Autor |
Zpráva |
< Servis ~ Motor netáhne tak od spodku,jako dřív |
AmbP |
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:40 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 15
Bydliště: Spytihněv
|
Prosím o radu,hlavně Miki,Mishenko,Laďa:
Nějak mi saxo nenastupuje s krouťákem už tak odspodu,jak dřív ,ale později a ne tak markantně.Ve vysokých otáčkách je to O.K.Nemůže to být novýma Raceland svodama,co jsem tam dal?Nebo nemůžou být ty svody špatně dotažené a netěsnit buď u bloku,nebo u druhého dílu výfuku?Mám pocit,jakoby to chtělo buď víc paliva, vzduchu,prostě že by nebyla v určitých otáčkách správná směs,ale to je asi blbost.Prostě to má nástup s krouťákem daleko tupější a později až ve vyšších otáčkách a docela mě to sere,mám sto chutí zkusit tam dát původní originál svody a zjistit,jestli to není tím,že by ty Raceland svody byli tak na hovno.Měl jsem současně problémy s palivovou pumpou a detonačním čidlem,to mi vyměnili,jenže to bylo zhruba ve stejný čas i s těma novýma svodama a tak si nejsem jistý,čím by to mohlo být.Nevyžadují si ty sportovní svody úpravu ŘJ ?Dík za radu |
|
|
Návrat nahoru |
|
AmbP |
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:48 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 15
Bydliště: Spytihněv
|
Prostě jakoby se nějak přehltil a když trochu uberu plynu,tak to ještě víc přidá.Buď je to přehlcené,nebo špatný poměr směsi,nevím |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:51 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
AmbP napsal: Prosím o radu,hlavně Miki,Mishenko,Laďa:
Nějak mi saxo nenastupuje s krouťákem už tak odspodu,jak dřív ,ale později a ne tak markantně.Ve vysokých otáčkách je to O.K.Nemůže to být novýma Raceland svodama,co jsem tam dal?Nebo nemůžou být ty svody špatně dotažené a netěsnit buď u bloku,nebo u druhého dílu výfuku?Mám pocit,jakoby to chtělo buď víc paliva, vzduchu,prostě že by nebyla v určitých otáčkách správná směs,ale to je asi blbost.Prostě to má nástup s krouťákem daleko tupější a později až ve vyšších otáčkách a docela mě to sere,mám sto chutí zkusit tam dát původní originál svody a zjistit,jestli to není tím,že by ty Raceland svody byli tak na hovno.Měl jsem současně problémy s palivovou pumpou a detonačním čidlem,to mi vyměnili,jenže to bylo zhruba ve stejný čas i s těma novýma svodama a tak si nejsem jistý,čím by to mohlo být.Nevyžadují si ty sportovní svody úpravu ŘJ ?Dík za radu
no ja neviem , ale prave zvody by ti mali zabezpecit ze ti auto lepsie od nizsich otacok .Je aj mozna nespravna montaz ale aj chyba pumpy . |
_________________ http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4 |
|
Návrat nahoru |
|
AmbP |
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:54 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 15
Bydliště: Spytihněv
|
Miki:na případnou netěsnost se podívám a kdyžtak to přitáhnu.Ale chybu pumpy by zjistila diagnostika? |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: po srpen 28, 2006 9:08 pm |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
AmbP |
Zaslal: po srpen 28, 2006 9:12 pm |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 15
Bydliště: Spytihněv
|
A to je test na diagnostice,nebo nějaký jiný?Mechanický s měřením tlaku? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dav |
Zaslal: út srpen 29, 2006 5:42 am |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2005
Příspěvky: 91
|
Zkontroluj, jestli ti čidlo klepání utáhli na 20Nm!!! Má to obrovskej vliv! Auto se pak projevuje přesně tak, jak popisuješ. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Miki |
Zaslal: út srpen 29, 2006 6:27 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 23. 02. 2005
Příspěvky: 1262
Bydliště: Bratislava
|
|
Návrat nahoru |
|
AmbP |
Zaslal: út srpen 29, 2006 6:58 am |
|
|
JAPONSKÝ TURISTA
Založen: 24. 02. 2005
Příspěvky: 15
Bydliště: Spytihněv
|
A kde se u VTS 1,6 16V nachází to detonační čidlo klepání?Třeba bych to mohl zkusit dotáhnout sám |
|
|
Návrat nahoru |
|
dav |
Zaslal: út srpen 29, 2006 12:31 pm |
|
|
SAXOKLUBÁK
Založen: 12. 03. 2005
Příspěvky: 91
|
AmbP napsal: A kde se u VTS 1,6 16V nachází to detonační čidlo klepání?Třeba bych to mohl zkusit dotáhnout sám
to nezkoušej, musí se zvednout předek. Je tam strašně špatnej přístup. A musí to být utaženo přesně! Mě takový utažení včetně vymazání z paměti závad stálo v Cit. 700Kč. |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st srpen 30, 2006 5:06 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
Taky mám vždycky ten pocit, že když uberu z plného plynu, tak auto jakoby ještě zabere, ale pak už výkon není takový. Je to asi normální, setkal jsem se s tím u všeho. Jelikož auto jede krásně, žere v normě, necuká, nekouří, dobře startuje, tak to neřeším.
To je jen taková poznámka k tomu, že nejsi sám s tímhle pocitem. Je zajímavé , že když se člověku něco nezdá, začne auto sledovat a podezdřívá i běžné věci.
Dělat na motoru takové docela zásadní změny, tak bych si to buď rozmyslel nebo bych pro svůj klid nechal výkony změřit na brzdě, abych zjistil, rozdíl mezi origo a sport. svodama a taky bych díly měnil postupně, aby při případném pádu výkonu bylo jasné jakým dílem to bylo způsobeno. Řídit se pak pocitama, že to asi nějak jede hůř a přehazovat díly sem a tam, abych se přesvědčil, jestli to je ono nebo ne je podle mě kravina. Moje zkušenost - čím víc se do něčeho zbytečně hrabeš, tím je to horší. |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: út září 05, 2006 10:16 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Mám podobný problém.Na VTS 1,6 16v jsem vyměnil motor a od té doby to jede hůř. Není to tak živy jako před tím. Zkoušel jsem měnit svíčky a je to pořád stejny.Jako by prokluzovala spojka nebo jako by se ten výkon někde ztrácel.Dal jsem náporovy sání, laděnej výfuk a je to trochu lepší, ale pořád to není jako z původním motorem.Poraďte co s tím. |
|
|
Návrat nahoru |
|
Ritchma |
Zaslal: út září 05, 2006 1:00 pm |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 2233
|
zlamos napsal: Mám podobný problém.Na VTS 1,6 16v jsem vyměnil motor a od té doby to jede hůř. Není to tak živy jako před tím. Zkoušel jsem měnit svíčky a je to pořád stejny.Jako by prokluzovala spojka nebo jako by se ten výkon někde ztrácel.Dal jsem náporovy sání, laděnej výfuk a je to trochu lepší, ale pořád to není jako z původním motorem.Poraďte co s tím.
A v jaký je kondici ten motor? Já sem měl hlavu na přetěsnění a přitom se ten motor pročistil a hrozně to bylo znát. Strašně to ožilo takže což takhle dekarbonizaci ? |
|
|
Návrat nahoru |
|
zlamos |
Zaslal: st září 06, 2006 8:32 am |
|
|
MELHUBA KLUBU
Založen: 03. 08. 2006
Příspěvky: 612
Bydliště: Olomouc Dolany
|
Asi v moc dobré kondici neni když to prd jede No, říkali mi,že má najeto 130 000km.A co to čidlo otřesu? V kterém místě je? A dekarbonizace, myslíš stříkat vodu do sání za chodu? Zkusim to, akorát nevím jaké množství tam mám nastříkat.Je na to nějakej přípravek nebo stačí voda? |
|
|
Návrat nahoru |
|
dyk77 |
Zaslal: st září 06, 2006 8:45 am |
|
|
ERROR: RITCHMA VIRUS
Založen: 24. 05. 2005
Příspěvky: 1511
Bydliště: Most
|
zlamos napsal: Asi v moc dobré kondici neni když to prd jede No, říkali mi,že má najeto 130 000km.A co to čidlo otřesu? V kterém místě je? A dekarbonizace, myslíš stříkat vodu do sání za chodu? Zkusim to, akorát nevím jaké množství tam mám nastříkat.Je na to nějakej přípravek nebo stačí voda?
Tady už jsem na to poukazoval , tak se číhni. Stačí na to voda H2O, tedy destilka |
_________________ Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE*** Spotřeba CITROEN SAXO |
|
Návrat nahoru |
|
|