punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Cena za servis a problemy s rozvodmi
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Cena za servis a problemy s rozvodmi

SKreyn
Zaslal: so prosinec 05, 2009 6:50 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 10. 2008 Příspěvky: 437 Bydliště: Slovensko
"a pre istotu vymenil aj sviecky" - toto sa mi lubi Very Happy
ja som toho "pre istotu" vymenil viac

_________________
1.6 16v VTS rv.6/1999


môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:01 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
ještě že pro jistotu nevymněnil auto Very Happy

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holubar
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:13 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 04. 2009 Příspěvky: 37 Bydliště: Blatne
co znamena, ze saxo s karburatorom neni? Ja sa nejak moc nevyznam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:16 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Holubar napsal:
co znamena, ze saxo s karburatorom neni? Ja sa nejak moc nevyznam
no neexistuje, karburátor se do saxa nikdy nemontoval, saxa mají buď jednobodové nebo více bodové vstřikování. Ty máš jednobodové.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holubar
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:32 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 04. 2009 Příspěvky: 37 Bydliště: Blatne
V tom pripae co tam mohlo byt zanesene, ze to potrebovalo cistenie?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SKreyn
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:35 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 04. 10. 2008 Příspěvky: 437 Bydliště: Slovensko
Holubar napsal:
V tom pripae co tam mohlo byt zanesene, ze to potrebovalo cistenie?


tak asi len tu skrtiacu klapku

_________________
1.6 16v VTS rv.6/1999


môj blog >>> http://pablovefotky.blogspot.com/
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
martanc
Zaslal: so prosinec 05, 2009 7:36 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
pravďepodobně vstřikovací jednotka. To je tam právě to co je tam mýsto karburátora ale má to stejnou funkci.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holubar
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 12:29 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 04. 2009 Příspěvky: 37 Bydliště: Blatne
No, tak hlavne, ze to ide. Ked si to tak zratam, tak odkedy to Saxo mam, vrazil som donho 1830 EUR. Dufam, ze viac si uz nevypyta
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kurenadvore
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 12:50 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
Holubar napsal:
No, tak hlavne, ze to ide. Ked si to tak zratam, tak odkedy to Saxo mam, vrazil som donho 1830 EUR. Dufam, ze viac si uz nevypyta


...... Twisted Evil

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: ne prosinec 06, 2009 3:32 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
no to už je zajímavá částka za něco více jsem kupoval 1.1 před dvouma lety do které sem pak teda taky ještě něco musel vrazit. žádné ojeté auto neni bezchybné

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
saxxer
Zaslal: pá prosinec 11, 2009 8:58 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 24. 09. 2009 Příspěvky: 81 Bydliště: LM, SVK
ach, mal by som sem chodit este menej ako raz za mesiac, lebo vzdy ked som tu mam strach ze som kupil kus ...

tiez mam pocit ze to moje vtrko je nejake lenive, raz som nevedel na stvorke pri 90tke predbehnut feliciu (od 90 som zrychloval... ale islo to poomaaalyyyyyy)

a to som uz donho vrazil dakych 2100 eur a este stale setrim na rozvody

_________________
Saxo 1.6 VTR
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Holubar
Zaslal: út leden 12, 2010 11:36 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 15. 04. 2009 Příspěvky: 37 Bydliště: Blatne
no pani a som tu zase. Od vyssie popisanych prac v servise som na aute spravil cez 1000 km, auto slo jak hodinky, spolahlivo, velka spokojnost.

Dnes som na tom spravil 50 km cestu, odparkoval som asi na polhodinu, potom som nastartoval a po chvili jazdy mi zasvietila oranzova kontrolka napravo, odpojilo mi plynovy pedal a spadol palivomer. Auto som zastavil, , motor bezal, kontrolka zhasla a ja som normalne siel dalej.

Ta kontrolka je podla knizky autodiagnostika a spaja sa so vsrekovanim a spalovanim. Po asi 5 km sa situacia opakovala po tom, ako som nechtiac vbehol s kolesom do jamy, zase som auto zastavil, motor vsak bezal, kontrolka zhasla, siel som dalej par km a auto som odparkoval.

Po chvili som sa vydal na tu istu 50 km trasu, vsetko slo bez problemov, az pred cielom, ked som vyslapol spojku, motor zhasol za jazdy. Zastavil som, nastartoval a siel dalej.

Toto sa opakovalo do ciela este dvakrat, pricom raz som startoval za jazdy, kedze mi to spravilo pred zakrutou dole kopcom. Tesne pred cielom este na chvilku zasvietila spomenuta oranzova kontrolka.

Takze moja francuzska tragedia pokracuje Very Happy

Budem vdacny za kazdu radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
beniro
Zaslal: út leden 12, 2010 11:47 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 06. 02. 2007 Příspěvky: 756 Bydliště: Slovensko, Kosice-okolie
skontroluj cidla, mozno sa iba daco uvolnilo, zanieslo, proste zly kontakt ....
mne raz z nicoho nic zdochlo pri 90kmh, este dobre, ze bola rovna cesta, ani brdzy ani posilovac nesiel

doma som vsetko popozeral a bol uvolneny kontakt na jednom cidle, nebol poriadne docvaknuty konektor po tom ako som robil poriadok v kabloch

_________________
VTS, STI
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky ICQ
rudis
Zaslal: čt leden 14, 2010 11:27 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 02. 04. 2008 Příspěvky: 27 Bydliště: Bratislava
Chcem sa opitat mam Saxo 1.1 44Kw 10/2002 r.v. naj 89000km po kolko treba menit rozvody je urcene aj po kolko rokov dik
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martanc
Zaslal: pá leden 15, 2010 12:06 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
Interval výměny jd 120 000Km pokud se jezdí krátké trasy tak výrobce doporučuje zkrátit interval na 60 000Km

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 3 z 4
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved