Autor |
Zpráva |
< Servis ~ 1.5D... Dlooouuuze toci, nez nastartuje |
martanc |
Zaslal: út říjen 27, 2009 3:54 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
ale něaký diagnostický konektor 1.5 má, měl by sloužit k nastavení vstřiku atd.. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 27, 2009 4:25 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
Ja si tiez myslim, ze mechanicky diesel s rotacnym cerpadlom nepotrebuje ECU, aj ked nic nie je nepozne.
Predvstrek je predpokladam mechanicky. Malo by to byt nieco ako sitic na benzinovom motore. Netusim ako to ma saxo, ale Renault to ma riesene: je to taky valcek nasrobovany tusim v hlave motora, ide z toho bovden s lankom, a ten je prichiteny na cerpadle. Vlastne ked je chadny motor to lanko potiahne taku paku na cerpadle, co funguje ako sitic.
Ak sa mylim ma opravte.... |
|
|
Návrat nahoru |
|
Zdenda.VTD |
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 80
Bydliště: Plzen
|
martanc napsal: ale něaký diagnostický konektor 1.5 má, měl by sloužit k nastavení vstřiku atd..
nastavení vstřiku?? a jak? když je to plně mechanický diesel??
toho štekru sem se všiml také při výmněně pojistek..prý je to kvůly el. budíkům fungují jako u oktávky...mají pamněť závad..ale nevím co to muže vypsat za závady když to nemá defakto žádnou motorovou elektriku
jo a jinak sem mněl podobný problem a dělal mi to takovej jakoby ventil co je v bloku nad palivovim filtrem..zalepil sem to lepidlem na sklo a je klid |
_________________ Saxo mk2 1.5D Black edition
info o mim Saxu http://www.pirates.cz/forum/viewtopic.php?t=1329 |
|
Návrat nahoru |
|
dreamer_zl |
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:28 pm |
|
|
NĚMÁ NÁVŠTĚVA
Založen: 18. 06. 2008
Příspěvky: 9
Bydliště: Zlín
|
ale prd... je tam ECU.
Jenom nesmis mit kabel od cinanu za 400, ale drahou diagnostiku za 100klacku, aby ses s tim vubec spojil
Tu diagnostiku ma kamos s servisu |
|
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 27, 2009 5:49 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
to martanc: ECU na nadstavenie vstrekov - skapem od smiechu.
dreamer_zl ak si pozries nasledovny obrazok
zistis ze predvstrek zabezpecuje suciastka c 1. Tym smerom by som sa uberal...
Ja som na 1,9D tiez mal ECU, ale ta sluzila na riadenie spodin ( ovladala EGR alebo nieco take), kedze lambdy mechanicky nefunguje....
A ver tomu ze nepotrebujes diagnostiku za 100 klackov aby si vycital pamat zavad. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:16 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
lakinooo napsal: to martanc: ECU na nadstavenie vstrekov - skapem od smiechu. pardon že sem se blbě vyjádřil tak holt po lopatě. Ta zásuvka je tam pro to aby si tam v servise pýchly na to určený otáčkoměr a mohly nastavit např. volnoběžné otáčky atd.. |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
lakinooo |
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:55 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 1808
Bydliště: Vrútky
|
martanc napsal: pardon že sem se blbě vyjádřil tak holt po lopatě. Ta zásuvka je tam pro to aby si tam v servise pýchly na to určený otáčkoměr a mohly nastavit např. volnoběžné otáčky atd.. to uz je logickejsie... |
|
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: út říjen 27, 2009 6:56 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
ta součástka co pouští sitič je tzv. bimetal. často bývá zastrčený někde u termostatu a za studena natáhne lanko a tím ovládá tu páčku na čerpadle a upravuje chod motoru hlavně za studena. někdo mě říka že přidává jen víc nafty a další zase že řídí předvstřik.
ten bimetal nemá vliv na nastartování ale na chod studeného motoru a jestli ti to dělá i po zahřátí motoru (kdy už je bimetal vyplí) tak bude chyba někde jinde |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
Lukes.2002 |
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:28 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 08. 09. 2006
Příspěvky: 1998
Bydliště: Šumperk
|
Podle zákonů musí mít všechny auta vyrobené po roce 2000 (včetně) řídící jednotku , hlavně kvůli emisím a řízení EGR ventilu. Je to jedna zpodmínek některé normy Euro xy...ted z hlavy nevím jistě jestli to byla trojka nebo ne.
A to je přesně případ 1.5D
P.S: Pokud motor špatně startuje i zahřátý tak chyba bude jinde než ve žhavičích. Nicméně s příchodem nižšíchteplot byly u dieselu obvykle projevy špatných žhavicích svíček. |
_________________ ex -1.5 D/42kw/2002 ! Modré Saxo spz za oknem "Alibaba"....těžko přehlednout
ex - VTS/1.6 8V/65kw/2000 ! Modré Saxo
ex - Ford Mondeo ST220/3.0 24V/166kw/ zase Modré
Alfa Romeo 159 Sportwagon |
|
Návrat nahoru |
|
Zdenda.VTD |
Zaslal: st říjen 28, 2009 8:20 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 14. 09. 2009
Příspěvky: 80
Bydliště: Plzen
|
1.5d má euro 2..nemá řízenej kat..a nejsem si ani jistej jestly kat vlastně má a vim určitě že mi motor neřídí žádná elektronika.. |
_________________ Saxo mk2 1.5D Black edition
info o mim Saxu http://www.pirates.cz/forum/viewtopic.php?t=1329 |
|
Návrat nahoru |
|
kloub |
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:05 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 22. 06. 2008
Příspěvky: 212
Bydliště: Tupesy u Uherskeho hradiste
|
lukes: to přece ale neznamená že celý motor musí řídít nějaká ŘJ, stáčí aby něco řídílo EGR ventil.
já mám taky euro 2 a mám plně mechanický diesel, dokonce i staré naftové 205ky mají EGR ventil
stejně si našel diagnostický konektor který je asi k ničemu( francouzi to dávají do všech aut aby s tím měli míň práce tahat na každé auto jiné kabely) a tu ŘJ co máš v autě je od ABS. schválně napiš co máš na ní napsané, aj ty čísla a výrobce napiš |
_________________ 1.6 8V už není |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: st říjen 28, 2009 10:41 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
muj diesel kat nema... jen stred a koncak ani zadny egr si nejsem vedom ze by tam bylo... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: ne listopad 07, 2010 8:12 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
Ahoj, nerad opět všechny ruším.... U mě se ukázal tento problém. Najednou jsem ráno přišel k autu a chtěl nastartovat...motor točí jak zběsilej, ale nic 3x - 4x po 15vteřinách. nakonec začíná škytat a zřejmě kompresí chytne. ... jak už je to teplé tak to chytne.. ale ráno opět minutu točím a nic. Nakonec to vždy chytne. Myslel jsem si, že je to svíčkama.....koupil jsem nové a zase nic...Všiml jsem si že když točím, tak chvilku nic, pak jde jako bílej dým a cejtím nespálenou naftu...a když to chytne tak si to černě odflusne a mam pocit že naběhnout postupně všechny válce jak u tanku. Jak říkám jeden den OK a ráno mrtvo. Byl jsem zvyklý startovat na jedno otočení motoru a hned to chytlo. Jelikož svíčky jsou nové tak přemýšlím nad tím relé.. nebo čerpadlem (mam Bosh)...
Poradíte čím by to mohlo být?? Kde najdu relé? |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne listopad 07, 2010 8:39 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
sorry za rejpavej dotaz - jak smrdi nespalena nafta??? ja si do ted myslel ze se to neodparuje a tudiz nesmrdi... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Bishboun |
Zaslal: ne listopad 07, 2010 9:50 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 20. 01. 2007
Příspěvky: 165
Bydliště: Ústí n.L.
|
EiFFeL napsal: sorry za rejpavej dotaz - jak smrdi nespalena nafta??? ja si do ted myslel ze se to neodparuje a tudiz nesmrdi...
No asi sem to špatně napsal...nespalená nafta smrdí jako nespálená nafta...nebo spíš prostě jako nafta....Myslel jsem to tak, že z toho dýmu(čoudu) co jde z výfuku cejtím naftu, jako když dáš hlavu do barelu s naftou. |
_________________ Trumpeta z kamionu o mě dává vědět když mě nekdo přehlídne a 230V v autě najdu taky. |
|
Návrat nahoru |
|
|