Autor |
Zpráva |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:06 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
Zdarec kluci, jsem tu ještě nováček, ale mám Citroena saxo 1.6 8v 72Kw. Potřeboval bych poradit, popř. píchnout. Mám problém s ranníma startama, pokaždé co sednu do auta ráno a je víc jak -2 stpně a stratuju tak se mi motor jen protáčí a ani neškytne, jen po chvíli dvakrát ocelově procvakne při startování.Ale když je teplo, nebo když to nechám v práci na zvedáku tak to chytne na drc. Měl jsem to napichlé i na diagnostice( sice to nebyla diagnostika na Citroeny,ale Peugeoty a nic jsme nenašli ).
Taky jsme řešili, že během jízdy mi začala problikávat kontrolka imobilizéru a pak už blikala normálně. Dle diagnostiky, jsem měl na Imobilizéru pořád načtený klíček. Zkoušel jsem nakodovat jen jeden klíč a nastartoval bych ho i kancelářskou sponkou, kdybych si dal práci. Takže imobilizér to není.
Vyměnil jsem palivový filtr, zítra tam dávám zpět staré svíčky a Velfobin mám nachystaný po ruce.
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli neměl někdo už taky takový problém.Kluci díky moc
Martin |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:10 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
no řekl bych klasickej zimní problém. baterka |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:13 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
No právěže baterka je taky nová. myslím že je to benzín, že jsem tam někde chvístnul s benzínem vodu.Jinak se chystám zítra na kontorlu vstřiků, jestli při startování stříkají a na svíčky, ty dám nové. Jinak pak nevím. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martanc |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:23 pm |
|
|
FATAL ERROR:MARTANC
Založen: 05. 11. 2006
Příspěvky: 6209
|
vtom případě tam nalej ten velfobin nech auto někde prohřát, nastartuj abys spotřeboval to co je v trubkách a další ráno uvidíš |
_________________ Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS! |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:25 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
to nasere vstriky maji mit odpor mezi 14az 15 ohmy
voda v benalu vylouceno to by ti nejelo vubec
kdyz ti v necem dvakrat zacvaka to je zatrolena vec pak dej vedet jak to dopadlo a cim to je |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 9:34 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
Kluci děkuji za rady a podporu. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli se ten odpor na vstřikách měří normálně na prudko, že vytáhnu štekr a naměřím, že.
A taky jsem chtěl říct, že doufám, že to je ten benzín, ono to totiž startuje sporadicky, jednou jo a jednou ne.
No prostě zítra vytáhnu startovací lištu a zkusím nastartovat jestli skácče jiskra a pak se mrknu jestli po startování a nechytnutí mám mokré svíčky......
Jo kluci, nevíce jestli 1.6 8V má štelovatelné ventily, nebo má hydraulické zdvihátka?
Nebyl jsem ještě v tom, ale taky by chtěly případně seřídit. |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:07 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
ne 8V ma nadzvihátka ještě a ventily jsou neštelovatelne
vytáhneš kabel a měříš na prudko
špatný ventil se projevuje i takovým plynulím cvakáním ale jěště muže fungovat jinak mam dobre vstřiky doma kdybys chtel |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:15 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
No čoveče zítra poměřím ty vstřiky a prostě si to celé projdu, jsem takový ťunťa, takže když.Tak to musí být... Jestli to bude vstřikama, stejně je vytáhnu ven a projdu si je tak bych Ti určo zavolal, nebo by jsme se domluvili a vzal bych je od Tebe.Máš k Těm vstřikům Ty náhradní kroužky těsníci, nebo když jsi měnil vstřiky tak jsi tam nechal ty stré. Víš jestli je to bez problému...
Ale cvakání ventilů to není, jak startuju víc jak třeba 5 sekund tak mi 2krát za sebou cvakne. Při dalším startu to už necvaká.No zítra ti sem napíšu jak jsem pokročil jo. Díky za rady. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:26 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
Čoveče ještě jsem se Tě chtěl zeptat, jestli nevíš, jaký má mít odpor ta lišty na svíčky, ten celý modul?
Zrovna bych se pokusil si proměřit i to. |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:30 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
ty tesnici gumicky nedavam nove drzija zatim bez problemu hlavne nech trochu spadnout benal,po spadnuti benalu pri vytahovani vstriku otocis palivovou ramu dolu a vstriky nahoru pak ti ani kapka benalu nevytece
pokud ti neco cvaka tak to je vetsinou rele pod ridici jednotkou |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: pá prosinec 18, 2009 10:34 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
jinak kdybys nemel stesti tak diagnostiku skoro zadarmo dela jirka wolf z nedakonic ma cas jen pres vykend
jeho icq 246088638 |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: so prosinec 19, 2009 8:04 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
Už to řeším, počasí mi nepřeje je -12 což vím, že nenastartuju za žádného režimu, takže teplá garáž! |
|
|
Návrat nahoru |
|
blesk65 |
Zaslal: so prosinec 19, 2009 9:40 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 08. 10. 2008
Příspěvky: 865
Bydliště: stare mesto u uherskeho hradiste
|
to je jednoduch jek facka ted to chce udelat diagnostiku v zamrzlem stavu on ti projede vstriky relatka a vse co je na elektro a hned uvydis,neco ti primrza ale co |
_________________ [img]http://photo.uloziste.com/?fotka=7fa229cb80ecc106.jpg&d=r933eb6d0887973f&size=3[/img] |
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: so prosinec 19, 2009 10:24 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
no jo, to jsem si taky myslel, že když mi to nestartuje, tak že to lece zjistím na diagnostice, ale pokaždé když dojde kámoš s diagnostikou tak je vše v pořádku a nastartuju kdykoli. Ale stejně v paměti závat nezůstane žádný chybný kod. |
|
|
Návrat nahoru |
|
martin_pneuservis |
Zaslal: so prosinec 19, 2009 2:18 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 04. 11. 2009
Příspěvky: 12
Bydliště: Otrokovice
|
Tak jsem to měl celé rozdělané. Zjistil jsem měřením, že mi nejde po vsunití klíče do zapalování a otočení na dvojku šťáva do čerpadla, takže to ani netlačí. Začalo mi velice divoce procvakávat relé pod řídící jednotkou. A po i vyndání klíče ze spínačky se mi asi 2 hodiny v kuse nastavovala klapka sání a cvakalo relátko. takže všechno je špatně. ještě vyčkávám na rozmrznutí, bo dnešních -12 bylo fascinující. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|