punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - LPG do Saxa
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  LPG do Saxa

Ondrik
Zaslal: so listopad 28, 2009 11:22 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 03. 2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Blansko
Ahoj
Jelikož Saxo denně využívám k jízdě do práce a najedu sním deně cca 80km začal jsem dosti vážně uvažovat o přestavbě na LPG.
Chci se zeptat na zkušenosi a několik rad členů co mají LPG (pokud tady někdo takovej je Smile )
jednak kde máte umístěnou bombu? V kufru nebo pod autem místo rezervy??
co to udělá s jízdními vlastnostmi motoru?? Neklesne výkon??
a naposled zda se to vůbec vyplatí aby spotřeba plynu nebyla dvojnásobná co benzínu potom by to stratilo smysl.
Díky za rady.

_________________
Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EiFFeL
Zaslal: ne listopad 29, 2009 4:41 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 12. 2005 Příspěvky: 5780 Bydliště: Vranovská Ves
vykon urco klesne - o kolik tezko rict... zkouseli sme to s XM 3.0 V6 - rozjezd na cca 100kmh na rovny ceste - prepnuti na plyn a bylo zjevne citit jak auto zpomaluje...

ale zas na bezny jezdeni do prace je ti jedno jestli mas 87kW nebo 60kW

_________________
ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Joshua
Zaslal: ne listopad 29, 2009 2:39 pm Odpovědět s citátem
ECHT SAXOKLUBÁK Založen: 28. 02. 2008 Příspěvky: 311 Bydliště: Martin, SK
tak výkon ti klesne o cca. 10 -15 %, čiže niečo medzi 70-80kW! takže si tále myslím, že pohoda v tvojom prípade. Záleží samozrejme na použitej technológie, niektoré sú fakt celkom účinné a rozdiel prakticky ani necítiš. Spotrebu pri normálnom jazdení budeš mať o liter, liter a pol väčšiu, plyn ide lepšie v nízkych otáčkach. Kámoš to má na Passate 1.8, má systém, ktorý skvapaľnuje plyn, dal do toho síce 1700 eur, ale už to má dávno späť, bo v meste mu to žralo 13 a mimo 9-10.

_________________
by Joshua
1.1 60 hp rulezz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MrChodnyCZ
Zaslal: ne listopad 29, 2009 4:03 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
Vyplati se vubec ta prestavba? Jestli by nebylo vyhodnejsi saxo prodat a koupit uz neco, co jezdi na lpg Question

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ondrik
Zaslal: ne listopad 29, 2009 7:14 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 03. 2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Blansko
Neblázni Saxo neprodám to si raději koupím druhý auto
Jinak ten pokles výkonu jsem zas tak velkej nečekal to se mě moc nelíbí.
Děkuji za příspěvky

_________________
Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MrChodnyCZ
Zaslal: ne listopad 29, 2009 7:47 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 12. 07. 2007 Příspěvky: 3334 Bydliště: Hodonín
A k te ztrate vykonu diky plynu si jeste pripocti narust vahy auta a zjistis, ze to bude mrtve i kdyz pojedes na benal Smile

_________________
“All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
lakinooo
Zaslal: ne listopad 29, 2009 7:51 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Si to zrataj za prestavbu co ja viem 1500 EUR. Kolko km musies prejst aby si usetril???

A ohladom druheho auta si to prerataj tiez.

Nakoniec zstis ze si spokojny s tym co mas.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blesk65
Zaslal: ne listopad 29, 2009 8:36 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 08. 10. 2008 Příspěvky: 865 Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
u nas v CR stoji 20 az 28 tis od typu sistemu a s vykonem si nedelej hlavu

_________________
[img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img]
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lakinooo
Zaslal: ne listopad 29, 2009 9:33 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Cize navratnost cca 30 tis km. Neratam castejsiu vymenu oleja, sviecok, TK. Cize tak po 40 tis km si mozes povedat mam to spat. Len je otazne za aky cas to najazdis, kolko si chces saxo nechat, zabratu polku kufra.... Ale z dlhodobeha hladiska sa to oplati, aj priroda ti podakuje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Skrbla
Zaslal: ne listopad 29, 2009 9:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 27. 02. 2008 Příspěvky: 1180 Bydliště: Jičín
Když nebudeme koukat na výkon spolehlivost atd.
Z hlediska nákladů to vypadá takhle:

spotřeba by měla bejt cca stejná.
Pak už to jsou jednoduchý počty 80km deně to je cca 20.000 km/ rok
Jestli máš průměrnou spotřebu cca 7l/100 km toje 1400L benzinu na 20.000km
při ceně benzimu cca 27Kč/L to dáš za benzín 37.800Kč/rok
při ceně LPG cca 14Kč/L tj. 19.600Kč/rok

ročně ušetříš 18.200Kč

Pokud instalace LPG stojí zhruba 25.000Kč tak investici máš za neclých 17 měsíců zpátky a pak už jezdíš za půlku.

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Krtecek
Zaslal: ne listopad 29, 2009 9:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 01. 2009 Příspěvky: 494 Bydliště: Frýdek-Místek
No kamarad jsi to udělal na auto dal si tam ten sřik pro jeden válec a výkon je stejný. Jenom je fakt, že je to dražší na požázení. Ale nejdříve bych to všechno skusil přepočitat na prachy.

_________________
ex: Citroen Saxo 1.5D ASD Desing
Peugeot 207 110 GT
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Ondrik
Zaslal: ne listopad 29, 2009 10:35 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 25. 03. 2008 Příspěvky: 157 Bydliště: Blansko
Budu to muset ještě propočítat a nechat projít hlavou zda auto na spotřebu a nebo pro radost. Ještě uvidím.

_________________
Saxo 1,6 16v VTS-87kw-mazel
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: ne listopad 29, 2009 10:44 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
nejlepší je jedno auto pro radost a jedno na spotřebu. Asi si koupím smarta a budu vysmátej Very Happy Very Happy Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mystic.Biker
Zaslal: ne listopad 29, 2009 10:45 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 16. 06. 2009 Příspěvky: 579 Bydliště: Praha 10 Strašnice
tak u 1.4 bych to moc neřešil.. Very Happy

_________________

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: ne listopad 29, 2009 11:18 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Mystic.Biker napsal:
tak u 1.4 bych to moc neřešil.. Very Happy
no jasné já to myslel obrazně. S 1.4 mam fakt perfektní spotřebu, myslel sem že 1.1 nepřekonám ale překonal sem jí okamžitě.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 2
Jdi na stránku 1, 2  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved