Autor |
Zpráva |
< Servis ~ ztrácí se voda |
JohnyVTR |
Zaslal: út listopad 03, 2009 9:55 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Zdarec pánové, nemá někdo zkušenosti se ztrátou vody a následným dolíváním a zavzdušňováním chladicího systému? Už mě to pronásleduje celkem dlouho a s blížící se zimou to musím pořešit
Auto jede celkem v klidu (žádné ztráty výkonu sem nepoznal), ale jistil jsem, že když se po jízdě podívám ze spodu motoru, vídím pod vodní pumpou, rozvoďákem a klíňákem (prostě z té strany) potečený motor od vody. Může to být špatnou vodní pumpou
-> Blesk65: Na to těsnění pod hlavou to nevypadá jak sme to řešili.. |
_________________ Saxo 1.6 8V VTR...už není
teď: Xsara 2.0 16V VTS |
|
Návrat nahoru |
|
ManaS |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:15 pm |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 28. 09. 2009
Příspěvky: 243
Bydliště: domov
|
JohnyVTR napsal: Zdarec pánové, nemá někdo zkušenosti se ztrátou vody a následným dolíváním a zavzdušňováním chladicího systému? Už mě to pronásleduje celkem dlouho a s blížící se zimou to musím pořešit
Auto jede celkem v klidu (žádné ztráty výkonu sem nepoznal), ale jistil jsem, že když se po jízdě podívám ze spodu motoru, vídím pod vodní pumpou, rozvoďákem a klíňákem (prostě z té strany) potečený motor od vody. Může to být špatnou vodní pumpou
-> Blesk65: Na to těsnění pod hlavou to nevypadá jak sme to řešili..
Jestli to tece u vodni pumpy tak by to melo byt tesneni pod ni. aspon teda myslim |
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyVTR |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:36 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
kdyby vodní pumpa nefungovala tak bys tak po 3minutách vařil možná i dřív |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:41 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
pumpa vetsinou zacne uchcavat, kdyz se vymeni rozvodak a ona se necha puvodni. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:43 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
|
Návrat nahoru |
|
beniro |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:48 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 06. 02. 2007
Příspěvky: 756
Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
|
a skontroloval si uz hadice ?
z vodnej pumpy vedie hadica do chladica a je dost ohnuta (na 16V)
tam som to mal popraskane a mizla voda
zbadal som to iba vdaka zelenemu povlaku na hadici, pod autom voda nikdy nebola
alebo to bude tou pumpu, meni sa pri vymene rozvodov, mne to v citroene nevymenili a po mesiaci zacalo z nej poriadne tiect |
_________________ VTS, STI |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út listopad 03, 2009 10:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
ja mam na nafte taky puvodni... ma nahrouceno 200000km a vali jak diva ale ted pri rozvodech pujde za novou... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
JohnyVTR |
Zaslal: út listopad 03, 2009 11:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Právě vím, že když se dělají rozvody, tak i s vodní pumpou..no a teď se dívám do dokladu, který sem nemohl pořád najít od borca, od kterého mám auto a tam je rozepsaná výměna rozvodů, kterou dělal před prodejem auta a stojí tam, že bylo děláno: těsnění hlavy; brus hlavy; těsnění výfuku, sání, víka ventilů; gufera ventilů a rozvod. sada (za 1800 Kč ta rozvodovka). Je možné, že za 1800 Kč tam byla i vodní pumpa? Asi těžko, co? To potvrzuje teorii MrChodného, že to tama chčije, protože nebyla měněná!
Jak posílal EiFFeL ten nákres, tak u nové vodní pumpy je součástí i ten těsnicí kroužek označený číslem 2?
Na hadice ještě pořádně mrknu, na to sem měl podezření taky..
Jinak dík moc za rady pánové! |
_________________ Saxo 1.6 8V VTR...už není
teď: Xsara 2.0 16V VTS |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: út listopad 03, 2009 11:15 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
nejdřív mi netěsnilo víčko nádržky chladiče, to jsem vyměnil a tak teď pro změnu zas utíká voda okolo uzávěru odvzdušňování na vrchní straně chladiče. |
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyVTR |
Zaslal: út listopad 03, 2009 11:23 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
Sorry, je tam popsaná práce spojená s výměnou těsnění pod hlavou (a ne jen výměna rozvodů)
A prostě o vodní pumpě ani čárka..
Jo a ten nákres mám chápat tak, že vodní pumpa, která stojí cca 1000 Kč se sestává z těch částí 1 až 4? |
_________________ Saxo 1.6 8V VTR...už není
teď: Xsara 2.0 16V VTS |
|
Návrat nahoru |
|
JohnyVTR |
Zaslal: út listopad 03, 2009 11:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
-> toms91: Na to víčko od expanzky mám taky podezření a na ten odvzdušňovák na chladiči taky (má ulámaný ten plastový závit z části, tak nevím jak těsní). Jak jsi došel na to, že to utíká těma víčkama? Při nastarovaném zahřátém motoru jsi viděl jak se tama dere voda ven? |
_________________ Saxo 1.6 8V VTR...už není
teď: Xsara 2.0 16V VTS |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: st listopad 04, 2009 8:23 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
johny jestli chces mam vodni pumpu dal bych ti ji zdarma ale nevymjestli tam mam to tesneni ale da se lehce koupit..
Pokud by to bylo jen tou pumpou tak proc tam mas olej ve vode |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
tomsi91 |
Zaslal: st listopad 04, 2009 3:24 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 09. 07. 2009
Příspěvky: 126
Bydliště: Plzeň
|
JohnyVTR napsal: -> toms91: Na to víčko od expanzky mám taky podezření a na ten odvzdušňovák na chladiči taky (má ulámaný ten plastový závit z části, tak nevím jak těsní). Jak jsi došel na to, že to utíká těma víčkama? Při nastarovaném zahřátém motoru jsi viděl jak se tama dere voda ven?
Když jsem měl netěsné víčko nádržky, po zahřátí motoru a třeba delší jízdě bylo okolo víčka mokro a když to vychladlo a odšrouboval jsem ho, tak tam stálo trochu kapaliny co neměla kudy vytéct. No a ten uzávěr odvzdušňování je také jasný, když dojedu, stojí v něm kapalina a okolo je to mokré. Zhrošilo se to, jak jsem ho párkrát otevřel a uzavřel.Akorát nevim kde ho sehnat, jestli je stejný ještě s nějakými auty, na vrakovišti mi řekli že to nemaj, že měli jen 2 komplet chladiče. |
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyVTR |
Zaslal: st listopad 04, 2009 7:44 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 25. 03. 2008
Příspěvky: 116
Bydliště: Uherské Hradiště
|
-> Blesk65: Vím vím jak sme jeli z toho srazu, viděli sme lehce zbarvenou mapu ve vodě, která vytekla. Jenže nemohl to být pozůstatek fridexu (či nějaké podobné nemrznoucí kapaliny)? Nebo následek zoxidování vody v chladicím systému.. Hladina oleje je furt stejná. A do motoru voda asi taky nejde, byla by vyšší hladina oleje, na víčku (nebo plechu pod ním) by byla sraženina nebo aspoň měrka oleje by byla orosená. A nic z toho se nekoná
Vypadá to jen, že voda se ztrácí v malém množství odněkud pryč ven, buď pumpou, nebo hadicí, co vede z pumpy do chladiče.
Takže ty máš k dispozici vodní pumpu, která je ok?
->tomsi91: Tak to jo, vypadá to, že když je kolem těch zátek sucho po jízdě, tak to budu brát jako dobré a že je problém někde jinde..
Ale díky!
Prostě příznaky sou takové všeljaké, chtěl bych to mít už za sebou, celkem mě to sere jak se to dlouho táhne Se to ke konci léta uklidnilo, tak sem myslel, že to bude v klidu a teď je to čím dál horší.. |
_________________ Saxo 1.6 8V VTR...už není
teď: Xsara 2.0 16V VTS |
|
Návrat nahoru |
|
|