Autor |
Zpráva |
< Servis ~ BLOK MOTORU-písty,válce |
robo |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 4:04 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Ahojte,motor mi papká olej,smrad z výfuku jak svina,kompresní tlaky o ničem,při měření tlaků mi i olej fiknul z otvorů na svíčky,takže uvažuju o výměně pístních kroužků,případně i komplet vložek a pístů,myslím že druhej motor-ojetý by moh být to samé,potřeboval bych zjistit:Jaký typ bloku motoru je u mé 1,1 r.v.97 kod TU1M HDZ,esik hliníkovej s mokrýma vložkama,bo litina?Kolik tak vyjdou kroužky,nebo komplet vložek s pístama?Dále zda se to dá sehnat i jinde než origo u citroena?Díky za rady. |
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 4:39 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
mas 54 koni alebo 60 konovu verziu??
na 54HP verziu ceny z Elit:
-Těsnění vložky válce. Výprodej - 3,99 EUR/ks
-Sada (píst+vložka válce) - 170,99 EUR
-Sada pístních kroužků - 20,77 EUR |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 5:30 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Tož to bych taky rád věděl,jak se to pozná,dle šeho?Jinak dle techničáku 60,má to bejt 44kw motor |
|
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 5:51 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
HDZ je 44kW verze. |
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
skokan |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 6:11 pm |
|
|
EX-Saxoclubák
Založen: 18. 05. 2007
Příspěvky: 3348
Bydliště: Slovensko - NMnV
|
ceny budu aj tak podobne alebo totozne |
_________________ Saxo VTS120 1.6 16v, r.v. 2000, 1/4 Mile - 15.227 s, 1/4 MPH - 95.042 km/h
Renault Clio Sport 182
|
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 6:42 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Vida a jak tak koukam na ELIT,tak motor HDZ má 40 kw/55 koníků a 44 kw verze má kod motoru HFX.V tom aby se čert vyznal |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 8:10 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
v ostrozske nove vsi maji dobre ceny na vrakaci nebo ve straznici kup druhy motor vyjde to mnohem levnej ta GO te vyjde na 2/3ceny vozu jinak jety motor v dobrem stavu 5tis namontujes a jedes |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so prosinec 05, 2009 11:36 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 4:43 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
To vyjde snad i na víc jak 2/3,např.u citroena vyjde sada vložek s pístama na nějakých 24 litrů,to je téměř půlka ceny,za kterou sem saxíka koupil,což je teda mazec.No ve Strážnici bych řek že za 5 motor nejspíše nedají...A v Ostrožské sem ještě nebyl,kde to tam je?Jinak samo,že sem uvažoval,že přehodím jen motor,ale jak zjistím že je ten motor o.k.?A nebude to ten samej vrak jak už tam mám?Jo a ten motor z pažouta je ten samej co tam mám já? |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 8:03 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
v uherskem ostrohu je autobazar u hlavni silnice naproti diasky tam se zastav jestli nemaji motor oni prodavaji i dily pouzite,
Dědina
687 22 Ostrozská Nová Ves
tel
572 598 866
jinak prijedes do ostrozske nove vsi projedes jednu levotocivou prudkou zatacku v dedine jsou tam i svodidla a pak uz jen sleduj po leve strane prvni odbocku do ulice a je to |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 8:25 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
nebo zkus viktora (viktorvts) tady z klubu, ten dela na vrakacu |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: po prosinec 07, 2009 6:24 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
Díkes za rady chlapi...No ale nedočkal sem se odpovědi,zda jde nějak poznat u vymontovanýho motoru,někde z vrakáče,v jakém je stavu??? |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: po prosinec 07, 2009 7:30 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
to se neda tak lehce poznat pokud bys ho zas nechtel rozdelat jinak staci sundat dekl a podivat se na vacku jak je opotrebena jinak vymontovat svicku a mrknout na valec zatocenim s motorem se da taky zjistit nebo gufera jestli uz netecou i tesnost horniho teseni deklu jestli uz treba neni ztvrdle tesneni atd ale pokud se na nej pujdes divat ty sam pochybuju ze to poznas,proste musis se spolehnout na solventnost prodavajiciho a na zbozi koupene jako pouzite mas 6mesicu zaruku tak mu to muzes jit vratit |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
robo |
Zaslal: po prosinec 07, 2009 3:25 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 02. 12. 2008
Příspěvky: 76
Bydliště: Kyjov,okr Hodonín
|
No uplně levé jelito nejsem a lecos zvládnu sám...Podívat se na válec/píst přes otvor na svíčku?To by mě teda nenapadlo:)Myslíš posvítit třeba baterkou?Tak mě napadá,tlaky ve válcech by asi nešly u nenamontovaného motoru změřit?Jakože protočením za kliku.A jinak gufera na vačce,nebo klice začnou propouštět olej odhadem od kolika km?I když to asi bude záležet na užívání motoru,i s málo km může být motor k.o.a naopak. |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: po prosinec 07, 2009 9:44 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
kdybys věděl vo co gooo tak se neptáš
takže idealní je posvítit baterkou na válec abys vyděl jestli není už vydřený 2a3 válec většinou trpí,gufera na klice vydrzi tak 150tis plus minus 40tis,stvrdlá guma pod deklem výka ventilů napový taky sve
tlaky se měří pomocí starteru tzn,vem si starter manometr a autobaterii jinak já to tak nikdy neměřil,když sundáš vanu tak by tam neměl být bigus
a dálší |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
|