo Brisk. u saxíku nejde vyblikat závady v ŘJ klíčkem???
|
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út říjen 27, 2009 11:33 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
i brisk ma iridium ne |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: st říjen 28, 2009 9:21 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
MrChodnyCZ napsal: kloub napsal: no už jsem zažil mnohokrát že takové ty údajně lepší svíčky jsou mnohdy horší než obyč Bosch nebo Brisk. u saxíku nejde vyblikat závady v ŘJ klíčkem???
No konečně, to jsi měl udělat už dávno |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: st říjen 28, 2009 9:28 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
sviecky to podla mna nebudu,
vyskusaj radsej odpojit lambda sondu, potom to moze byt cidlo teploty vody, alebo potenciometer na klapke vynechava a ecu obcas vobec nevie ze tlacis na pedal
PS:
podla AutoData by sa chybove kody mali dat vyblikavat, neviem ci klucom, ale uzemnenim prislusneho pinu na diag. zasuvke.... mne to neslo, mozno som nemal ziadne chyby preto
lebo ak nesmvieti kontrolka diagnostiky, neviem ci tam su nejake chyby vobec |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
kropaczech |
Zaslal: st říjen 28, 2009 9:35 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 17. 05. 2008
Příspěvky: 158
Bydliště: Úvaly u Prahy
|
me tohle delala fiesta co sem mel pre Saxem a bylo to netesnosti podtlakove soustavy pred brzdovym valcem. proste tam kde se mel brat podtlak to netesnilo a prisaval se tam falesny vzduch do motoru. po utesneni silikonem to bylo OK |
_________________ 1.1i 44KW r.v.2002 |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st říjen 28, 2009 11:37 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
kloub napsal: no už jsem zažil mnohokrát že takové ty údajně lepší svíčky jsou mnohdy horší než obyč Bosch nebo Brisk. u saxíku nejde vyblikat závady v ŘJ klíčkem???
Nechapu, neznám.... |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st říjen 28, 2009 11:44 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
teoreticky by to vyblikat jit mnelo, dokonce sem to kdisy skousel ale neak sem nenasel tu spravnou polhu. Nekde na netu je na to navod, ja uz si to moc nepamatuju ale bylo to neak takhle: Otocit klickem do polohy pred startem a pak dale otacet ale nenastartovat mel by ses zastavit tak v půlce drády a drzet klícek, po urcitem case zacne blikat kontrolka motoru to znamena zacatek diagnostiky a pak tim klicem otocit zpet a znova snim pootocit a ono to vyblika prvni zavadu a tohle opakovat nez to vyblika konec diagnostiky. Nekde je na to navod i tabulka kódů ale fakt uz netusim kde |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
KenaD |
Zaslal: st říjen 28, 2009 12:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 01. 10. 2007
Příspěvky: 704
Bydliště: Třinec
|
martanc napsal: teoreticky by to vyblikat jit mnelo, dokonce sem to kdisy skousel ale neak sem nenasel tu spravnou polhu. Nekde na netu je na to navod, ja uz si to moc nepamatuju ale bylo to neak takhle: Otocit klickem do polohy pred startem a pak dale otacet ale nenastartovat mel by ses zastavit tak v půlce drády a drzet klícek, po urcitem case zacne blikat kontrolka motoru to znamena zacatek diagnostiky a pak tim klicem otocit zpet a znova snim pootocit a ono to vyblika prvni zavadu a tohle opakovat nez to vyblika konec diagnostiky. Nekde je na to navod i tabulka kódů ale fakt uz netusim kde
K tomu ale musím mit diagnostiku ne? |
_________________ Vts zlate 1,6 8V - ex
Vts bile 1,6 16V - ex
Saxo Vts r.v. 2002 ; 1,6 16V - LPG, ex
Škoda octavia 1,9tdi 4x4 ex
Seat alhambra 4x4 1.9Tdi
Garage:
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=170 |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: st říjen 28, 2009 12:49 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: st říjen 28, 2009 6:10 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
jo to je ono postup stejnej jako na saxo ale kód závad nevim jestli je stejnej |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
|