punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - Motor netáhne tak od spodku,jako dřív
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  Motor netáhne tak od spodku,jako dřív

AmbP
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:40 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
Prosím o radu,hlavně Miki,Mishenko,Laďa:
Nějak mi saxo nenastupuje s krouťákem už tak odspodu,jak dřív ,ale později a ne tak markantně.Ve vysokých otáčkách je to O.K.Nemůže to být novýma Raceland svodama,co jsem tam dal?Nebo nemůžou být ty svody špatně dotažené a netěsnit buď u bloku,nebo u druhého dílu výfuku?Mám pocit,jakoby to chtělo buď víc paliva, vzduchu,prostě že by nebyla v určitých otáčkách správná směs,ale to je asi blbost.Prostě to má nástup s krouťákem daleko tupější a později až ve vyšších otáčkách a docela mě to sere,mám sto chutí zkusit tam dát původní originál svody a zjistit,jestli to není tím,že by ty Raceland svody byli tak na hovno.Měl jsem současně problémy s palivovou pumpou a detonačním čidlem,to mi vyměnili,jenže to bylo zhruba ve stejný čas i s těma novýma svodama a tak si nejsem jistý,čím by to mohlo být.Nevyžadují si ty sportovní svody úpravu ŘJ ?Dík za radu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
AmbP
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:48 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
Prostě jakoby se nějak přehltil a když trochu uberu plynu,tak to ještě víc přidá.Buď je to přehlcené,nebo špatný poměr směsi,nevím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Miki
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:51 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
AmbP napsal:
Prosím o radu,hlavně Miki,Mishenko,Laďa:
Nějak mi saxo nenastupuje s krouťákem už tak odspodu,jak dřív ,ale později a ne tak markantně.Ve vysokých otáčkách je to O.K.Nemůže to být novýma Raceland svodama,co jsem tam dal?Nebo nemůžou být ty svody špatně dotažené a netěsnit buď u bloku,nebo u druhého dílu výfuku?Mám pocit,jakoby to chtělo buď víc paliva, vzduchu,prostě že by nebyla v určitých otáčkách správná směs,ale to je asi blbost.Prostě to má nástup s krouťákem daleko tupější a později až ve vyšších otáčkách a docela mě to sere,mám sto chutí zkusit tam dát původní originál svody a zjistit,jestli to není tím,že by ty Raceland svody byli tak na hovno.Měl jsem současně problémy s palivovou pumpou a detonačním čidlem,to mi vyměnili,jenže to bylo zhruba ve stejný čas i s těma novýma svodama a tak si nejsem jistý,čím by to mohlo být.Nevyžadují si ty sportovní svody úpravu ŘJ ?Dík za radu


no ja neviem , ale prave zvody by ti mali zabezpecit ze ti auto lepsie od nizsich otacok .Je aj mozna nespravna montaz ale aj chyba pumpy .

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
AmbP
Zaslal: po srpen 28, 2006 8:54 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
Miki:na případnou netěsnost se podívám a kdyžtak to přitáhnu.Ale chybu pumpy by zjistila diagnostika?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Miki
Zaslal: po srpen 28, 2006 9:08 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
AmbP napsal:
Miki:na případnou netěsnost se podívám a kdyžtak to přitáhnu.Ale chybu pumpy by zjistila diagnostika?
je na to nejaky test , predpokladam ze by to malo byt aj v cervenej knihe popisane od KOPPa

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
AmbP
Zaslal: po srpen 28, 2006 9:12 pm Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
A to je test na diagnostice,nebo nějaký jiný?Mechanický s měřením tlaku?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dav
Zaslal: út srpen 29, 2006 5:42 am Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2005 Příspěvky: 91
Zkontroluj, jestli ti čidlo klepání utáhli na 20Nm!!! Má to obrovskej vliv! Auto se pak projevuje přesně tak, jak popisuješ.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Miki
Zaslal: út srpen 29, 2006 6:27 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 23. 02. 2005 Příspěvky: 1262 Bydliště: Bratislava
AmbP napsal:
A to je test na diagnostice,nebo nějaký jiný?Mechanický s měřením tlaku?


taky jednoduchy co si spravis aj sam , treba si to len v tej knizke najst

_________________
http://www.saxoclub.net/phpbb2/garage.php?mode=view_vehicle&CID=4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
AmbP
Zaslal: út srpen 29, 2006 6:58 am Odpovědět s citátem
JAPONSKÝ TURISTA Založen: 24. 02. 2005 Příspěvky: 15 Bydliště: Spytihněv
A kde se u VTS 1,6 16V nachází to detonační čidlo klepání?Třeba bych to mohl zkusit dotáhnout sám
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dav
Zaslal: út srpen 29, 2006 12:31 pm Odpovědět s citátem
SAXOKLUBÁK Založen: 12. 03. 2005 Příspěvky: 91
AmbP napsal:
A kde se u VTS 1,6 16V nachází to detonační čidlo klepání?Třeba bych to mohl zkusit dotáhnout sám


to nezkoušej, musí se zvednout předek. Je tam strašně špatnej přístup. A musí to být utaženo přesně! Mě takový utažení včetně vymazání z paměti závad stálo v Cit. 700Kč.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dyk77
Zaslal: st srpen 30, 2006 5:06 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
Taky mám vždycky ten pocit, že když uberu z plného plynu, tak auto jakoby ještě zabere, ale pak už výkon není takový. Je to asi normální, setkal jsem se s tím u všeho. Jelikož auto jede krásně, žere v normě, necuká, nekouří, dobře startuje, tak to neřeším.
To je jen taková poznámka k tomu, že nejsi sám s tímhle pocitem. Je zajímavé , že když se člověku něco nezdá, začne auto sledovat a podezdřívá i běžné věci.
Dělat na motoru takové docela zásadní změny, tak bych si to buď rozmyslel nebo bych pro svůj klid nechal výkony změřit na brzdě, abych zjistil, rozdíl mezi origo a sport. svodama a taky bych díly měnil postupně, aby při případném pádu výkonu bylo jasné jakým dílem to bylo způsobeno. Řídit se pak pocitama, že to asi nějak jede hůř a přehazovat díly sem a tam, abych se přesvědčil, jestli to je ono nebo ne je podle mě kravina. Moje zkušenost - čím víc se do něčeho zbytečně hrabeš, tím je to horší.

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zlamos
Zaslal: út září 05, 2006 10:16 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Mám podobný problém.Na VTS 1,6 16v jsem vyměnil motor a od té doby to jede hůř. Není to tak živy jako před tím. Zkoušel jsem měnit svíčky a je to pořád stejny.Jako by prokluzovala spojka nebo jako by se ten výkon někde ztrácel.Dal jsem náporovy sání, laděnej výfuk a je to trochu lepší, ale pořád to není jako z původním motorem.Poraďte co s tím.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Ritchma
Zaslal: út září 05, 2006 1:00 pm Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 21. 02. 2005 Příspěvky: 2233
zlamos napsal:
Mám podobný problém.Na VTS 1,6 16v jsem vyměnil motor a od té doby to jede hůř. Není to tak živy jako před tím. Zkoušel jsem měnit svíčky a je to pořád stejny.Jako by prokluzovala spojka nebo jako by se ten výkon někde ztrácel.Dal jsem náporovy sání, laděnej výfuk a je to trochu lepší, ale pořád to není jako z původním motorem.Poraďte co s tím.


A v jaký je kondici ten motor? Já sem měl hlavu na přetěsnění a přitom se ten motor pročistil a hrozně to bylo znát. Strašně to ožilo takže což takhle dekarbonizaci ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
zlamos
Zaslal: st září 06, 2006 8:32 am Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 03. 08. 2006 Příspěvky: 612 Bydliště: Olomouc Dolany
Asi v moc dobré kondici neni když to prd jede Laughing No, říkali mi,že má najeto 130 000km.A co to čidlo otřesu? V kterém místě je? A dekarbonizace, myslíš stříkat vodu do sání za chodu? Zkusim to, akorát nevím jaké množství tam mám nastříkat.Je na to nějakej přípravek nebo stačí voda?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
dyk77
Zaslal: st září 06, 2006 8:45 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 24. 05. 2005 Příspěvky: 1511 Bydliště: Most
zlamos napsal:
Asi v moc dobré kondici neni když to prd jede Laughing No, říkali mi,že má najeto 130 000km.A co to čidlo otřesu? V kterém místě je? A dekarbonizace, myslíš stříkat vodu do sání za chodu? Zkusim to, akorát nevím jaké množství tam mám nastříkat.Je na to nějakej přípravek nebo stačí voda?


Tady už jsem na to poukazoval , tak se číhni. Stačí na to voda H2O, tedy destilka

_________________
Saxo 1.1i / 44KW ... alu kola RSW Racing ... pneu Continental EcoContact*5 165/65 R14 ... ***MOJE_GALERIE***

Spotřeba CITROEN SAXO
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 3
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved