punto_vert.gif (43 byte)
Československý Saxo Club (CZ+SK) ~ Zobrazit téma - občas nenaštartuje & zadná náprava
 
Autor Zpráva

<  Servis  ~  občas nenaštartuje & zadná náprava

Ronald
Zaslal: pá listopad 06, 2009 1:55 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 06. 11. 2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Nitra
Zdravim vsetkych,

mam tieto dva nezavisle problemy:

1.Niekedy nejde nastartovat. Nezapne sa palivove cerpadlo. Tolko viem aj ked nie som technik. Chyba zmizne sama od seba, po niekolkych pokusoch a odpojeni a opatovnom zapojeni baterky. Po nastartovani svieti kontrolka motora - rozne dlhy cas, potom spravidla zhasne, ale nie vzdy. Mam dojem, ze sa rozsvecuje nahodne. Motor pracuje normalne. Palivove cerpadlo - ak zapne - nevypina. Normalne ked zapnem zapalovanie a nejdem hned startovat by malo chvilu tahat a potom vypnut. Ale nie, ide stale.
Auto ma 186 tis. km, palivovy filter vymeneny pri cca 165 tis. km.

2.zadna naprava
poviem to laicky - odskakuje a balansuje na nerovnostiach za sprievodu roznych pazvukov, zaroven je do A, co sa prejavuje aj na dezene kolies - vnutorna strana zodrata o 2-3 mm viac nez vonkajsia. Auto je na klzkom povrchu nachylne na smyk zadnej napravy. Problem sa zmiernuje priamo umerne zatazi v kufri, pri 100 kg naklade uz mozno hovorit o stabilnom aute

Hlavny problem je ale kdesi inde:
Nieto spolahliveho automechanika. Sam si trufnem na mensie veci, zlozitejsie neviem.Autorizovany servis je dost predrazeny a sukromnici na ktorych som narazil spadaju do jednej z tychto kategorii:
1. Taki ktori Saxo nepokladaju za objekt hodny ich zaujmu. Radi by opravovali len limuziny a vyhradne nove...
2.Taki ktori vecne nemaju cas, alebo je pre nich problem zohnat diely, nemaju diagnostiku, pripadne vzdy sa najde dolezitejsie auto na opravu ako saxo.
3.Rozni skrachovanci, ktori sa tomu nerozumeju ani tolko co ja a nevedia nic opravit.

Takze otazka: Viete mi odporucit niekoho V Nitre alebo do 100 km od Nitry, kto ma realne skusenosti s tymto autom, vie a chce ho opravit.

Ak sa mylim opravte ma, ale myslim ze to auto moze sluzit najmenej dalsich 100 tisic km.

vdaka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martanc
Zaslal: pá listopad 06, 2009 2:02 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
může sloužit určitě i déle. Co se týče nápravy tak ta je určitě zralá na repasi, na slovensku to bohužel neznam ale určitě se tu najde někdo kdo ti poradí kde to tam u vás dělají. A k palivovému čerpadlu, jako první bych se podíval na jeho řídídcí jednotku nebo jak to nazvat je to schované pod ECU je tam relé a čtiři diody, je dost možné že jedna nebo více bude špatná proto čerpadlo nevipýná.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sunik1981
Zaslal: čt leden 07, 2010 1:43 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 04. 11. 2009 Příspěvky: 5 Bydliště: SLOVENSKO
nooo takze ja som si daval robit na saxe zadnu napravu na slovensku to robia v Žilinecena cca 400€,ja som si to dal urobit jednemu znamemu mechanikovi u nas nedaval som robit repas poradil mi ,ze ma znamosti a on mi to zozenie ,staru napravu zhodil vymenil novu,respektive jazdenu z auta ktore menil malo najazdene 15000km,cize malo by to vydrzat nieco,zatial som spokojny,a cena ???vymenil mi zadnu napravu a este mi robil vyfuk ,zobral mi 180€
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kurenadvore
Zaslal: čt leden 07, 2010 4:37 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 17. 02. 2009 Příspěvky: 1107 Bydliště: Zilina
s cerpadlom ti moc nepomozem, este som to neriesil, ale zadna naprava repas, ako bolo spominane v ziline, jedne mechanik to robi za 350euro + robota, spokojnost aj ked drahsia oproti Cesku.
a mozem sa ti spytat, teraz otvorili jeden srvisik na francuzske auta, maju tam kapitalkami aj repas naprav, tak mozem zistit cenu.
ale v blizkosti nitry, urcite na nieco nadabis. do ziliny kvoli naprave.... iba ako nudzova moznost alebo v pripade super cenovej ponuky Wink
a mechanik, ktory furt frfle a dokaze pracu odflaknut iba kvoli tomu, ze sa mu nechce/nevie a argumenty ma zalozene na pojebanych francuzoch, nie je mechanik Exclamation poznam zopar takych...

_________________
ex - Super Saxo 16V
ex - Seat Alhambra TDi
Alfa Romeo 147 JTD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: pá leden 08, 2010 12:50 am Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
v TT samotna naprava cena 240€ vymena kus za kus...staru das ,,novu,, dostanes(myslene zrepasovanu) - vsetky loziska,kruzky,puzdra,ulozenie napravy.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ronald
Zaslal: st leden 13, 2010 1:54 am Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 06. 11. 2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Nitra
Dakujem za rady, naprava je uz ok, spravili mi to v BA - Zahorskej Bystrici, naprava 210 €, praca 65 €).
Podla diagnostiky bolo chybne rele palivoveho cerpadla, kupil som nove, ale problem pretrvava. Tie styri diody neviem najst, urcite tam maju byt?? Kde by mohla byt este chyba?
Ronald napsal:
Zdravim vsetkych,

mam tieto dva nezavisle problemy:

1.Niekedy nejde nastartovat. Nezapne sa palivove cerpadlo. Tolko viem aj ked nie som technik. Chyba zmizne sama od seba, po niekolkych pokusoch a odpojeni a opatovnom zapojeni baterky. Po nastartovani svieti kontrolka motora - rozne dlhy cas, potom spravidla zhasne, ale nie vzdy. Mam dojem, ze sa rozsvecuje nahodne. Motor pracuje normalne. Palivove cerpadlo - ak zapne - nevypina. Normalne ked zapnem zapalovanie a nejdem hned startovat by malo chvilu tahat a potom vypnut. Ale nie, ide stale.
Auto ma 186 tis. km, palivovy filter vymeneny pri cca 165 tis. km.

2.zadna naprava
poviem to laicky - odskakuje a balansuje na nerovnostiach za sprievodu roznych pazvukov, zaroven je do A, co sa prejavuje aj na dezene kolies - vnutorna strana zodrata o 2-3 mm viac nez vonkajsia. Auto je na klzkom povrchu nachylne na smyk zadnej napravy. Problem sa zmiernuje priamo umerne zatazi v kufri, pri 100 kg naklade uz mozno hovorit o stabilnom aute

Hlavny problem je ale kdesi inde:
Nieto spolahliveho automechanika. Sam si trufnem na mensie veci, zlozitejsie neviem.Autorizovany servis je dost predrazeny a sukromnici na ktorych som narazil spadaju do jednej z tychto kategorii:
1. Taki ktori Saxo nepokladaju za objekt hodny ich zaujmu. Radi by opravovali len limuziny a vyhradne nove...
2.Taki ktori vecne nemaju cas, alebo je pre nich problem zohnat diely, nemaju diagnostiku, pripadne vzdy sa najde dolezitejsie auto na opravu ako saxo.
3.Rozni skrachovanci, ktori sa tomu nerozumeju ani tolko co ja a nevedia nic opravit.

Takze otazka: Viete mi odporucit niekoho V Nitre alebo do 100 km od Nitry, kto ma realne skusenosti s tymto autom, vie a chce ho opravit.

Ak sa mylim opravte ma, ale myslim ze to auto moze sluzit najmenej dalsich 100 tisic km.

vdaka.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Cicko69
Zaslal: so leden 30, 2010 6:33 pm Odpovědět s citátem
MELHUBA KLUBU Založen: 11. 05. 2009 Příspěvky: 504 Bydliště: Žilina
ja ma skusenost so zadnou napravou, tiez mi vydavala rozne pazvuky, uz som mal po dlhsom case na tom strach jazdit, tak som si zohnal od jedneho pana co mi spravuje auto cislo na chlapa,ktory nosi repasovane zadne napravy z Polska, zadna naprava ma visla na nejakych 8 tisic iba a plus robota 1500 sk,takze som bol rad,ze som rad. A teraz nedavno som si vcimol ze zase mi aj napriek menenej naprave odstavaju kolesa do A. Mam trochu nervy, tak neviem ci aj nabuduce budem objednavat od toho chlapa z polska. Spolahnem sa radsej na slovakov, tu to mozem aj reklamovat, ale kde by som potom bezal do polska niekomu reklamovat napravu. V ziline to robia, chalan mi povedal,ze 360 chce za napravu a 90 euro za robotu,vyjnde to o dost drahsie ako ju doviez od poliakov,ale asi bude kvalitnejsia.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
martanc
Zaslal: so leden 30, 2010 6:40 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 05. 11. 2006 Příspěvky: 6209
náprava mírně do A je standart, už když vyjíždí nové auta z fabriky tak tam něakej odklon je. Tolerance je 1,5 stupně takže není problém změřit a spočítat. Vychází to přibližně tak že když přiložíš vodováhu ke kolu dole tak nahoře můžeš mít 1,5cm mezi kolem a vodováhou.

_________________
Ex Saxo 1.1, zelené už bohužel není, ale měl jsem ho rád.
Momentálně VTS, sice jen 1.4 ale je to VTS!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vtsko
Zaslal: ne leden 31, 2010 10:08 pm Odpovědět s citátem
FATAL ERROR:MARTANC Založen: 09. 03. 2008 Příspěvky: 4167 Bydliště: Malacky
to je diskutabilne...vzdy budes mat odklon,ale zalezi aj od zatazenia...to chce merat na rovnej ceste s vyhadzanym zadkom.

_________________
Saxik 1.6 16V VTS
r.v. 2002, 125,5ps
vaha prazdneho auta 920kg
http://saxoclub.net/phpbb2/viewtopic.php?t=3547&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
lakinooo
Zaslal: po únor 01, 2010 10:09 am Odpovědět s citátem
ERROR: RITCHMA VIRUS Založen: 15. 07. 2008 Příspěvky: 1808 Bydliště: Vrútky
Ronald napsal:
Podla diagnostiky bolo chybne rele palivoveho cerpadla, kupil som nove, ale problem pretrvava. Tie styri diody neviem najst, urcite tam maju byt?? Kde by mohla byt este chyba?
Tie diody su v rele palivoveho cerpadla, kedze si ho vymenil cele tak o diody sa uz nestaraj. Ked ti to nestartuje, nesvieti ti nahodou kontrolka imobilizeru???
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ronald
Zaslal: pá únor 12, 2010 3:34 pm Odpovědět s citátem
NĚMÁ NÁVŠTĚVA Založen: 06. 11. 2009 Příspěvky: 7 Bydliště: Nitra
lakinooo napsal:
Ronald napsal:
Podla diagnostiky bolo chybne rele palivoveho cerpadla, kupil som nove, ale problem pretrvava. Tie styri diody neviem najst, urcite tam maju byt?? Kde by mohla byt este chyba?
Tie diody su v rele palivoveho cerpadla, kedze si ho vymenil cele tak o diody sa uz nestaraj. Ked ti to nestartuje, nesvieti ti nahodou kontrolka imobilizeru???


no, odkedy mam nove rele, cerpadlo zapina a motor startuje OK. Ibaze stale bezi palivove cerpadlo, aj ked je motor vypnuty a zapalovanie zapnute v 2. polohe (tesne pred startom). Tento ukaz pretrvava aj po vymene rele za nove.
Mne by to az tak nevadilo, len ci sa to cerpadlo neposkodi - nie je to lacny spas. Ktosi povedal ze ma taky pretlakovy ventil, ked taha a nevypina, prebytok paliva ide spat do nadrze cez tento ventil. Asi je riziko jeho poskodenia, na druhej strane nikdy nenechavam zapalovanie zapnute bez startovania, takze nebezi zbytocne dlho.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail

Zobrazit příspěvky z předchozích:  

Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1
odeslat nové téma

Přejdi na:  

Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
punto_vert.gif (43 byte)


MKPortal M 0.5 ©2003-2004 - All Rights Reserved