Autor |
Zpráva |
|
pyropas |
Zaslal: út listopad 17, 2009 7:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 31. 10. 2009
Příspěvky: 95
Bydliště: Mukařov
|
Zdarec.Nevim jestli se to tu řešilo.Ale potřeboval bych podsvítit budíky na modro.ale napřešel sem jak na to |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út listopad 17, 2009 7:49 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
starej model - zarovky
novej model - smd led diody - viz. treba swooper |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
SKreyn |
Zaslal: út listopad 17, 2009 8:22 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 04. 10. 2008
Příspěvky: 437
Bydliště: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: st listopad 18, 2009 8:03 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
nekde jsem to tu resil jestli ti to pomuze mam nejake fotky tady
www.casari.rajce.net
UPRAVA PODSVICENI BUDIKU POMOCI LED DIOD
potrebujem:
asi 6x 3.3V LED (modra) s co nejvetsim uhlem,svitivost necham na vas.
pro predstavu, ja mel 56 000mcd a je to tak akorat
6x odpor (sry ale ted nvm hodnotu )
a to je asi vse pokud se nemylim
Celá uprava vyjde asi na 120kč ale ja kupoval diodky na aukru a vyslo me to asi na 20kč + postovne ktere stejne hradil kamos
da se to udelat i z tech diod s patici ale ty jsou drahe jak prase
myslim ze jsou stejne jako tyto:h ttp://www.cztuning.cz/index.php?action=detail&zboid=1269
1. musis vytahnout ten plast co je prednima, respektive ono to musi cele ven i s tema budikama - takze odsroubujes ty dva plasty co kryjou tycku od volantu
odsroubujes ten spodni sundas ho a ten horni uz de dolu sam, je to da dva torxy nebo samorezky ted nvm
2. jakmile to mas dole odrsoubuj ten cerny plast co je jeste pred plexi. jsou to dva sroubky na hore a dva byly schovane dole pod tim plastem (k tem je kurevsky hnusnej pristup) pak to jen vytahni smerem k sobe, je to takovy jezek vkleci ale da se to prorvat, mi se to podarilo skrz volant
3. pak ti zbyvaj uz jen ty budiky... ty sou taky prisroubovane, presne uz nvm jak ale je to hracka, horsi je opet to vytahovani, nekteri to resili vyndanim volantu ale na to jsem si netrouf - vysledek: kdyz si pohrajes vytahnes to i pres volant (samozrejme odpojis kable, jen je povitahne, nekdy jsou ztuha
4. jakmile jsou ty budiky venku, musis je domrte rozebrat takze vsecky sroubky co vypadaj ze neco drzi vysroubuj
sundas z toho plexi a vsecko co jde,musi ti zuzstat jen motorky na cifernikach
5. motorky taky sundej
6. jakmile ti zustanou pouze ciferniky musis z nich sundat takovou folii co je tam prilepena, pak ti zustane jen pruhledny plast a folie s cislama, tu folii sundej ze zadu zbrus treba smirkem, neboj cisla ti zustanou, musis zbrousit jen tu zelenou vrstvu, (je to videt na fotkach) tim padem se cifernik stava bilym a ne zelenym jak je puvodne.
pozn. doporucuju ti to pred vybrousenim ocistit benzinem nebo tak necim at stahnes to lepidlo jinak se nadres
7. pak ty ciferniky nalepis z5 na ocistene plexi (ja jsem to lepil bodově sekundakem - mimo cisla!
8. no a ted uz jen posledni uprava napajis tam diody i s odpory!!
ja mel diodky 65000mcd(vysocesvitive) na 3.3V k tomu nejake odpory ted uz nvm jake vybral mi je kamos elektrikar, pac tam tece myslim 12V
Na diodku si napajis odpor a cele to napajis natvrdo do te patice misto zarovky. musis si ale hlidat plus a minus.
pozn. ta patice se da vytahnout. staci pootocit a potahnout k sobe
popr. existuje moznost koupit diody s patici ale to se ti hafo prodrazi.
9. nahazes vse do puvodniho stavu
jeste jednou upozornuju fotky zde:
www.casari.rajce.net - album UPRAVA TACHOMETRU....
hodne zdaru
10. svitis a svitis a tvoje deti sviti a jejich deti sviti a tak dale |
Naposledy upravil Casari dne st listopad 18, 2009 8:36 am, celkově upraveno 1 krát _________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
Casari |
Zaslal: st listopad 18, 2009 8:05 am |
|
|
ECHT SAXOKLUBÁK
Založen: 21. 07. 2009
Příspěvky: 323
Bydliště: Opava (Dolní Benešov)
|
poznamka pro adminy!!
nebylo by na skodu zalozit nejake subforum Navody: proste neco kam by se bud presouvaly prispevky obsahujci podrobny navod nebo neco kam by se psali pouze navody aspon by se tu kazdy furt na vsechno neptal a nemusel by to slozite hledat |
_________________ Saxo 1.1, 44KW, červená, zatím bez větších úprav
čím dřív zemřeš,tím dýl budeš mrtvý...
http://casari.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st listopad 18, 2009 8:36 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
od toho tu je hledani... navic v servisu je jako prvni tema Navody, kam kazdy muze napsat svuj navod, pokud neco kompletne vyresi. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: st leden 27, 2010 6:34 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
chlapy nechtěl sem zakádat new topic v servisu takl to hodím sem...přes dedn pohoda vše jak má byt a večer sednu nastartuju a rozsvítím a budiky mi svitily jen tak tak že sem sotva viděl čisla ...světla a ručka a ty kontrolky svítí normálně i displej s ujetýma km po zhasnutí světel svítí normálně při otočeném klíčku tak co s tim je?svitit to sviti ale slabě...kontakt??nvm vubec |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: st leden 27, 2010 6:37 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
zmackni parkrat ten kolik u otackomeru... |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: st leden 27, 2010 8:00 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
MrChodnyCZ napsal: zmackni parkrat ten kolik u otackomeru...
to asi nepomuze ne,kdyz mu sviti slabe jen cisla... kdyz bude mackat kolik tak se intenzita zvetsuje/zmensuje u vseho a ne jen u cisel,chyba bude jinde |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
troskalp |
Zaslal: čt leden 28, 2010 8:34 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 01. 09. 2008
Příspěvky: 2204
Bydliště: Střílky
|
MrChodnyCZ napsal: zmackni parkrat ten kolik u otackomeru...
vyřešeno...už to svítí pomohlo to až na podruhé ale dik |
_________________ saxik 1.6 8v BÍLÁ KŮŽEE exxx - nezapomenu na nej-prvni auto
Citroen c4 vts 2.0 16v 130kw aktual muj RED DEVIL
Další citroen C5 |
|
Návrat nahoru |
|
|