Autor |
Zpráva |
|
Radek |
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 1:49 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 12. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Beroun
|
Potrebuju radu. od znameho jsem si poridil 1.6 8v VTS a on tvrdi ze to ma kolem tech 120 koniku. Potrebuju vedet jestli je to mozny nebo tech 120 ma jen 16v a kolik tam mam ja. Pri meneni nejakych dilu pasovali jen ze 16v. Jsem z toho uz zmatenej |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 2:15 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
1.6 8V bud 65kW nebo 72kW
1.6 16V 87kW
16V motor poznas jednoduse - hlava do Y - mezi ventilovejma vikama cerna lista a pod nou zapalovaci rampa a pod nou utopeny svicky... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Radek |
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 3:26 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 12. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Beroun
|
diky za objasneni, kouknu se na to ale mel by to byt 8v urcite |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 5:53 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
to je jednoduche jak facka
toto je 8v 65kw ale 72kw ma na tom hlinikovem deklu pred motorem jeste cidlo lambdu |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
MrChodnyCZ |
Zaslal: ne prosinec 13, 2009 6:00 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 12. 07. 2007
Příspěvky: 3334
Bydliště: Hodonín
|
1 - 1996-1998 - cerny kryt motoru = 66kW
2 - 1998-2001 - stribrny kryt motoru, katalizator pod autem, 1 konektor do ECU = 66kW
3 - 2001-2004 - stribrny kryt motoru, katalizator ve svodech, 3 konektory do ECU = 72kW
|
_________________ “All of life’s problems can be solved with two things—duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já.
|
|
Návrat nahoru |
|
Radek |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 6:07 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 12. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Beroun
|
Je mozny ze u 8v 66kw kdyz se objednal dil na tenhle motor tam nepasoval a pasoval tam jen ze 16v? Myslim primo zasadni cast motoru, ale presne nevim jaka. Diy |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 6:19 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
to by me zajimalo jaky dil tam nepasoval a z 16v pasl to si sam kupoval ten dil nebo ti rikal ze on to kupoval protoze mraky dilu pasuji vzdyt i vrtani a zdvyh je stejny takze asi 1/2motoru |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 6:28 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
a cos objednaval?? |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
Radek |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 6:31 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 12. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Beroun
|
neco takoveho tvrdil, ale uz to radsi resit nebudu jsem s tim spokojenej a hlavne to mam jako druhe auto pro pritelkyni, ale trosisku se ji v tom hrabu podle svejch predstav |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 6:41 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
par fotek sem dej |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
Radek |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 7:02 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 12. 2009
Příspěvky: 10
Bydliště: Beroun
|
Myslis toho motoru? uz jsem zjistil vse potrebna a je to tech 66kw. Kdyz jsem se s tim svezl, tak se mi to zda dostacujici, ale z jedny jizdy se toho moc nepozna. Na dalsi delsi jizdu si musim pockat do unora, protoze se mi povedlo prijit o papiry za rychlost ale moc by me zajimalo jak jezdi ten 16v, to musi byt masakr! |
|
|
Návrat nahoru |
|
EiFFeL |
Zaslal: út prosinec 15, 2009 7:05 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 12. 2005
Příspěvky: 5780
Bydliště: Vranovská Ves
|
dojed na sraz a uvidis... |
_________________ ex Saxo 1.5D,
ex Saxo VTS 1.6 16V
ex Berlingo 1.9D
actual Peugeot 106 XSi
actual Peugeot 607 2.2HDi
actual Renault Master 2.5DCi |
|
Návrat nahoru |
|
vtsko |
Zaslal: st prosinec 16, 2009 12:33 am |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 09. 03. 2008
Příspěvky: 4167
Bydliště: Malacky
|
|
Návrat nahoru |
|
Sejny |
Zaslal: st prosinec 16, 2009 10:43 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 1162
Bydliště: Kunčina
|
ja jel v 44kw,dve ruzna 65kw a 87kw
87kw je dabel to je jasny ale s65kw na sprintu vyhraju rozjezd |
_________________ ex- 1.1i _44kw_ r.v.97,195000km
ex- 1.6 8V_65kw_r.v.00_VTS /bílá
Audi A4 B6 1.9TDi 96kw
Radši mrtvej než druhej |
|
Návrat nahoru |
|
Sandman |
Zaslal: st prosinec 16, 2009 10:56 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 05. 08. 2008
Příspěvky: 1500
Bydliště: Piesok
|
sejny,pokial 16V nepokazi(neprehrabe) start,tak nevidim dovod preco by ho mal 8V potrestat |
_________________ Silver 16V - "Holobyt"
Just remember Torque is what you feel and HP is not always the best to have. |
|
Návrat nahoru |
|
|